سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده انجمن با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
˜Ï æÈáǐ
صفحه 6 از 6 نخستنخست ... 23456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 54 , از مجموع 54

موضوع: ❀ نرم افزار در معمـــــاری ❀

  1. Top | #51

    عنوان کاربر
    کاربر توقیفی
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    شماره عضویت
    4491
    نوشته
    732
    تشکر
    2,112
    مورد تشکر
    2,006 در 721
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




  2. Top | #52

    عنوان کاربر
    کاربر توقیفی
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    شماره عضویت
    4491
    نوشته
    732
    تشکر
    2,112
    مورد تشکر
    2,006 در 721
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




    دستور بعدی دستور hatch به معنای هاشور زدن می باشد با مخفف H .

    از این دستور برای هاشور زدن در فضاهای بسته دوبعدی استفاده می شود .

    ابتدا در بخض pattern کلیک کرده و از لیست موجود یک مدل هاشور را انتخاب میکنیم و اوکی میزنیم.

    سپس روی گزینه Add pick points کلیک کرده سپس داخل فضای بسته کلیک میکنیم .

    چنانچه موضوع ما مانند مستطیل یک موضوع بسته و یکپارچه باشد گزینه Add select objects را زده و روی مستطیل کلیک میکنیم.

    چنانچه فضا را اشتباه انتخاب کرده باشیم گزینه Remove boundries را زده و روی بخش اشتباهی کلیک کرده و در نهایت با زدن Preview پیش نمایشی از موضوع را میبینیم.

    چنانچه سایز و زاویه هاشور مناسب نبود کلمه Scape را زده و در بخش Scale یا Angle عدد را تغییر می دهیم.






  3. Top | #53

    عنوان کاربر
    کاربر توقیفی
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    شماره عضویت
    4491
    نوشته
    732
    تشکر
    2,112
    مورد تشکر
    2,006 در 721
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




  4. Top | #54

    عنوان کاربر
    کاربر توقیفی
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    شماره عضویت
    4491
    نوشته
    732
    تشکر
    2,112
    مورد تشکر
    2,006 در 721
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    ** نکته : چنانچه بخواهیم هاشوری را که در صفحه دارم به بخش دیگری نسبت دهیم ، پس از اینکه داخل فضای جدید Add pick points کردیم،

    گزینه Inherit properties را زده و روی هاشور قبلی کلیک میکنیم و در هاین در صفحه هاشور اوکی را میزنیم .

    دستور بعدی در نوار ابزار Draw ، Gradient می باشد .

    شما میتوانید ضمن اجرای دستور Hatch این دستور را انتخاب کنید ( در صفحه کناری hatch قرار دارد ).

    از این دستور برای ایجاد نوعی هاشور رنگی در محیط های بسته استفاده می شود .

    اجرای آن مانند دستور هاشور است .

    امکان ایجاد هاشور تک رنگ و دو رنگ در آن وجود دارد .





صفحه 6 از 6 نخستنخست ... 23456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi بر قالب منتشر شده از ویکی وی بی