╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫ سایت آیه های انتظار انجمن آیه های انتظار
ثبت نام
سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده انجمن با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
تبلیغات تبلیغات
╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33
  1. #11
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    توجه





    ائمه‏ عليه السلام نيز منتظر امام مهدي‏ اند...
    حالا متوجه مي‏شويد كه چرا امام صادق‏ عليه السلام عاشق امام زمان‏ عليه السلام هستند
    و هنگامي كه از ايشان سؤال مي‏شود آيا «قائم» متولد شده است يا نه؟
    مي‏فرمايند: «لا، وَ لَوْ اَدْرَكْتُهُ لَخَدَمْتُهُ ايّامَ حَياتي‏»؛
    نه، متولد نشده است ولي اگر دوران او را دريابم تمام عمر در خدمتش خواهم بود(10).
    براي اينكه امام صادق‏ عليه السلام، خودِ برترشان را در امام زمان‏ عليه السلام مي‏ديدند.
    گريه مي‏كنند كه آيا مي‏شود چشم من به جمال فرزندم مهدي، روشن شود!
    تاريخ مي‏گويد، امام رضا عليه السلام نشسته بودند، همين كه نام فرزندشان مهدي آمد، بلند شدند و دستشان را روي سرشان گذاشتند(11)،
    اين به معناي احترام و انتظار است. يعني چه؟
    يعني امام صادق و امام رضا و بقيه ائمه‏ عليهم السلام حقيقتي هستند كه اين حقيقت،
    باطن نبوت است و بايد به طور كامل ظهور پيدا كند و هنوز زمينه ظهور كامل آن حقيقت فراهم نشده است

    و لذا خود ائمه هم منتظر ظهور آن حقيقت باطني هستند كه در امام زمان‏ عليه السلام محقق مي‏شود.

    به عبارت ديگر: همان طور كه زمان ظهور عيني آخرين نبي، ابتداي شروع آخرالزمان است،
    با ظهور آخرين وليّ كه تام‏ الولايه است، تمام ولايت و تمام باطن نبوت و انبياي تاريخ، در جمال پر جلال ولايت تامه او ظاهر مي‏شود
    و زمانه به اتمام مي‏رسد. يعني آخرالزمان يك شروع دارد، يك انتها.
    شروعش با آخرين نبي و انتهايش با آخرين ولي است.
    شروعش به ظهور آخرين نبي است تا همه نبوت ظاهر شود
    و انتهايش به ظهور آخرين ولي است تا همه ولايت و تمام غيب در دنيا ظاهر شود.
    از اين به بعد دنيا، دنيا نيست، غيب است.

    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  2. #12
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    doooaaa






    براي همين شما مي‏خوانيد كه ظهور امام زمان‏ عليه السلام، از نشانه‏ هاي برپايي قيامت يا «اِشْراطُ الساعة» است.
    يعني يكي از شرطهاي برپايي قيامت، ظهور امام زمان‏ عليه السلام است(12)
    و براي همين هم وقتي امام زمان‏ عليه السلام تشريف بياورند، جنس دنيا، جنس قيامت است، دنيا نيست.
    در قيامت ندا مي‏ آيد:
    «وَ امْتازُوا الْيَوْمَ أَيُّهَا الْمُجْرِمُونَ»(13)
    يعني‏ اي مجرمان، از مؤمنان جدا شويد؛
    در زمان ظهور امام مهدي‏ عليه السلام نيز اشقيا در يك طرف هستند و اصفيا و سعدا هم يك طرف.
    درست آنچه در قيامت به تمام واقع مي‏شود، با ظهور امام زمان‏ عليه السلام شروع مي‏شود.
    (هر روايتي را بايد دست كم 10-20 جلسه برايش بحث كرد تا شايد كمي حقش ادا شود)
    {همچنین برای همین است که در زیارت آل یاسین میخوانیم:

    وَ اَنَّ رَجْعَتَکُمْ حَقُّ لا رَیْبَ فیها
    و مسلماً بازگشت شما حق است که شکى در آن نیست
    یَوْمَ لا یَنْفَعُ نَفْساً ایمانُها لَمْ تَکُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ
    روزى که سود ندهد کسى را ایمانش که پیش از آنایمان نیاورده
    به این علت که پس از ظهور و رجعت اولین شرط ایمان که ایمان به غیب است به علت ظاهر شدن غیب
    عالم دیگر آنچنان محقق نیست و در این سیر در نهایت در روز قیامت تمامی غیب به شهود تبدیل میشود }



    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  3. #13
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    توجه





    امام صادق‏ عليه السلام مي‏ فرمايند:
    اميرالمؤمنين‏ عليه السلام در جنگ، همه را نمي‏ كشتند. شمشير را نمي‏گرفتند و هر كسي را از دم تيغ بگذرانند.
    راوي از امام مي‏پرسد: مگر نمي‏توانستند؟
    مي‏فرمايند: مي‏توانستند.
    مي‏گويد: پس چرا نمي‏كشتند؟
    مي‏فرمايند: چون گنج‏هاي پنهان آشكار نشده بود.
    در باطن و صلب افرادي كه رو به روي امام بودند، آدمهاي خوبي وجود داشتند.
    يعني همه آدمهاي خوب ظاهر نشده بودند و همه آدمهاي بد هم ظاهر نشده بودند.
    (حضرت آن افرادي را كه در صلب شان مؤمني بود نمي‏كشتند)
    جبهه مقابل امام علي‏ عليه السلام، نسبت به آخرالزمان، همه نفاق و كفر نبود.
    اين جا است كه امام مي‏فرمايند: فرزندم مهدي است كه نه توبه مي‏پذيرد و نه رحم مي‏كند. چرا؟
    چون كسي كه مقابل امام زمان‏ عليه السلام مي‏ ايستد، فقط كفر است.(14)
    زمان به انتها مي‏رسد.
    چون ولايت، باطن نبوت است و با ظهور آخرين نبي، آخرالزمان شروع مي‏شود،
    با ظهور آخرين ولي و ظهور تام ولايت، زمان به انتها مي‏ رسد.
    زمان، مخلوق است،
    مخلوق يعني چيزي كه هست و از طرفي «هستِ مطلق» خدا است و به اصطلاح، مخلوق، خودش حجاب خدا است.
    حال اگر همه غيب ظاهر شود، تمام مخلوقات از آن جهت كه حجاب حق‏اند، از بين مي‏روند.
    (يعني چندان ظهور ندارند، درست مانند روز كه با طلوع خورشيد، اثري از ستارگان باقي نمي‏ماند.
    با آنكه ستاره‏ ها حضور دارند ولي ظهور ندارند).


    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  4. #14
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    توجه






    به عبارت ديگر جنبه خلقي عالم به جنبه ملكوتي تبديل مي‏شود،
    چون ظهور باطني‏ ترين غيب‏ها شروع شده است. باطني‏ترين غيب‏ها در عالم دنيا،
    ولايت است و بعد از آن خود قيامت و لذا بعد از امام زمان‏ عليه السلام قيامت رخ خواهد داد.
    يعني نظامِ «وَ الْأَمْرُ يَوْمَئِذٍ لِلَّهِ»(15) محقق مي‏گردد و حق ظاهر مي‏شود و حجاب‏ها از بين مي‏رود.
    چطور در قيامت، گذشته و آينده نداريم - «يوم التلاق» است و گذشته و آينده جمع مي‏شود -
    آخرالزمان نيز در همان حد است، حالت بي زمان دارد.
    هر چه از دنيا و ظلمات آن فاصله بگيريم، زمان بي رنگ مي‏شود و بقا جاي آن را مي‏گيرد.
    به عبارت ديگر با ظهور امام، آثار قيامت بر عالم حكومت مي‏كند و دنيا عوض مي‏شود.
    روايت‏ها نيز از منظر ديگر مي‏فرمايد: حق از باطل جدا مي‏شود،
    عدالت حاكم مي‏گردد و هر كس آنچه كه بايد بشود، مي‏شود.
    اينجا است كه ائمه‏ عليهم السلام هم مثل ما دنبال آن هستند كه آن نهايي ‏ترين وعده خدا ظاهر شود.

    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  5. #15
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    توجه





    پذيرش امامت، يك مسأله عقلي است‏:
    امام زمان‏ عليه السلام داراي كمال موسي، درخشش عيسي، طول عمر نوح، صبر ايوب و... است.(16)
    روايت مي‏گويد: تمام اينها در امام مهدي‏ عليه السلام ظاهر مي‏شود.
    اگر خوب فكر كنيم در مي‏يابيم كه اگر بنا است تمام ابعاد عالم در آخرالزمان ظاهر شود،
    چون تمام ابعاد غيبي عالم به طور پراكنده در انبيا و اوليا هست، بايد كسي باشد كه جامعيت همه انبيا و اوليا را داشته باشد
    و او كسي نيست جز صاحب ولايت مطلقه الهيه،
    حضرت بقيةاللَّه الاعظم.
    اين است كه گفته مي‏شود: پذيرش امامت و تحقق آن از ابتدا تا انتهايش يك مسأله عقلي و منطقي است.


    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  6. #16
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    توجه





    جهان در حال آمادگي براي جدايي حق از باطل‏:
    ما دو نوع مرگ داريم:
    گاهي تصادف مي‏كنيم و به طور غير طبيعي مي‏ميريم،
    يعني نفس ما نمي‏خواهد برود، ولي بدن برايش فايده ندارد.

    اما يك نوع مرگ طبيعي هم داريم و آن اين است كه نفس استفاده لازم را از بدن برده و لذا به طور طبيعي آن را رها مي‏كند
    و به عالم غيب و قيامت منتقل مي‏شود.

    دنيا مثل بدن نيست كه ماشين به آن بزند و ناگهان بميرد.دنيا به طور طبيعي دارد مي‏ميرد.
    شما وقتي مي‏ميريد كه آرام آرام نَفْسِتان آنچه مي‏تواند انجام دهد و به اصطلاح استعدادهاي بالقوه ‏اش، بالفعل شود و آن گاه بدن را بگذارد و برود.
    به عبارت ديگر، مرگ هنگامي رخ مي‏دهد كه جنبه‏ هاي غيبي و بالقوه نفس ظاهر شود.
    يعني نفس، جنس غيب و جنس قيامت شود و به عالم قيامت برود. عالم نيز همين طور است.
    پس انسانها دو گونه مي‏ميرند: يا حيوانيت آنها كامل مي‏شود و يا انسانيت‏شان.
    در هر دو گروه استعدادهاي بالقوه، بالفعل شده است.
    آخرالزمان نيز همين طور است.


    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  7. #17
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    پیش فرض





    اَسْعَدُ السُّعَداء وَ اَشْقَي الاَْشْقِياء مي‏ آيند و رو به روي هم مي‏ايستند.
    يعني بدترين آدم‏ها، و بهترين آدم‏ها چهره‏ شان ظاهر مي‏شود.
    به همين دليل يك عده كه زمانه به آنها فرصت نداد تا خودشان را بنمايانند، «رَجْعَت» مي‏كنند.
    هم در بين بدان و اشقيا، هم در بين خوبان و سعدا رجعت هست.
    يعني هم هيتلر بر مي‏گردد، - چون متفقين نگذاشتند خودش را نشان دهد -،
    هم امام خميني‏ قدس سره بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران.
    از صاحب نَفَسي سؤال كرديم كه اين همه مردم گفتند:
    «خدايا، خدايا تا انقلاب مهدي، خميني‏ رحمهم الله را نگهدار»،
    چرا دعايشان مستجاب نشد؟!
    گفت: مردم، دعايشان مستجاب شد.
    گفتم: پس چرا امام فوت كردند؟
    گفت: در رجعت بر مي‏گردد.
    اصلاً متوجه اين نكته نبودم.
    چون امام در يك جا مي‏فرمايند: حيف كه اين انقلاب 14 سال عقب افتاد!
    از اين جمله معلوم است كه امام خيلي حرف داشتند، كشفهايي براي ظهور داشتند.
    زمانه به ايشان اجازه نداد و سنشان زياد شد.


    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  8. #18
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    توجه





    يقين مردم آخرالزمان‏:
    همه آن كمالات معنوي و مراتب غيبي كه در هر پيامبري - بنا به شرايط آن زمان - تا حدي ظهور كرده،
    در آخر الزمان در امام مهدي‏ عليه السلام به نحو تام ظهور مي‏كند. و اين است كه پيامبرصلي الله عليه وآله مي‏ فرمايند:
    يا علي! شگفت‏ انگيزترين مردم از نظر ايمان و بلند مرتبه‏ ترين آنها در يقين،
    مردمي هستند كه در آخرالزمان مي‏ آيند و پيامبر را نديده‏ اند. حجت خدا از ديده ايشان، پنهان است و
    فقط از طريق رواياتي كه به دستشان رسيده، ايمان آورده‏ اند.(17)
    مي‏فرمايد اينها بهترين انسانها هستند. چرا؟
    چون آخرالزمان موقعي نيست كه ببينيد و قبول كنيد. بايد برسيد.
    يعني وقتي بفهميد اين جهان، بي نبوت معنا نمي‏دهد، ديگر كاري نداريد كه حتماً بايد نبي را ببينيد تا بپذيريد.
    شما مي‏فهميد اين جهان نبي مي‏خواهد، مي‏گرديد پيدايش مي ‏كنيد.
    امروز، مردم دنيا، به اين نتيجه رسيده‏ اند كه هيچ كدام از نظامهاي بشري نجاتشان نمي‏دهد.
    يك عده دنبال نبي‏ اند، پيدا هم مي‏كنند.


    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  9. #19
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    توجه






    اخيراً شنيده شد كه مردم انگلستان به سرعت به اين نتيجه رسيده‏ اند كه دين مي‏خواهند و ديني كه فعلاً كليسا مي‏گويد، دين نجات بخش نيست.
    اين كه حضرت رسول‏ صلي الله عليه وآله مي‏فرمايند:
    مردم آخرالزمان در بلندترين مرتبه يقين هستند، بدين علت است كه اين مردم با تمام وجود به اين نتيجه خواهند رسيد
    كه حتماً ظهور امام زمان‏ عليه السلام خواهد رسيد، و لذا طول انتظار، مسئله اميد ظهور حجت حق را براي آنها منتفي نمي‏كند.
    پيامبر اكرم‏ صلي الله عليه وآله در روايتي مي‏فرمايند:
    «إِنَّ الثَّابِتينَ عَلَي الْقَوْلِ بِهِ في زَمانِ غَيْبَتِهِ لاََعَزُّ مِنَ الْكِبْريتِ الاَْحْمَرِ؛
    كساني كه در دوره غيبت حضرت مهدي‏ عليه السلام بر اعتقاد به او استوار هستند، از كبريت احمر ناياب ترند».(18)
    يعني خيلي قيمتي‏ اند! چرا؟
    چون كساني هستند كه خوب فكر مي‏كنند و مي‏فهمند همان گونه كه اين جهان بي پيامبر نمي‏شود،
    بدون امام زمان و بدون ظهور ولايت تامه نيز نمي‏شود.
    بنابراين، اولين كار شما اين است كه ببينيد و بيابيد اول بايد برسيد به اينكه هم اكنون ولي اللَّه مطلق‏ عليه السلام هست.
    اما هستِ حسي نيست. هستِ عقلي است و حضور غيبي و معنوي دارد.
    يعني عقل شما، لزوم وجود ولايت تامه را كشف كند. و بفهمد كه امام زمان هست.
    اما ظهورش تام نيست، نه اينكه وجود مباركش موجود نباشد. حضرت باطن پيامبر است. باطن اميرالمؤمنين است.
    اينكه اميرالمؤمنين‏ عليه السلام بر ساير ائمه حجت‏ اند(19) بر اين اساس است
    كه امام علي‏ عليه السلام در زمان خود مقام تامه ولايت داشته‏ اند. ولي زمانه نگذاشت، همه‏ اش ظاهر شود.
    اين است كه همان ولايت، ظهور دومي، پيدا مي‏كند به نام امام حسن مجتبي‏ عليه السلام.
    باز زمانه نگذاشت ولايت ايشان به طور كامل ظهور پيدا كند ... تا دوازدهمي كه غايب مي‏شود.
    و اين قدر غيبتش طولاني مي‏شود تا اين كه زمانه، آماده ظهور شود.


    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





  10. #20
    مدیر ارشد انجمن مهدویت و انتظار
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آواتار ها

    تاریخ عضویت : اسفند 1390
    صلوات
    80000
    دلنوشته
    55
    اَلـــلّـــ❤ـهـُـــ❤ـمَّ عَـــ❤ـجِـّــ❤ـلْ لِــ❤ـوَلــ❤ـیـــِّکَ ❤الــــْفــ❤ــَرَجْ
    نوشته : 6,708      تشکر : 44,869
    29,489 در 7,770 پست تشکر شده
    وبلاگ : 45
    دریافت : 16      آپلود : 10
    حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* آنلاین نیست.

    توجه





    خطر انكار!
    بايد تلاش كنيم مقام امام را بشناسيم و گرنه منكر مي‏شويم.
    ببينيد الان چه كساني منكر امامند؟
    كساني كه مي‏خواهند حضرت به شكل يك آدم جلويشان باشد و او را ببينند.
    اين‏ها مقام حضرت را نمي‏شناسند.
    مقام است كه در آخرالزمان ظهور مي‏كند، نه شخص.
    بايد مردم به اين شعور برسند كه جهان، باطني مبارك دارد
    چطور تن شما، باطني به نام «من» دارد؟
    جهان نيز باطني، دارد كه موجود است ولي غايب است.
    هر چه به آخرالزمان نزديك مي‏شويم، جمع اضداد مي‏شود،
    هم كثرت و حجاب همه جا را فرا مي‏گيرد و هم زمينه ظهور غيب تام، فراهم مي‏ شود.
    هر چه به آخرالزمان نزديك مي‏شويم، در حالي كه با ظهور كثرات عالم، از وجود مبارك او دور مي‏شويم،
    از طرف ديگر آن وجود مبارك به ظهور نزديك مي‏شود. (خوب دقت كنيد!)
    و خوشا به حال آنانكه كثرات آخرالزمان برايشان پرده و حجاب نيست و مانع توجه آنها به حضرت نمي‏شود و در انتظار واقعي‏ اند.
    خيلي عجيب است كه از طرفي انسانها آن چنان محجوب مي‏شوند كه گرفتار كفر مي‏گردند
    و از طرف ديگر، در دل اين كفر زمينه ظهور، هر روز بيشتر مي‏شود.
    عده‏ اي كه مي‏فهمند امام زمان يعني چه، هر چه كفر و حجاب بيشتر مي‏شود، به امام زمانشان نزديك‏تر مي‏شوند.
    يعني واقعاً وقتي امامشان مي‏ آيد، صدايش را مي‏شنوند.
    عده‏اي هم آن چنان در كثرات و حجابها گرفتار مي‏شوند كه اصلاً به طور كامل، دور مي‏ شوند و رو در روي ظهور غيبت‏ ترين حقايق عالم، مي‏ايستند.
    الان نمونه آمادگي براي ظهور حكومت ولي اللَّه الاعظم به خوبي در مسئله ولايت فقيه متجلي است.
    روي اين مسئله فكر كنيد كه چطور مي ‏شود بعضي‏ها به كلي نمي‏توانند بفهمند ولايت فقيه يعني چه؟ عده‏اي هم خوب مي‏فهمند.
    خود اين كه زمانه استعداد فهم ولايت فقيه را دارد و مردم هم پذيرفتند، لطفي الهي است.
    همين طور كه الان فرزانگان، ولايت فقيه را مي‏پذيرند و اوباش (دشمنان نظام جمهوري اسلام و در رأس آنها آمريكاي جهان خوار)
    ولايت فقيه را نمي‏پذيرند، اين مسئله نشانه‏ اي است براي اين كه زمانه، به سوي جمع اضداد در حركت است.
    در آينده جبهه حق و باطل هر روز بهتر از روز قبل از يكديگر جدا مي‏شوند.(20)


    ╫▄*۞*▄╫ آخرالزمان ، شرايط ظهور باطني‏ ترين بُعد هستی ╫▄*۞*▄╫





صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •