>>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<< سایت آیه های انتظار انجمن آیه های انتظار
ثبت نام
سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده انجمن با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
تبلیغات تبلیغات
>>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<
صفحه 15 از 22 نخستنخست ... 5111213141516171819 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 213
  1. #141
    مدیر ارشد انجمن اخلاق و عرفان
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1391
    صلوات
    28000
    دلنوشته
    1
    اللهم صلّ علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم
    نوشته : 13,141      تشکر : 27,295
    57,760 در 13,226 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آنلاین نیست.

    پیش فرض




    نقل قول نوشته اصلی توسط شهاب منتظر نمایش پست ها

    " به نام حضرت دوست "






    مسابقه شماره 20:






    سوال: سه نمونه از سنت های الهي مربوط به مؤمنین را نام ببريد و توضيح دهيد.


    لینک پاسخ: *** سنت های تاریخی قرآن در مورد مومنان ***





    مهلت درج پاسخ ها سه شنبه 1391.11.18








    سلام و عرض ادب و احترام

    با تشکر از سئوال خوبتان

    سنت های خداوند پیرامون مومنان :


    1- سنت حاكمیت مؤمنان در نهایت حركت تاریخ





    یكی از سنت های الهی كه با كلماتی چون وَعَد و كتب ـ كه حاكی از سنت قطعی اند در قرآن كریم آمده، حكومت و وراثت مؤمنان در زمین است.
    به عبارت دیگر، حركت تاریخ بشر براساس سنت قطعی الهی به سویی است كه در نهایت آن، حاكمیت بر جهان بشری از آنِ مؤمنان خواهد بود. مرحوم علامه طباطبایی در تحلیل این موضوع می فرماید:
    بشر از روزی كه در بسیط زمین سكنی ورزیده، پیوسته در آرزوی یك زندگی اجتماعی مقرون به سعادت (به تمام معنا) می باشد و به امید رسیدن چنین روزی قدم برمی دارد و اگر این خواسته، تحقق خارجی نداشت هرگز آرزو و امیدی در نهاد وی نقش نمی بست، چنان كه اگر غذا و آبی نبود، گرسنگی و تشنگی محقق نمی شد، از این رو به حكم ضرروت، آینده جهان روزی را در برخواهد داشت كه در آن روز، جامعه بشری پر از عدل و داد شده و با صلح و صفا، هم زیستی نماید و افراد انسانی غرق در فضیلت و كمال شوند و رهبر چنین جامعه ای، منجی جهان بشری و به لسان روایات، مهدی خواهد بود.(سیدمحمدحسین طباطبایی، شیعه در اسلام، ص ۱۵۰)

    بنابراین، جامعه الهی در طول تاریخ، گاهی قاهر و زمانی مقهور، به حركت خود ادامه می دهد، اما در این فراز و نشیب ها، این جامعه الهی موجودیت خود را حفظ می كند و به سویی می رود كه معارف، قانون و احكام الهی، عدالت را جهان شمول كند و تمامی جوامعِ منحط و كافر را مضمحل نماید. بنابراین، طبق وعده حتمی الهی، جامعه و مجتمع صالح در نهایت تاریخ بر زمین حاكم خواهد شد.۱۷
    این موضوع در چندین آیه، به روشنی بیان شده است،(انبیاء / آیه ۱۰۵ و اعراف / آیه های ۱۲۸ ـ ۱۳۸و قصص/ آیه ۵ و نور آیه ۵۵) مثل آیه شریفه:
    وَ لَقَدْ كَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الاَْرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصّالِحُونَ



    2. پیروزی مؤمنان در رویارویی با كفار و مشركان




    قرآن كریم در آیات متعددی به این حقیقت تصریح كرده است، نظیر آیات كریمه: انعام آیه ۳۴، اعراف آیه ۷۲، مؤمن آیه۵۱، انفال۲۵، هود آیه های ۴۰، ۵۸، ۶۶، ۸۱ و ۹۴، یونس آیه ۱۰۳، یوسف آیه ۱۱۰، مجادله آیه ۲۱ و روم آیه ۴۷.


    خداوند سبحان در این دسته از آیات، قانون كلی و دائمی ای بیان می كند مبنی بر این كه یاری او و فرشتگان الهی، همواره و در گستره تاریخ، نصیب مؤمنان خواهد شد و كسانی كه در زمره این گروه قرار گیرند، در واقع خود را در معرض این قانون قرار داده اند. از این رو اگر در قرآن كریم نمونه هایی تاریخی در مورد بهره مندی برخی اقوام از نصرت الهی ذكر می شود فقط بیان گر الگوها است;
    یعنی هر قومی در هر دوره تاریخی، در مسیری كه اقوام انبیای گذشته رفته اند ـ كه مسیر توحید و بندگی باشد ـ حركت كند، طبق سنت قطعی الهی، تأیید و یاری خداوند منان شامل او خواهد شد.


    3- سنت نزول بركات بر مؤمنان :

    یكی از سنت های مهم الهی كه به جامعه اسلامی و مردم مؤمن اختصاص دارد، بهره مندی آنان از بركات و نعمت های فراوان مادی در عرصه زندگی است. در آیه های متعدی از قرآن كریم به این مسئله تصریح شده است. اساساً دخالت دادن معنویت در سرنوشت ملت ها از اختصاصات قرآن كریم است;
    به تعبیر شهید مطهری قرآن در بیان پیروی كردن تاریخ از سنن، یك تفاوت منطقی با دیگران دارد و آن این است كه دیگران به این نكته كه فساد اخلاق در سرنوشت و سعادت ملت ها مؤثر است یا توجه ندارند و یا كمتر توجه دارند. قرآن وقتی كه فلسفه تاریخ بشر را ذكر می كند می فرماید كه سعادت اقوام و ملت ها بستگی دارد به علم و اخلاق و معنویت آن ها. قرآن راجع به این كه معنویت یك قوم در سرنوشت آن ها تأثیر فراوان دارد اصرار عجیب دارد.
    آن چیزی كه بیشتر، از مختصات قرآن است، گذشته از این كه آن فلسفه كلی را قبول می كند و بلكه برای اولین بار در دنیا بیان می كند، این جهت است:
    وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُری آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیْهِمْ بَرَكات مِنَ السَّماءِ وَ الاَْرْضِ;(اعراف/96)
    اگر مردم قریه ها ایمان آورده و پرهیزكاری كرده بودند بركت هایی از آسمان و زمین به رویشان می گشودیم.

    منظور از بركات، هر چیز كثیری از قبیل امنیت، آسایش، سلامتی، مال و اولاد است(المیزان، ج ۸، ص ۲۵۴)
    و برخی آن را به معنای نزول باران و روییدن گیاهان می دانند.


    توضیح اینکه :به طور کلی همه اجزای عالم ،مانند اعضای بدن به همدیگر متصلند به طوری که صحت و سقم یک عضو در افعال و سلامت و شادابی سایر اعضا تأثیر داشته و این سنت که خدا در جمیع اجزای عالم جاری ساخته است نه تخلف بردار است و نه انسان از آن مستثناست.به طوری که اگر حرکاتش صالح باشد برکات اسمان به سویش سرازیر خواهد شد و اگر امتی از راه سعادت و فطرت منحرف شد اثار سوء این اختلال به خود ان امت بر می گردد.

    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<


  2. #142
    عضو صمیمی
    عطیه سادات آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1391
    نوشته : 55      تشکر : 236
    432 در 66 پست تشکر شده
    وبلاگ : 1
    دریافت : 0      آپلود : 0
    عطیه سادات آنلاین نیست.

    پیش فرض







    ضمن سلام وتشکر از محضر مدیریت محترم انجمن و مدیریت محترم این تاپیک شهاب منتظر گرامی وپیشکسوتان ......


    به نام خدا



    پیش از ورود در بحث لازم است تعریفی از سنت الهی ارائه دهیم. سنت الهی عبارت است از،آن گروه از افعال خداوند که اختصاص به زمان،مکان و یا قوم خاصی ندارد،بلکه در زمانها و مکانهای مختلف و در باره گروههای مختلف مردم واقع می شود.قرآن کریم ،خود از اینگونه افعال عمومی به سنت یاد کرده است:

    «سنه الله فی الذین خلوا من قبل و لن تجد لسنه الله تبدیلا».(1)


    سنتهای الهی را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:
    سنتهای مطلق و سنتهای مقید(مشروط).



    سنتهای مطلق:به سنتهایی اطلاق می شود که ،به رفتار انسانها مشروط نیست،بلکه خداوند آنها را در هر صورت،به اجرا در می آورد.مانند سنت هدایت و سنت آزمایش.

    سنتهای مقید:سنتهایی که اجرا آنها مقید و مشروط به کارهای انسانهاست.وبه عبارت دیگر معلول رفتار مردمند.مانند سنت امداد.



    سنتهای نوع دوم(مقید)خود به دسته تقسیم می شوند:سنتهای مقیدو مشروطی که مخصوص اهل حق است و سنتهای مشروطی که مخصوص اهل باطل است.سنتهای مقید نوع اول را می توان تحت چهار عنوان مندرج ساخت:افزایش نعمتهای معنوی،افزایش نعمتهای مادی و دنیایی،پیروزی بر دشمنان وتحبیب و تزیین ایمان.
    اما سنتهای نوع دوم(مخصوص اهل باطل)نیز ذیل هشت عنوان قرار می گیرند که عبارتند از:

    افزایش ضلالت،تزیین اعمال،
    املاو استدراج،امهال،شکست از دشمنان،ابتلا به مصایب،تسلط مجرمان و مترفان واستیصال.(2)

    در این گفتار برآنیم تا به توضیح سنتهای استدراج و املا،امهال و مکر به پردازیم.با این توضیح که سنت مکر را می توان به نوعی،زیر مجموعه سنت استدراج دانست.





    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<

    http://up.hammihan.com/img/useruploa...2323207.62.gif
    چشم براهم !
    چشم براه مهر بی حد و نهایت و همیشگی توام ای مهربان !
    يا محول الحول و الحوال مرا درياب


  3. #143
    عضو صمیمی
    عطیه سادات آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1391
    نوشته : 55      تشکر : 236
    432 در 66 پست تشکر شده
    وبلاگ : 1
    دریافت : 0      آپلود : 0
    عطیه سادات آنلاین نیست.

    پیش فرض




    . سنت املا و استدراج


    استدراج در لغت دو معنا دارد.

    1.اینکه چیزی را تدریجا بگیرند(زیرا اصل این ماده از درجه گرفته شده است،که به معنی پله است.همانگونه که انسان در بالا رفتن یا پایین آمدن از ساختمانی از پله استفاده می کنند،همچنین هر گاه چیزی را مرحله به مرحله بگیرند یا گرفتار سازند،به این عمل استدراج گفته می شود.)2.معنی دیگر استدراج،پیچیدن است.همانگونه که یک طومار را می پیچند.در فرهنگ قرآن،استدراج بدین معناست که:

    خداوند برنعمتهای مادی و دنیوی اهل باطل می افزاید تا فریفته و مغرور گردند ودر راه خود پابرجاتر و استوار تر شوند و بر کفر و کفران و ظلم و عصیان خود بیفزایند و استحقاق عذاب و استحقاق بزرگتری را بیابند.

    (3)واژه استدراج دو بار در قرآن بکار رفته است:آیه 182اعراف و آیه 44 قلم.در مورد مجازات استدراجی از قرآن استفاده می شود که،خداوند گناهکاران و طغیانگران را طبق یک سنت،فورا گرفتار مجازات نمی کند.بلکه درهای نعمتها را به روی آنها می گشاید. هر چه بیشتر در مسیر طغیان گام برمی دارند،خدا نعمت خود را بیشتر می کند،و این از دو حال خارج نیست یا این که نعمتها باعث تنبه آنها می شود،که در این حال سنت هدایت الهی عملی شده است.ویا اینکه بر غرور و بی خبری آنان می افزایدکه در این صورت مجازاتشان دردناکتر خواهد بود.زیرا منگامی که غرق در انواع ناز و نعمت می شوند،خداوند همه را از آنان می گیرد.و طومار زندگی آنها را در هم می پیچد.(4)






    آیات مربوط به سنت املا و استدراج را می توان با چند گزاره ذیل گزارش داد:

    دسته اول:آیاتی که املا(مهلت دادن)اهل باطل را نقشه ای برای افزایش گناهان آنها می داند:ولا یحسبن الذین کفروا انما نملی لهم خیر لانفسهم انما نملی لهم لیزدادوا اثما و لهم عذاب مهین.(آیه 178/آل عمران)کسانی که کفر ورزیدند گمان نکنند که مهلتی که به آنان می دهیم برایشان خوب است،فقط مهلت می دهیم تا گناهشان بیشتر شود و عذابی خوارکننده دارند.





    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<

    http://up.hammihan.com/img/useruploa...2323207.62.gif
    چشم براهم !
    چشم براه مهر بی حد و نهایت و همیشگی توام ای مهربان !
    يا محول الحول و الحوال مرا درياب


  4. #144
    عضو صمیمی
    عطیه سادات آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1391
    نوشته : 55      تشکر : 236
    432 در 66 پست تشکر شده
    وبلاگ : 1
    دریافت : 0      آپلود : 0
    عطیه سادات آنلاین نیست.

    پیش فرض










    آیه فوق به این سوال پاسخ می دهد که چرا برخی از ستمگران در ناز و نعمت زندگی می کنند؟

    می فرماید اینها افراد عیر قابل اصلاحی هستند که بر اساس سنت آفرینش و اصل آزادی و اختیار به خود واگذار شده اند،تا به آخرین مرحله سقوط برسند ومستحق حداکثر مجازات شوند.نکته ادبی در این آیه این است که” لام“در” لیزدادوا“ لام عاقبت است نه لام غایت.توضیح اینکه،لام در لغت عرب گاهی در موردی بکار می رود که محبوب و مطلوب انسان است.این لام،لام غایت است

    .مانند:لیخرج الناس من الظلمات الی النور(ابراهیم/1)اما گاهی لام در جایی بکار می رود که آن چیز هدف و مطلوب شخص نیست بلکه نتیجه عمل اوست.این لام،لام عاقبت است.مانند:لیکون عدوا وحزنا(قصص/8)لام در آیه مورد بحث از این گونه است.یعنی ازدیاد گناه اهل باطل نتیجه عمل خود آنان است.(5)

    دسته دوم:ایاتی که می فرمایند:خدا درهای نعمت خود را به روی آنها می گشاید،تا به آنها دلخوش شوند وبعد ناگهان آنها را گرفتار می کند.فلما نسوا ما ذکروا به فتحنا علیهم ابواب کل شی حتی اذا فرحوا بما اوتوا اخذناهم بغته فاذ اهم مبلسون(انعام/44).پس چون آنچه را که بدان پند داده شده بودند،فراموش کردند،در های هر چیزی(نعمتها) را به روی آنان گشودیم،تا به آنچه داده شدند شاد گردند.ناگهان(گریبان)آنان را گرفتیم.و یکباره نومید شدند.


    مراد از اینکه می فرماید:گشودیم بر آنان در های هر چیزی را...این است که از هر نعمت از نعمتهای دنیایی که مردم با داشتن آن از مزایای حیات بهره مند شده،به یکدیگر فخر می فروشند،بی حساب و فروان در اختیار آنان گذاشتیم.مال،فرزند،سلامتی بدن،آسایش،امنیت،ارزانی و... .” مبلسون“از ماده ابلس،ابلاسا است.

    راغب می گوید:”ابلاس،به معنای اندوهی است که از شدت گرفتاری به دل روی می آورد...و چون مبلس و اندوهگین بیشتر اوقات خاموش و از فرط اندوه هر کار مهمی را فراموش می کند،از این جهت به کسی هم که در مباحثه و محاکمه دلیلش کند و سست شود می گویند ابلس “.در واقع معنای آیه این می شود که:وقتی کفار فراموش کردند تذکراتی را که به آنها داده شده بود و یا اگر هم یادشان بود ازآن اعراض نمودند،ما آنان را استدراج کردیم.یعنی از هر نعمتی به آنان دادیم،ناگاه در حالی که دیگر عذری نداشتند به عذاب دچارشان کردیم.(6)





    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<

    http://up.hammihan.com/img/useruploa...2323207.62.gif
    چشم براهم !
    چشم براه مهر بی حد و نهایت و همیشگی توام ای مهربان !
    يا محول الحول و الحوال مرا درياب


  5. #145
    عضو صمیمی
    عطیه سادات آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1391
    نوشته : 55      تشکر : 236
    432 در 66 پست تشکر شده
    وبلاگ : 1
    دریافت : 0      آپلود : 0
    عطیه سادات آنلاین نیست.

    پیش فرض





    دسته سوم:آیاتی که می فرماید:بجای بدی،نیکی به آنان ارزانی می داریم تا بیاسایند،اما ناگاه،گریبان آنان را گرفتیم.«ثم بدلنا مکان السیئه الحسنه حتی عفوا و قالوا قد مس آبائناالضرا والسرا فاخذناهم بغته و هم لا یشعرون»(اعراف/95).آنگاه به جای بدی(بلا)نیکی(نعمت)قرار دادیم تا انبوه شدندوگفتند:پدران ما را رنج و راحت می رسیده.پس درحالی که بی خبر بودند بناگاه(گریبان)آنان را گرفتیم.


    مفسران گفته اند که”عفو“از”عف“به معنای طول وکثرت است و از ”عفی النبات“گرفته شده است.یعنی”گیاه رشد کرد وقدکشید“.بنابر این”عفوا“یعنی جمعیت آنان فراوان شد و از حالت سختی درآمدندوبه راحتی وآسایش رسیدند.ازآیه استغاده می شود که خداونددر سه مرحله بامردم برخورد می کند.دروهله نخست،ازطریق ارسال پیامبران وآماده سازی شرایط محیطی،زمینه را برای هدایت انسانهاودور شدن آنان ازسرکشی فراهم می آورد.ولی اکثر مردم ازاین شرایط بهره نمی بردندو راه سعادت راانتخاب نمی کردند.درمرحله دوم،نعمت خداوند برآنان فرود می آمد تا آنجا که سختیهای زندگانی راامری طبیعی می شمردندواز یاد خدا غفلت می ورزیدند

    .
    در مرحله سوم،ودرپی غفلت شدید آنان،عذابی ناگهانی برانان نازل می گشت و همگی را نابود می ساخت.(7)

    منبع: http://cc134.persianblog.ir


    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<

    http://up.hammihan.com/img/useruploa...2323207.62.gif
    چشم براهم !
    چشم براه مهر بی حد و نهایت و همیشگی توام ای مهربان !
    يا محول الحول و الحوال مرا درياب


  6. #146


  7. #147
    عضو صمیمی
    عطیه سادات آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1391
    نوشته : 55      تشکر : 236
    432 در 66 پست تشکر شده
    وبلاگ : 1
    دریافت : 0      آپلود : 0
    عطیه سادات آنلاین نیست.

    پیش فرض




    نقل قول نوشته اصلی توسط منتظرمولا نمایش پست ها

    ؟؟؟؟؟؟؟؟

    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<

    http://up.hammihan.com/img/useruploa...2323207.62.gif
    چشم براهم !
    چشم براه مهر بی حد و نهایت و همیشگی توام ای مهربان !
    يا محول الحول و الحوال مرا درياب


  8. #148
    مدیر ارشد انجمن ایران شناسی
    شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) آواتار ها

    تاریخ عضویت : آبان 1390
    صلوات
    1998
    دلنوشته
    2
    « اَلـلّـــهُـــمَّ عَـجِّـــل لِـولـیِّـــنَاالـفَـــرَجَ »
    نوشته : 11,560      تشکر : 114,281
    41,986 در 11,148 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 1
    شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) آنلاین نیست.

    پیش فرض





    .:: به نام حضرت دوست ::.



    برگزیدگان مسابقه ی شماره 20:



    ║★║فاطمی║★║


    منتظرمولا


    کنیز فاطمه(سلام الله علیها)


    عطیه سادات



    ضمن تشکّر از شما بزرگواران بابت حضور در اين مسابقه و پاسختان ،

    ثواب قرائت يک سوره ي فجر به همراه ترجمه و تفسير تقدیم حضورتان می نمایم.









    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<
    ویرایش توسط شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) : 25-11-1391 در ساعت 18:39

    http://www.ayehayeentezar.com/signaturepics/sigpic1938_35.gif


  9. تشكرها 11

    فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-11-1391), منتظرمولا (25-11-1391), مانیل (07-12-1391), محامین (06-12-1391), مدير اجرايي (01-12-1391), مریم منتظر (08-12-1391), یاس بهشتی (26-11-1391), کنیز فاطمه(سلام الله علیها) (25-11-1391), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (06-12-1391), شکيبا (27-11-1391), عطیه سادات (28-11-1391)

  10. #149
    مدیر ارشد انجمن ایران شناسی
    شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) آواتار ها

    تاریخ عضویت : آبان 1390
    صلوات
    1998
    دلنوشته
    2
    « اَلـلّـــهُـــمَّ عَـجِّـــل لِـولـیِّـــنَاالـفَـــرَجَ »
    نوشته : 11,560      تشکر : 114,281
    41,986 در 11,148 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 1
    شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) آنلاین نیست.

    پیش فرض





    " به نام حضرت دوست "






    مسابقه شماره 21:






    سوال: عبارت های کمرنگ شده ی شکل زیر را با کلمه های مناسب تکمیل فرمایید:





    راهنمایی:

    مراجعه به تاپیک

    !i! جملات بسیار زیبای تصویری !i!

    صفحه 50 ، پست شماره 495







    مهلت درج پاسخ ها سه شنبه 1391.12.15








    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<
    ویرایش توسط شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) : 07-12-1391 در ساعت 08:54

    http://www.ayehayeentezar.com/signaturepics/sigpic1938_35.gif



  11. #150
    مدير کل سایت
    فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1388
    صلوات
    23071
    دلنوشته
    43
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر
    نوشته : 62,722      تشکر : 57,546
    171,600 در 50,170 پست تشکر شده
    وبلاگ : 173
    دریافت : 9      آپلود : 102
    فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* آنلاین نیست.

    پیش فرض








    با ملایمت سخن بگوید ------------------ عاقلانه بخورید

    عمیق نفس بکشید ------------------------کافی بخوابید

    شیک لباس بپوشید ------------------ بی باکانه عمل کنید

    صبورانه کار کنید -------------------- خلاقانه بیاندیشید

    نجیبانه رفتار کنید ------------------ صادقانه کسب کنید

    همواره پس انداز کنید ------------- هوشمندانه خرج کنید





    >>>>>>>حيّ علي المسابقه : مسابقه اي بين کاربران محترم سايت آيه هاي انتظار با جوايز نفيس معنوي <<<<<<<
    *******************************
    اشتباه من این بود ….هر جا رنجیدم ، لبخند زدم ….
    فکر کردند درد ندارد ، محکم تر زدند

    *******************************
    گرچه گذر زمان فرصت مهرورزیدن رادریغ نمی کند،امامرگرااستثنائی نیست. فرصت ها را براي مهرورزي دريابيم

    *******************************
    سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
    کسی که
    سکوت می کند روزی حرفهایش را
    سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت


    *******************************



  12. تشكرها 7


صفحه 15 از 22 نخستنخست ... 5111213141516171819 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

come to the contest, questions and answers, فلسفه ی التماس دعا گفتن به دیگران در چیست؟, فلسفه ی بر پا داشتن اربعین شهادت امام حسین (ع), فلسفه ی دعا برای سلامتی امام زمان(عج), فلسفه ی سکوت امام علی(ع), فلسفه ی صلح امام حسن(ع) و قیام امام حسین(ع) چیست؟, مفهوم توکّل و توسّل و تفاوتشان چیست؟, مسابقه, مسابقه هفتگي, نکته ی نهفته در امامت امام سجاد(ع) چیست؟, چگونه می توان مکان اصلی ارسال کننده ایمیل را پیدا کرد ؟, نام شهدای کربلا, کاربران سايت آيه هاي انتظار, آيا منصفانه است که, آیا قحطی و بی غذایی و خسارات جانی ناشی از آن, آیا اطلاق لفظ امام به آیت الله امام خامنه ای درست است؟, احمد بن هلال ٬که بود و چه کار کرد؟, بهترین دعا در شب های قدرچه دعایی است ؟, با وجود بقیةالله بودنشان چیست؟, با صفت رزاقیّت خداوند سازگار است؟, جايزه, جايزه ي معنوي, خمس مال چیست و بر چه مالی واجب است؟, خانمها بخاطر بي قيدي بعضی آقايان حجاب داشته باشند؟, سلام گفتن به معصومین در نماز, سنت های الهي مربوط به مؤمنین, سوال هفتگي, شهدای عملیات موسوم به "مانور شهادت", شریح قاضی که بود و چه کرد؟, طرح سوال

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •