شیعه باشم یا سنی؟ سایت آیه های انتظار انجمن آیه های انتظار
ثبت نام
سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده انجمن با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
تبلیغات تبلیغات
شیعه باشم یا سنی؟
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37
  1. #1
    کاربر عادی

    تاریخ عضویت : اردیبهشت 1391
    نوشته : 4      تشکر : 0
    30 در 4 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    شنل قرمزی آنلاین نیست.

    پیش فرض شیعه باشم یا سنی؟




    شیعه باشم یا سنی؟با دلیل ثابت کنید کدامیک بهتر است
    شیعه باشم یا سنی؟

  2. تشكرها 7

    فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (03-03-1391), قیام (03-03-1391), مدير اجرايي (03-03-1391), نرگس منتظر (06-03-1391), بیقرار ظهور (04-03-1391), سابحات (03-03-1391), صافات (02-03-1391)

  3.  

  4. #2
    کارشناس افتخاری سایت
    معمار آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    نوشته : 929      تشکر : 1,108
    4,587 در 919 پست تشکر شده
    دریافت : 1      آپلود : 0
    معمار آنلاین نیست.

    پیش فرض




    نقل قول نوشته اصلی توسط شنل قرمزی نمایش پست ها
    شیعه باشم یا سنی؟با دلیل ثابت کنید کدامیک بهتر است
    من از کتاب های اهل سنت مطالبی می آورم قضاوت بر عهده شما

    البته اهل سنت لطف کنند این مطالب را با دقت و بدون تعصب بخوانند

    1 ـ ابن حجر از امّ سلمه ـ رضى الله عنها ـ نقل کرده: نوبت من بود که رسول خدا(صلى الله علیه وآله) نزد من باشد، فاطمه(علیها السلام) به سراغ حضرت آمد و به دنبال او على(علیه السلام) آمد. پیامبر(صلى الله علیه وآله) فرمود: اى على! تو و اصحاب تو در بهشت مى باشید، تو و شیعیان تو در بهشت خواهید بود.(1)

    2 ـ حاکم حسکانى در ذیل آیه ( وَمِمَّنْ خَلَقْنا أُمَّةٌ یَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَ بِهِ یَعْدِلُونَ)(2) « و از آنها که آفریدیم، گروهى بحق هدایت مى کنند، و بحق اجراى عدالت مى نمایند» از امام على(علیه السلام) نقل کرده که مقصود از آن ها من و شیعیان من مى باشند.(3)

    3 ـ ابن مغازلى به سندش از انس بن مالک نقل کرده که رسول خدا(صلى الله علیه وآله) فرمود: از امّتم هفتاد هزار نفر بدون حساب وارد بهشت مى شوند. آن گاه به على(علیه السلام) التفات کرده و فرمود: اینان شیعیان تو هستند و تو امام آنانى.(4)

    4 ـ گنجى شافعى به سندش از ابوسعید خدرى نقل مى کند که رسول خدا(صلى الله علیه وآله) به على(علیه السلام) نظر کرده و فرمود: «این (علىّ) و شیعیان او در روز قیامت رستگارانند.»(5)

    5 ـ خوارزمى از پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) نقل کرده که خطاب به على(علیه السلام) فرمود: «و همانا شیعیان تو بر منبرهایى از نورند، و همانا حقّ بر زبان تو است....»(6)

    6 ـ ابن عساکر به سندش از امام على(علیه السلام) نقل کرده که رسول خدا(صلى الله علیه وآله) به او فرمود: «تو و شیعیان تو در بهشت هستید.»(7)

    پی نوشت ها:

    1 ـ صواعق المحرقه، ص 161.
    2 ـ سوره اعراف، آیه 181.
    3 ـ شواهد التنزیل، ج 1، ص 204.
    4 ـ مناقب امیرالمؤمنین(علیه السلام)، ص 293.
    5 ـ کفایة الطالب، ص 175.
    6 ـ المناقب، باب 61.
    7 ـ ترجمة امام على(علیه السلام) از تاریخ دمشق، ج 2، ص 345، رقم 845.
    شیعه باشم یا سنی؟

  5. تشكرها 6

    فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (03-03-1391), قیام (03-03-1391), مدير اجرايي (03-03-1391), نرگس منتظر (06-03-1391), بیقرار ظهور (04-03-1391), سابحات (03-03-1391)

  6. #3
    کارشناس افتخاری سایت
    معمار آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    نوشته : 929      تشکر : 1,108
    4,587 در 919 پست تشکر شده
    دریافت : 1      آپلود : 0
    معمار آنلاین نیست.

    پیش فرض




    دلیل اینكه من شیعه هستم وخط اهل‏بیت را انتخاب كردم سه آیه از قرآن است:

    1- قرآن در مورد اهل بیت علیهم السلام مى‏ فرماید: «انّما یُرید اللّه لِیُذهب عنكم الرّجس اهل البیت و یطهّركم تطهیراً» « سوره احزاب، آیه 33» خداوند اراده نموده كه پلیدى‏ ها را از شما اهل بیت دور گرداند و شما را پاك و منزّه گرداند.
    خداوند در این آیه به صراحت اعلام فرموده كه اهل بیت، از گناه و پلیدى‏ معصومند، آیا راجع به ائمّه اهل سنت چنین مطلبى وجود دارد؟!


    2- اهل بیت علیهم السلام از همان ابتداى اسلام پیش گام بوده و در قرن اول بوده ‏اند و قرآن پیشگامان را برترى داده و فرموده است: «و السابقون السّابقون اولئك المقرّبون» «سوره واقعه، آیه 10 و 11» در حالى كه پیشوایان اهل سنت (یعنى ابوحنیفه، مالك، شافعى و احمد حنبل)، همه سالها پس از پیامبر آمده و از متولدین قرن دوم هستند.

    3- اهل بیت علیهم السلام در راه خدا جهاد كرده و به شهادت رسیده‏ اند و قرآن مجاهدان در راه خدا را بر دیگران برترى داده است. «فضل اللّه المجاهدین على القاعدین اجراً عظیماً» « سوره نساء، آیه 95» امّا پیشوایان اهل سنت چنین نبوده ‏اند.

    حال اهل سنت چه دلیلی از قرآن برای پیروى از دیگران دارند؟!
    شیعه باشم یا سنی؟

  7. تشكرها 5

    فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (03-03-1391), قیام (03-03-1391), مدير اجرايي (03-03-1391), نرگس منتظر (06-03-1391), بیقرار ظهور (04-03-1391)

  8. #4
    عضو صمیمی
    قیام آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1390
    نوشته : 330      تشکر : 822
    1,524 در 322 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    قیام آنلاین نیست.

    پیش فرض




    سلام علیکم.

    ابن ابی الحدید ، دانشمند
    سنی مذهب وشارح نهج البلاغه در توصیف امیرالمؤمنین
    می نویسد: چه گویم درباره مردی كه حتی دشمنان و ستیزگران با او هم ، سر به آستان فضائلش فرود آورده اند و انكار مناقب و كتمان فضائل او را تاب نیاوردند، ( سپس با اشاره به مطالب قبلی خود ادامه می دهد) و تو دانستی كه بنی امیه ( و به ویژه معاویه) چون به حكومت اسلامی در شرق و غرب زمین چیره شدند، به هر نیرنگی در خاموش كردن نورعلی بن ابی طالب كوشیدند و حقایق را برعلیه او تحریف كردند، عیب هایی برای او جعل و بر روی منابرلعنش كردند، مدح گویان او را تهدید كردند ، به حبس كشیدند ، كشتند و از نقل روایاتی كه حاوی فضائل و مایه بلند آوازگی او می شد جلوگیری نمودند، تا آنجا كه اجازه نمی دادند نام او بر كسی نهاده شود، اما این حیله ها جز بر والایی و سرافرازی او نیفزود، همچون مشك كه هر چه بر آن سرپوش نهند، بویش بپیچد و چنان خورشید كه چهره اش با كف دستی پوشیده نگردد و چون روز روشن كه اگر چشم برآن ببندی، دیدگان بسیاری آن را می بیند.(1)

    معاویه یكی از یاران نزدیك امیرالمؤمنین (علیه السلام)را به حضور خواست و از او خواست تا علی(علیه السلام)را توصیف كند. آن شخص كه " ضرارة بن ضمرة " نام داشت، در حضور دشمن كینه توز امیرالمؤمنین (علیه السلام) در وصف آن حضرت چنین گفت:" به خدا سوگند كه او بسیار دوراندیش و نیرومند بود، به عدالت سخن می گفت و با قاطعیت كارها را به سرانجام می رساند. علم از جوانب وجودش می جوشید و حكمت از زبانش فرو می ریخت . از زرق و برق دنیا وحشت داشت و با شب و تنهایی آن مانوس بود. بسیاراشك می ریخت و فراوان می اندیشید. لباس زبر و سخت و غذای فقیرانه را می پسندید، در میان ما همچون یكی از ما بود. اگر چیزی درخواست می كردیم می پذیرفت و اگراز او دعوتی می نمودیم قدم رنجه می نمود. با این همه كه به ما نزدیك بود و ما را به خود نزدیك می ساخت ، چندان باهیبت بود كه در حضورش جرات سخن گفتن نداشتیم.

    آن بزگوار، اهل دیانت را بزرگ می شمرد و بینوایان را به خود نزدیك می ساخت. نه نیرومند به باطل در او طمع داشت و نه ناتوان از عدالتش نومید بود. به خدا سوگند یك شب به چشم خود دیدم كه به عبادت ایستاده بود و در تاریكی فراگیر شب ، دست به محاسن گرفته و چون مارگزیده به خود می پیچید و چون مصیبت زده می گریست و می گفت: ای دنیا، دیگری را بفریب. آیا به من رو كرده ای؟ هیهات كه من سه طلاقه ات كرده ام و بازگشتی در آن نیست. عمرت كوتاه ، خطرت بزرگ و عیشت ناچیز است، آه از توشه اندك و سفر دراز و راه ترسناك."( سفینة البحار2/657، ماده وصف) سخن كه بدینجا رسید اشك در چشمان معاویه حلقه زد...
    اما همین معاویه كه فضائل امیرالمؤمنین (علیه السلام) را می شنید و می شناخت به كینه های بدر و احد و به طمع قدرت ، چنان با آن حضرت دشمنی می ورزید كه لعن او را در خطابه ها و منابر، در سراسر كشور بزرگ اسلامی ، لازم الاجرا ساخت و طی بخشنامه ای به امرای خود، نسبت به هر كس كه فضیلتی درباره علی بن ابی طالب(علیه السلام) نقل كند از خود سلب مسؤولیت نمود. ( بدین معنا كه حاكمان مناطق مختلف می توانستند هر بلایی بر سر چنین شخصی در آورند)


    1- شرح نهج البلاغه،1/17.

    شیعه باشم یا سنی؟
    یَومٌ عَلی صَدر المصطفی...

    حسین جان ، روزی جات رو سینه ی پیغمبر بود...

  9. تشكرها 5

    فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (03-03-1391), مدير اجرايي (03-03-1391), معمار (03-03-1391), نرگس منتظر (06-03-1391), بیقرار ظهور (04-03-1391)

  10. #5
    عضو صمیمی
    قیام آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1390
    نوشته : 330      تشکر : 822
    1,524 در 322 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    قیام آنلاین نیست.

    پیش فرض




    .....>>...... ادامه:
    بيهقى يكى از دانشمندان نامى اهل سنّت چنين روايت نموده كه پيامبر اكرم صلی الله علیه و آله فرمود:
    «من احبّ ان ينظر الى آدم فى علمه و الى نوحٍ علیه السلام فى تقواه و ابراهيم فى حلمه و الى موسى فى عبادته فلينظر الى على بن طالب عليه الصّلوة و السّلام؛[6] هر كسى دوست دارد به علم و دانش آدم بنگرد و مقام تقوا و خودنگهدارى نوح را(مشاهده نمايد) و بردبارى ابراهيم(نظاره كند) و به عبادت موسى علیه السلام (پى ببرد) بايد به على بن ابى طالب علیه السلام نظر بيندازد.»

    مناقب، روايت فوق را در دو مورد به اين صورت نقل نموده است. پيامبر اكرم صلی الله علیه و آله فرمود: «من اراد ان ينظر الى آدم فى علمه و الى نوح فى مهمه و الى يحيى بن زكريّا فى زهده، و الى موسى بن عمران فى بطشه، فلينظر الى على بن ابى طالب عليه‏السلام؛ [7] هر كس مى‏خواهد دانش آدم را، فهم (ژرف) نوح را، و زهد يحيى را و قاطعيّت موسى بن عمران را بنگرد، به على بن ابى طالب نظر كند.»


    [6] المناقب، همان ص 32، حديث 2؛ فرائد السمطين، ج 1، ص 19، ينابيع المودة، قندوزى باب 56، مناقب السبعون، حديث 70.
    [7] به نقل از شيخ طوسى، امالى، قم، دارالثقافه، 1416، ص 416، مجلس 14، ديلمى، ارشادالقلوب، انتشارات شريف رضى، 1412 ه.ق، ج 2، ص 363؛ علامه حلّى، شرح تجريد الاعتقاد، جامعه مدرسين قم، ص 221.
    .................................................. .................................................. ......
    برخى روايات است از منابع اهل سنّت:
    پيامبراكرم صلی الله علیه و آله فرمود: «عنوان صحيفة المؤمن حبّ علىّ بن ابيطالب علیه السلام؛ سرلوحه و تيتر نامه كردار مؤمنين دوستى على بن ابى طالب است. هر كس دوست مى‏دارد زندگيش همانند من (خداپسندانه) باشد و مردنش همانند من و جايگاهش در بهشتى باشد كه پروردگارم درختان آن را كاشته بايد «دوستدار على» باشد و دوستان على را نيز دوست بدارند، و به پيشوايان پس از من (از فرزندان على) اقتدا نمايند زيرا آنان عترت و ذريه و فرزندان من هستند و از گِل من به وجود آمده‏اند، و از طرف خدا رزق و علم داده شده‏اند، واى بر تكذيب كنندگان فضل آنها از امّت من، آنانى كه صِله من با آنها را قطع مى‏كنند، و خداوند شفاعتم را به آنها نرساند[34]

    .................................................. ..........................
    جابر از پيامبر اكرم صلی الله علیه و آله نقل كرده است كه پيامبر فرمود: «جبرئيل از طرف خداى عزيز و جليل ورقه سبزى از ياس را آورد كه بر روى آن (با رنگ) سفيد نوشته بود: «انى افترضت محبّة علىّ بن ابى طالب على خلقى عامةً، فبلّغهم ذلك عنّى؛ [35] براستى من محبت على را بر همه مردم واجب كردم و اين را از طرف من (به همه) برسان.» [36]
    3- ابوبرزه مى‏گويد: پيامبر اكرم در حالى كه ما نشسته بوديم فرمود: روز قيامت از چهار چيز پرسش مى‏شود قبل از آن كه كسى قدم از قدم بر دارد:
    الف- از عُمر كه كجا فانى نموده
    ب- از بدنش كه كجا كهنه كرده
    ج- و از مالش كه از كجا آمده و كجا مصرف شده است
    د- و عن حبّنا اهل البيت؛ و از دوستى ما اهل بيت پرسش مى‏شود.
    فقال له عُمَرُ: فما آية حبّكم من بعدكم؟ قال: فوضع يده على رأس علىّ - و هو الى جانبه - و قال ان حبّى من بعدى حبّ هذا؛ پس عمر به حضرت عرض كرد: نشانه محبّت به شما بعد از شما چيست؟ راوى مى‏گويد: پيامبر دست خود را بر سر على - در حالى كه در كنارش نشسته بود - قرار داد و فرمود: براستى محبّت به من بعد از (مرگ) من محبّت به اين (على) است.» [37]


    [34] تاريخ بغداد، خطيب بغدادى، ج 4، ص 410، و ابونعيم، حلية الاولياء، ج 1، ص 86.
    [35] المناقب، همان، ص 66، روايت 37.
    [36] همان، ص 77، روايت 59.
    [37] المناقب، ص 67، روايت 40؛ خوارزمى مقتل الحسين، ج 1، ص 69، ينابيع الموده، همان ص 252؛ و ج 2، ص 76 ؛ لسان الميزان، ج 5، ص 219 ؛ مودة القربى، شافعى همدانى، چاپ لاهور؛ ص 64 ؛ مناقب ابن مردويه، ص 73.
    __________________________________________________ __________________
    دوست عزیز برای مطالعه بیشتر احادیث اهل سنت در بیان فضائل امیرالمومنین (ع) به لینک زبر مراجعه کنید:

    شیعه باشم یا سنی؟
    یَومٌ عَلی صَدر المصطفی...

    حسین جان ، روزی جات رو سینه ی پیغمبر بود...

  11. تشكرها 5

    فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (03-03-1391), مدير اجرايي (03-03-1391), معمار (03-03-1391), نرگس منتظر (06-03-1391), بیقرار ظهور (04-03-1391)

  12. #6
    کارشناس افتخاری سایت
    معمار آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    نوشته : 929      تشکر : 1,108
    4,587 در 919 پست تشکر شده
    دریافت : 1      آپلود : 0
    معمار آنلاین نیست.

    پیش فرض




    نقل قول نوشته اصلی توسط .:MOBAREZ:. نمایش پست ها
    سلام علیکم.

    ابن ابی الحدید ، دانشمند
    سنی مذهب وشارح نهج البلاغه

    جناب مبارز گفتن این نکته بد نیست که اقایان اهل سنت طبق مناظره ای که من در اینترنت با اون ها داشتم جناب ابن ابی الحدید را اصلا به عنوان یک عالم سنی قبول ندارند
    شیعه باشم یا سنی؟

  13. تشكرها 3

    قیام (04-03-1391), مدير اجرايي (03-03-1391), بیقرار ظهور (04-03-1391)

  14. #7
    عضو صمیمی
    قیام آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1390
    نوشته : 330      تشکر : 822
    1,524 در 322 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    قیام آنلاین نیست.

    پیش فرض




    نقل قول نوشته اصلی توسط معمار نمایش پست ها
    جناب مبارز گفتن این نکته بد نیست که اقایان اهل سنت طبق مناظره ای که من در اینترنت با اون ها داشتم جناب ابن ابی الحدید را اصلا به عنوان یک عالم سنی قبول ندارند
    الان این خوبه یا بد؟
    به چه دلیل قبول ندارن؟ از لحاظ علمی؟ یا از لحاظ...؟
    شیعه باشم یا سنی؟
    یَومٌ عَلی صَدر المصطفی...

    حسین جان ، روزی جات رو سینه ی پیغمبر بود...

  15. تشكرها 2

    مدير اجرايي (06-03-1391), بیقرار ظهور (04-03-1391)

  16. #8
    عضو آشنا

    تاریخ عضویت : مهر 1390
    نوشته : 10      تشکر : 122
    31 در 11 پست تشکر شده
    دریافت : 2      آپلود : 0
    قلب سلیم آنلاین نیست.

    پیش فرض




    مفهوم مسلمان بودن یا مسیحی بودن چگونه از تولد با انسانها همراه می شود و تا زمانی که فرد خود به حقانیت آن دین پی نبرده به کار بردن فقط لفظ آن دین برای شخص چه مفهومی دارد (منظور دین به طور کلی است و میتواند ادیان الهی دیگر را هم شامل شود) و در واقع وقتی صحبت عمل نکردن به دین یا خروج از دین پیش می آید آیا تفاوتی است بین افرادی که دین را خودشان باور کرده و پذیرفته اند با آنها که دین شناسنامه ای هستند و فقط از پدر و مادر ی که آن دین را دارند به دنیا آمده اند.
    شیعه باشم یا سنی؟
    زندگی حکمت اوست... چند برگی را تو ورق خواهی زد... مابقی را قسمت...

  17. تشكرها 2

    قیام (06-03-1391), مدير اجرايي (06-03-1391)

  18. #9
    کارشناس افتخاری سایت
    معمار آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    نوشته : 929      تشکر : 1,108
    4,587 در 919 پست تشکر شده
    دریافت : 1      آپلود : 0
    معمار آنلاین نیست.

    پیش فرض




    [quote=قلب سلیم;157872]مفهوم مسلمان بودن یا مسیحی بودن چگونه از تولد با انسانها همراه می شود و تا زمانی که فرد خود به حقانیت آن دین پی نبرده به کار بردن فقط لفظ آن دین برای شخص چه مفهومی دارد /quote]

    از رسول خدا(ص)روایت شده است که:

    هر فرزندى متولد مى‏ شود بر فطرت يعنى بر معرفت باينكه خداى عز و جل آفريننده او است و اين معنىدر قرآن آمده است که: وَ لَئِنْ سَأَلْتَهُمْ مَنْ خَلَقَ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ(لقمان آیه 25) يعنى و هر آينه اگر از كافران بپرسى كه كى آسمانها و زمين را آفريده البته خواهند گفت كه خدا آنها را آفريده‏(التوحيد للصدوق، ص: 331)

    كلّ مولود يولد على الفطرة حتّى يكون ابواه يهوّدانه و ينصّرانه. «بحار جلد 2 صفحه 87- 88»


    هر مولودى با فطرت مذهبى و معرفت الهى متولد مى‏شود كه پدر و مادر او را بآئين يهوديت و نصرانيت بار مى‏ آورند. معنای این حدیث این است که :اساس اوليه پذيرش دين در فطرت تمام كودكان بشر وجود دارد.و این پدر و مادر هستند که فرزند را یهودی یا نصرانی بار می آورند
    شیعه باشم یا سنی؟

  19. تشكرها 3

    قلب سلیم (07-03-1391), قیام (06-03-1391), مدير اجرايي (07-03-1391)

  20. #10
    کارشناس افتخاری سایت
    معمار آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    نوشته : 929      تشکر : 1,108
    4,587 در 919 پست تشکر شده
    دریافت : 1      آپلود : 0
    معمار آنلاین نیست.

    پیش فرض




    نقل قول نوشته اصلی توسط قلب سلیم نمایش پست ها
    در واقع وقتی صحبت عمل نکردن به دین یا خروج از دین پیش می آید آیا تفاوتی است بین افرادی که دین را خودشان باور کرده و پذیرفته اند با آنها که دین شناسنامه ای هستند و فقط از پدر و مادر ی که آن دین را دارند به دنیا آمده اند.
    چیزی که من از سوال شما برداشت می کنم این است که چه فرقی بین مسلمان واقعی(ایمان) و مسلمان شناسنامه ای(اسلام) است؟من هم طبق برداشتم از سوال شما جواب می دهم(اگر سوال شما چیزی دیگر است در پست های بعد به طور دقیق مطرح کنید)

    از لحاظ منطق قرآن ایمان و اسلام با همدیگر فرق دارند

    قالَتِ الْأَعْرابُ آمَنَّا قُلْ لَمْ تُؤْمِنُوا وَ لكِنْ قُولُوا أَسْلَمْنا وَ لَمَّا يَدْخُلِ الْإيمانُ في‏ قُلُوبِكُمْ(حجرات آیه 14)عربهاى باديه‏ نشين گفتند: «ايمان آورده‏ايم» بگو: «شما ايمان نياورده‏ايد، ولى بگوييد اسلام آورده‏ايم، امّا هنوز ايمان وارد قلب شما نشده است

    طبق اين آيه تفاوت" اسلام" و" ايمان"، در اين است كه" اسلام" شكل ظاهرى قانونى دارد، و هر كس شهادتين به زبانش جاری کند در گروه مسلمانان قرار می گیرد، و احكام اسلام بر او جارى مى‏ گردد.
    ولى ايمان يك امر واقعى و باطنى است و جايگاه آن قلب آدمى است، نه زبان و ظاهر او

    در حدیثی از معصوم(ع)آمده است که:

    الاسلام علانية، و الايمان فى القلب:"( مجمع البيان" جلد 9 صفحه 138) اسلام امر آشكارى است، ولى جاى ايمان دل است"
    شیعه باشم یا سنی؟

  21. تشكرها 3

    قلب سلیم (07-03-1391), قیام (06-03-1391), مدير اجرايي (07-03-1391)

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حجابتان مقطعی و شرایطی است یا دائمی و همیشگی؟
    توسط یاس بهشتی در انجمن حجاب و پوشش اسلامي
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 16-01-1394, 16:17
  2. ●●••▪▪·آیا در باتلاق فرو رفته‌ای؟!·▪▪••●●
    توسط خادمه صدیقه طاهره(س) در انجمن مقالات قرآني
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 30-05-1389, 08:07
  3. می‌خواهی امام زمانت را دریابی؟
    توسط نرگس منتظر در انجمن امام زمان (عج)
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 28-05-1389, 16:05
  4. می توانی قرآن را از اول به آخر بخوانی؟
    توسط نرگس منتظر در انجمن قصص قرآن
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 21-05-1389, 16:56
  5. کتک بخوری تربیت میشی؟
    توسط خادمه صدیقه طاهره(س) در انجمن كودك و نوجوان
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 01-05-1389, 20:33

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •