زمانیکه دست یهود از سر کوروش بیرون می آید !* سایت آیه های انتظار انجمن آیه های انتظار
ثبت نام
سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده انجمن با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
تبلیغات تبلیغات
زمانیکه دست یهود از سر کوروش بیرون می آید !*
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2
  1. #1
    كاربر ويژه
    سابحات آواتار ها

    تاریخ عضویت : آبان 1389
    نوشته : 4,017      تشکر : 9,324
    9,371 در 3,220 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    سابحات آنلاین نیست.

    پیش فرض زمانیکه دست یهود از سر کوروش بیرون می آید !*




    زمانیکه دست یهود از سر کوروش بیرون می آید !*


    با سلام


    به این فرتور بازسازی شدة کوروش هخامنشی در فيلمي که به یاری اهورامزدا ؛ گويا قرار است پاسخي به فيلم 300 باشد (!) نیک بنگرید :




    و یا این فرتور که در تارنمای جام جم آنلاین دیده می شود :







    که این دومی عمومیت بیشتری دارد.
    اما آیا براستی تابحال از خود پرسیده ایم که چرا اینقدر اصرار وجود دارد که نمای فرتور کوروش از کنار و بغل به نمایش درآید؟

    زياد منتظرتان نمی گذارم ، پاسخ در تاج سربندطلایی کوروش و نشان ستارة پنج پری است که در دو سوی شقیقه او نقش بسته است که اگر از فرتور از روبرو و بصورت عادی نشان داده شود ستارة پنج پر دیده نمیشود ویا وضوح چندانی ندارد.

    این فروشگاه نمونه ای از این محصول را برای فروش گذاشته است که برادران باستانی و علاقه مندان به کوروش کبیر می توانند آنرا تهیه نمایند ، این تارنما این محصول را با این عنوان معرفی کرده است :


    Pentagram Lapel Pin
    اندازه اين تصوير تغيير داده شده است براي نمايش اندازه واقعي كليك نماييد .

    البته در لیست « The Mason Store » برای فروش گذاشته شده است !
    زیتون در مقالة جالبی با عنوان «ستارة اقبال یهود» می نویسد‌:
    « ستاره پنج پر هم در آداب و رسوم فراماسونها زياد ديده ميشود كه آن هم برگرفته از تورات است:
    "به ستاره ،پنتاگرام ،به ستاره پنج پر كه نور ساطع مي كند،به ستاره اي كه در شرق قرار دارد،به ستاره اي كه در داخل آن حرف Gحرف رمز معمار كائنات نقش بسته است،توجه كنيد،اين ستاره سمبل انسان مترقي و متجدد است."
    (نشريه ماسون38-37ص 41)
    "جاي دادن مسوولين در داخل ستاره شش گوش يعني مهر سليمان ،يا در داخل ستاره پنج پر .
    و يا داخل مثلث نور افشان ،امكان پذير است.در ستاره شش گوش استاد ارجمند و دو نگهبان در سه گوش يك مثلث،و هيئت تشكيل دهنده لژ،يعني نويسنده و خطيب و خادم در مثلث دومي جاي مي گيرند.در ستاره پنج پر استاد ارجمند در بالا،نويسنده و خطيب در زير آن و در پائين نگهبان ها جاي داده مي شوند."(شاگرد،كمك استاد،استادص 68)»
    تارنماي رسمي فراماسونري : The Grand Lodge of British Columbia and Yukon در مقاله The Pentagram مي نويسد‌:
    Mackey tells us "The Medieval Freemason considered it a symbol of deep wisdom, and it is found among the architectural ornaments of most of the ecclesiastical edifices of the Middle Ages." There are also many examples of both the pentagram and five-pointed star being used as stonemasons' marks during the Mediaeval cathedral building period. Although claims have been made for earlier usage, the greater number of examples date from the twelfth through sixteenth centuries. [1] George Godwin claims that these marks were handed down from generation to generation and could still be found up until the nineteenth century

    The use of a five-pointed star or pentagram in some Grand Lodge seals and banners as well as on the collar or jewels of office worn by the masters of lodges and Grand Masters of Grand Lodges is of interest to students of masonic history and art. But its absence from the ritual and lessons of Freemasonry point out that its value is ornamental and any symbolic value is a matter of personal opinion. Many masonic authors have expressed their opinions on the topic, but with no masonic authority.

    As regards that appendant body, the Order of the Eastern Star, Mackey notes that Rob Morris, author of their ritual, wrote that the choice of name was made to correspond to the masonic Five Points of Fellowship and the pentagon which he termed "The signet of King Solomon."
    زمانیکه دست یهود از سر کوروش بیرون می آید !*
    او منتظر ماست تا شرایط را برای ظهورش مهیا کنیم

    هر یک از ما در قبال خون هر مظلومی که در جهان بر زمین میریزد مسوولیم


  2. تشكرها 2


  3.  

  4. #2
    كاربر ويژه
    سابحات آواتار ها

    تاریخ عضویت : آبان 1389
    نوشته : 4,017      تشکر : 9,324
    9,371 در 3,220 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    سابحات آنلاین نیست.

    پیش فرض




    «در گل نبشته بابلی کوروش( ترجمه عبدالمجید ارفعی) می خوانیم :

    17. او (= مردوک) بی هیچ کارزاری وی (= کورش)را به شهر خویش، بابل، فرا برد.(مردوک) بابل را از هر بدبختی برهانید (و)نبونئید را - پادشاهی که وی (= مردوک) را پرستش نمی کرد به دست او (= کورش) سپرد...»

    در ویکی پدیا نیز در مورد پنتاگرام یا ستاره پنج پر می خوانیم :
    «Pentagrams were used symbolically in ancient Greece and Babylonia»





    بنحوی که می بینیم فرتورهای کوروش می خواهند بنحوی نسبت او را به مردوک و بابل و یا پاگانیسم برسانند.

    دانشمند نامبردار «کرن آرمسترانگ» که نسک معروفی بنام «زندگینامة پیامبر اسلام» یا زندگانی محمد دارد که بازگردان ِ آن توسط انتشارات حکمت به طبع رسیده است ، در نسک معروف دیگر خود بنام «نبرد مقدس» (Holy war) می نویسد‌:

    The confidence of the exilic prophets was shown to be justified just sixty years after the deportation to Babylon. The Medes and the Persians had conquered the Babylonians and in the year 538 B.C.E. Cyrus, the King of Persia, gave the Jews permission to return to their homeland and rebuild the Temple. The Jews naturally hailed Cyrus as the anointed one of God, but Cyrus was not motivated solely by compassion for the Jews. He believed that, by allowing the subject peoples of his empire religious autonomy, he would ease the burden of rule and administration. Throughout his empire he encouraged the reconstruction of ancient shrines, hoping that their gods might bless him and further his reign. This suggests an essential difference between monotheism and polytheism. In general, pagan rulers did not initiate religious persecution. A pagan like Cyrus believed in many gods and therefore could envisage many solutions and possibilities and this led to tolerance and to religious coexistence. The Jewish monotheists, however, had hitherto been unable to accept the presence of neighboring shrines to gods other than their own. When Cyrus issued the edict of return, they naturally saw him as inspired by their God for their greater glory. Some 42,360 Jews left Babylon and Tel Aviv [a Jewish enclave near Babylon; not the modern Israeli city] and began the long journey home.


    Karen Armstrong: Holy War: The Crusades and Their Impact on Today's World (1988; 1991; second edition,
    paperback, 2001, Anchor Books


    این تندیس کوروش هخامنشی در استرالیا (!)که شاخدار بودن وی

    را (البته کوروش دروغ شاخدار که زیاد فرموده است) برخی با توجه

    بدان توجیه کرده اند بنگرید :








    این تندیس نیز همانند نشان هوروس که ریشه ای مصری دارد ، دارای

    پیشینه ای مصری است و اصولاً شاخ محسوب نمی شود که از او

    ذوالقرنینی دینی ساخته شود و همچنانکه واضح است آنها که بر سر او

    روییده اند شاخ نیستند بل مارهایی هستند که به جای آنکه بر شانه

    های او برویند بر سر او روییده اند ! :



    و میدانیم که (hm hm crown)The Hem-hem crown و

    Horus به کابالا ، یهودی گری و فراماسونری می رسد.



    بزرگـمهر

    منبع:*زمانیکه دست یهود از سر کوروش بیرون می آید !* - گفتگوی دینی
    زمانیکه دست یهود از سر کوروش بیرون می آید !*
    او منتظر ماست تا شرایط را برای ظهورش مهیا کنیم

    هر یک از ما در قبال خون هر مظلومی که در جهان بر زمین میریزد مسوولیم


  5. تشكرها 2


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •