۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩ سایت آیه های انتظار انجمن آیه های انتظار
ثبت نام
سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده انجمن با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
تبلیغات تبلیغات
۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩
صفحه 6 از 6 نخستنخست ... 23456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 55 , از مجموع 55
  1. #51
    مدیر ارشد انجمن دفاع مقدس
    نرگس منتظر آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    صلوات
    4413
    دلنوشته
    5
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍاَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّک
    نوشته : 18,972      تشکر : 41,292
    48,486 در 15,341 پست تشکر شده
    وبلاگ : 15
    دریافت : 0      آپلود : 0
    نرگس منتظر آنلاین نیست.

    moteharak1 پاسخ : ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩





    فضيلت و ثواب صلوات
    بدان كه : روايات زياد فوق حد تواتر در فضيلت و شرافت و عظمت ثواب صلوات وارد شده . و در وسائل و مستدرك متجاوز از 110 روايت نقل كرده . و ما تيمنا و تبركا چند روايت ذكر مى كنيم :
    در كتاب كافى به سند خود از ابوبصير از امام صادق صلوات الله عليه است كه فرمود: وقتى كه ذكر شود پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم پس زياد صلوات بر او فرستيد؛ كه هر كس يك مرتبه صلوات بفرستد، خداى تعالى هزار صلوات در هزار صف از ملائكه بر او فرستد و هيچ چيز از مخلوقات باقى نماند مگر آن كه بر اين بنده صلوات بفرستد براى صلوات خدا و ملائكه بر او. پس كسى كه رغبت در اين نكند، پس او جاهل است و مغرور و خدا و پيغمبر و اهل بيت از او بيزارند.
    و همين روايت را صدوق نقل كرده . و معنى صلوات خدا و ملائكه بيايد ان شاء الله تعالى .
    شيخ كلينى به سند صحيح از محمد بن مسلم از امام باقر يا صادق صلوات الله عليهما نقل كرده است كه فرمود: نيست در ميزان اعمال چيزى سنگين تر از صلوات بر محمد و آل محمد صلى الله عليه و آله و سلم . و به درستى كه اعمال در ميزان گذاشته مى شود پس ‍ سبك مى باشد، پس صلوات را مى گذارند پس سنگين مى شود.
    صدوق از امام باقر (عليه السلام ) از پدرانش از رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم نقل كرده كه فرمود: من روز قيامت نزد ميزان اعمال مى باشم . پس كسى كه سنگين شود سيئات او بر حسناتش ، مى آورم صلواتى كه او بر من فرستاده و به سبب آن حسنات او را سنگين مى كنم .
    در بحار ج 94/47 از كتاب عيون و امالى صدوق از امام رضا (عليه السلام ) نقل كرده است كه فرمود: كسى كه قدرت ندارد بر چيزى كه كفاره گناهان او شود، پس زياد كند صلوات بر محمد و آلش را؛ كه اين گناهان را منهدم مى كند.
    و فرمود: صلوات معادل است نزد خدا با تسبيح و تهليل و تكبير.
    ابراهيم را خليل خود گرفت براى كثرت صلوات او بر محمد و آل محمد صلوات الله عليهم .
    از كتاب معانى الاخبار از ابوحمزه نقل شده كه گفت : سوال كردم از امام صادق (عليه السلام ) از كلام خدا: ان الله و ملائكته يصلون على النبى فرمود: صلوات خدا، فرستان رحمت است . و از ملائكه ، تزكيه است و از مردم ، دعا مى باشد.
    راوى عرض كرد: چگونه صلوات فرستيم ؟ فرمود: بگوييد: صلوات الله و صلوات ملائكته و انبيائه و رسله و جميع خلقه على محمد و آل محمد و السلام عليه و عليهم و رحمه الله و بركاته .
    راوى عرض كرد: ثواب آن چيست ؟ فرمود: والله از گناهان خارج شود مثل روزى كه از مادر متولد شده است .
    تمام اين روايات را در وسائل نقل كرده و در باب اول ذيل مطلب هفتم رواياتى در فضيلت صلوات گذشت .
    فضيلت اذان و اقامه و مقام مؤ ذن
    بدان كه : در روايات مستفيضه وارد شده كه : هر كس نماز بخواند با اذان و اقامه ، دو صف از ملائكه پشت سر او نماز بخوانند. و اگر با اقامه تنها نماز بخواند، يك صف نماز بخوانند.
    حضرت اميرالمؤ منين (عليه السلام ) در روايتى فرمود: دو طرف صف ديده نشود.
    و در بعضى از روايات ديگر فرمودند: حد صف بين مشرق و مغرب است .
    مفضل سوال كرد از امام صادق (عليه السلام ) چقدر است مقدار صف ؟ فرمود: اقل آن مابين مشرق و مغرب است . و اكثر آن مابين آسمان و زمين مى باشد.
    صدوق در كتاب شريف من لا يحضر نقل كرده است كه در حديث مناهى پيغمبر صلى الله عليه و آله و سلم فرمود: كسى كه اذن بگويد محض رضاى پروردگار و اجر خود را از خدا بخواهد، عطا فرمايد خداى عزوجل به او ثواب چهل هزار شهيد و چهل هزار صديق ، و داخل مى شود به شفاعت او چهل هزار گناهكار از امت من در بهشت . آگاه باشيد! وقتى كه مؤ ذن مى گويد: ((اشهد ان لا اله الا الله )) صلوات فرستد بر او هفتاد هزار ملك و استغفار كنند براى او، و هست در روز قيامت در سايه عرش تا آنكه حساب خلايق تمام شود. و مى نويسد ثواب قول مؤ ذن را كه مى گويد: ((اشهد ان محمدا رسول الله )) چهل هزار ملك ...

    ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩

  2. تشكر

    آسیه سادات (29-08-1389)

  3. #52
    مدیر ارشد انجمن دفاع مقدس
    نرگس منتظر آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    صلوات
    4413
    دلنوشته
    5
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍاَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّک
    نوشته : 18,972      تشکر : 41,292
    48,486 در 15,341 پست تشکر شده
    وبلاگ : 15
    دریافت : 0      آپلود : 0
    نرگس منتظر آنلاین نیست.

    moteharak1 پاسخ : ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩




    و در بحار اين روايت را از مجالس صدوق نيز نقل كرده است .
    و فرمود رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم : براى مؤ ذن است در مابين اذان و اقامه مثل اجر شهيد آغشته به خون در راه خدا.
    و همين روايت را در كتاب تهذيب ص 217 مسندا نقل كرده است .
    در تهذيب به سند صحيح از معاويه بن وهب از امام صادق (عليه السلام ) از رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم نقل كرده كه فرمودند: كسى كه در بلدى از بلاد مسلمين يك سال اذان بگويد، واجب شود براى او بهشت .
    و همين روايت را صدوق در كتاب ثواب الاعمال به سند صحيح و در من لا يحضر مرسلا نقل فرموده است .
    و در هر سه كتاب از امام باقر (عليه السلام ) است كه فرمود: كسى كه اذان بگويد هفت سال براى رضايت خدا، مى آيد روز قيامت و حال آنكه گناهى بر او نباشد.
    در تهذيب ص 148 و غير تهذيب از ثقه الاسلام كلينى به سند خود از امام صادق (عليه السلام ) نقل كرده است كه فرمود: آمرزيده مى شود براى موذن به اندازه مد و كشش صوتش . و هر چيزى كه بشنود اذان او را، شهادت مى دهد براى او.
    در كتاب من لايحضر روايت مفصلى از بلال از پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم در فضيلت اذان نقل كرده است كه از جمله بلال گفت : شنيدم از رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم هر كس در راه خدا اذان يك نماز را بگويد از روى ايمان و طلب اجر و ثواب خدا و تقربا الى الله تعالى ، خدا گناهان گذشته او را بيامرزد، و منت نهد بر او كه او را در باقيمانده عمر نگهدارى كند، و جمع كند بين او و بين شهدا در بهشت .
    در روايت علل فضل بن شاذان از حضرت رضا صلوات الله عليه است كه در بيان علت اذان فرمود: جهت آنكه ابتدا شده در اذان به تكبير و ختم شده به تهليل ، اين است كه خداى عز و جل اراده فرموده كه ابتدا و ختم شود به ذكر او و اسم او. و اسم مقدس الله در اول تكبير است و در لا اله الا الله آخر مى باشد...
    بدان كه : در جواز ترك اذان خلاف و اشكالى نيست و روايات صريحه بر آن وارد شده است . و اما اقامه بايد مردان ترك نكنند آن را بنابر احتياط وجوبى . چون روايت معتبرى كه ظاهر يا صريح باشد در جواز ترك اقامه نقل نشده است مگر روايت دعائم كه دلالت آن بر جواز ترك اذان و اقامه واضح است لكن از حيث سند معتبر نيست . و باقى روايات راجعه به اقامه همه اثبات آن را مى كند. و خدشات آن كسانى كه قائل به استحباب اقامه هستند در ادله وجوب ، مورد اشكال و تاءمل مى باشد. پس حجتى تمام نشده براى ما در جواز ترك اقامه .
    و اما زنان ، پس روايات صريحه بر جواز ترك آنان اذان و اقامه را وارد شده است .
    و اذان و اقامه در غير نمازهاى يوميه مشروع نيست .

    ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩

  4. تشكر

    آسیه سادات (29-08-1389)

  5. #53
    مدیر ارشد انجمن دفاع مقدس
    نرگس منتظر آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    صلوات
    4413
    دلنوشته
    5
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍاَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّک
    نوشته : 18,972      تشکر : 41,292
    48,486 در 15,341 پست تشکر شده
    وبلاگ : 15
    دریافت : 0      آپلود : 0
    نرگس منتظر آنلاین نیست.

    moteharak1 پاسخ : ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩




    تاءويل تكبيرات و افعال نماز
    مجلسى در بحار فرموده : يافتم به خط شيخ محمد بن على الجبعى كه نقل فرمود از خط شهيد قدس الله روحهما فرمود شهيد: روايت كرده جابربن عبدالله انصارى از اميرالمؤ منين (عليه السلام ) كه در مقام بيان تاءويل نماز فرمود:
    تاءويل تكبير اول نماز اينكه خطور بدهى در قلب : خدا بزرگتر است از اينكه توصيف شود به صفت قيام و قعود.
    و اما تاءويل تكبير دوم : بزرگتر است از اينكه توصيف شود به حركت يا سكون .
    و در تكبير سوم : بزرگتر است از اينكه توصيف شود به جسميت يا تشبيه شود به چيزى و ادراك شود به قياسى .
    و در تكبير چهارم : بزرگتر است از اينكه آنچه عارض مخلوق شود عارض بر او شود يا مرضى بر او وارد شود.
    و در پنجم : بزرگتر است از آنكه توصيف شود به جوهر يا عرض ، يا حلول كند خدا در چيزى ، يا چيزى در او حلول كند.
    و در ششم : بزرگتر است از آنكه محل صفات و حالات مخلوق واقع شود. و منزه است از زوال و انتقال و تغير از حالى به حالى شدن و كم و زياد شدن .
    و در هفتم : بزرگتر است از آنكه حواس ظاهره و باطنه او را ادراك نمايد.
    و تاءويل كشيدن گردن در حال ركوع آنكه خطور در قلب دهى : خدايا، ايمان آوردم به تو هر چند گردن مرا بزنند.
    و تاءويل سر برداشتن از ركوع وقتى كه بگويى : سمع الله لمن حمده الحمد لله رب العالمين آن است كه يعنى : اجابت كند خدا كسانى را كه حمد خدا مى كنند و تمام حمد براى خداى پروردگار عالميان است آن خدايى كه من نبودم . پس مرا ايجاد كرد.
    و تاءويل سجده اول آنكه در حال سجده خطور به قلب دهى كه : من از زمين خلق شده ام .
    و تاءويل سر برداشتن از سجده اول آنكه : خدايا، مرا از زمين بيرون كردى .
    و تاءويل سجده دوم آنكه : خدايا، مرا به زمين برمى گردانى .
    و سر برداشتن از سجده دوم يعنى : خدايا، مرا باز از قبر بيرون مى آورى براى روز قيامت .
    و تاءويل نشستن آنكه خطور دهى به قلب خود: خدايا، من اقامه كردم حق را و ميراندم باطل را.
    و تاءويل تشهد تجديد ايمان و اسلام است . و اما ((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته )) ترحمى است از جانب خداى متعال و معناى او آنكه امان است براى شما از عذاب روز قيامت .
    پس فرمود اميرالمؤ منين (عليه السلام ): كسى كه اين تاءويلات را كه بيان كردم نداند، نماز او ناقص است .

    ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩

  6. تشكر

    آسیه سادات (29-08-1389)

  7. #54
    مدیر ارشد انجمن دفاع مقدس
    نرگس منتظر آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    صلوات
    4413
    دلنوشته
    5
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍاَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّک
    نوشته : 18,972      تشکر : 41,292
    48,486 در 15,341 پست تشکر شده
    وبلاگ : 15
    دریافت : 0      آپلود : 0
    نرگس منتظر آنلاین نیست.

    moteharak1 پاسخ : ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩




    عظمت و اهميت ((بسم الله الرحمن الرحيم ))
    بدان كه : آيه شريفه : ((بسم الله الرحمن الرحيم )) اعظم آيات قرآن است ؛ چنانكه امام صادق (عليه السلام ) در روايت خالد بن مختار فرموده و آقا ابوالحسن الكاظم (عليه السلام ) در روايت سليمان جعفرى فرموده است .
    و نيز اكرم آيات قرآن مى باشد؛ چنانكه امام باقر (عليه السلام ) در روايت ابوحمزه و در روايت محمد بن الفضل الازدى تصريح فرموده است . و اين روايات را در كتاب مستدرك و بحار و تفسير برهان از تفسير عياشى و غيره نقل فرموده اند.
    و نيز افضل آيات سوره حمد است ؛ چنانكه امام صادق (عليه السلام ) در روايات صحيحه تهذيب و در روايت سعدبن عمر الجلاب تصريح فرموده است .
    در تهذيب ص 218 به سند حسن از عبدالله بن يحيى الكاهلى از امام صادق (عليه السلام ) از امام باقر (عليه السلام ) است كه فرمود: ((بسم الله الرحمن الرحيم )) نزديكتر است به سوى اسم اعظم از ناظر چشم به سوى سفيدى آن .
    در كتاب تفسير برهان از صدوق به سند صحيح از امام رضا (عليه السلام ) نقل كرده است كه فرمود: ((بسم الله الرحمن الرحيم )) نزديك تر است به سوى اسم اعظم از سياهى چشم به سفيدى آن .
    اين روايت را به سند ديگر در تفسير برهان و كتاب وسائل و بحار نقل كرده اند. و در كتاب بحار به سند ديگر از امام عسكرى (عليه السلام ) نقل كرده است .
    در كتاب كافى به سند خود از فرات بن احنف از امام باقر (عليه السلام ) نقل كرده است كه فرموده :
    اول هر كتابى كه از آسمان نازل شده ((بسم الله الرحمن الرحيم )) بوده است .
    و وقتى كه ((بسم الله الرحمن الرحيم )) گفتى ، پس باك نيست كه استعاذه نكنى .
    و وقتى كه بخوانى ((بسم الله الرحمن الرحيم )) را، مى پوشاند تو را در آنچه بين آسمان و زمين است . مجلسى فرموده : يعنى مى پوشاند تو را از عذاب خدا، يا عيبهايت را از ملائكه يا از مردم و جن نيز. انتهى .
    در كتاب تفسير امام حسن عسكرى صلوات الله عليه مذكور است كه امام صادق (عليه السلام ) فرمودند: بسا مى شود بعضى شيعيان ما ترك كند در ابتداى كارهاى خودشان ((بسم الله الرحمن الرحيم )) را، پس خدا مبتلا فرمايد او را به بليه اى براى آنكه متنبه فرمايد او را بر شكرگذارى خدا و ثناگويى خداى عزوجل و محو كند از او عيب و عار اين نقص را كه ترك بسم الله نموده است .
    پس امام بيان فرمود قضيه عبدالله بن يحيى كه در محضر مقدس حضرت اميرالمؤ منين (عليه السلام ) روى كرسى نشست و چون ((بسم الله الرحمن الرحيم )) نگفت ، از كرسى به زمين افتاد و سر او شكست و خون جارى شد. حضرت فرمود:
    آيا نمى دانى كه رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم حديث فرمود مرا از جانب خداى عزوجل كه : هر امرى كه اسم خداى در آن ذكر نشود، ابتر است . يعنى عاقبت خير ندارد.
    عبدالله بن يحيى عرض كرد: بلى - پدر و مادرم فداى تو باد - ديگر ترك بسم الله نمى كنم . حضرت فرمود: در اين هنگام بهره و سعادت خواهى ديد.
    عرض كرد: يا اميرالمؤ منين ، چيست تفسير ((بسم الله الرحمن الرحيم ))؟ حضرت فرمود: بنده در وقت قرائت قرآن يا هر كارى كه مى خواهد انجام دهد بگويد: ((بسم الله الرحمن الرحيم )) يعنى : به بركت اين اسم اين كار را انجام مى دهم . و هر امرى كه ابتداى آن ((بسم الله الرحمن الرحيم )) باشد، آن مبارك است .

    ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩

  8. تشكر

    آسیه سادات (29-08-1389)

  9. #55
    مدیر ارشد انجمن دفاع مقدس
    نرگس منتظر آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    صلوات
    4413
    دلنوشته
    5
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍاَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّک
    نوشته : 18,972      تشکر : 41,292
    48,486 در 15,341 پست تشکر شده
    وبلاگ : 15
    دریافت : 0      آپلود : 0
    نرگس منتظر آنلاین نیست.

    moteharak1 پاسخ : ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩





    تا آنكه فرمود: خداى عزوجل مى فرمايد: اى بندگان من كه محتاج به رحمت من باشيد، من در هر حال و در هر وقت احتياج و ذلت عبوديت را لازمه ذات شما قرار دادم . پس به سوى من پناهنده شويد در هر كارى كه وارد مى شويد. و اميد تمامى آن را داريد، كه من اگر اراده كنم كه بخششى به شما نمايم ، كسى قدرت منع آن ندارد، و اگر اراده كنم كه منع كنم شما را، كسى قدرت ندارد غير من بر عطاى به شما. پس بگوييد در ابتداى هر كارى كوچك يا بزرگ ((بسم الله الرحمن الرحيم )).
    تا آنكه فرمود: رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم فرمودند: هر كس محزون كند او را كارى ، پس بگويد ((بسم الله الرحمن الرحيم )) از روى اخلاص و اقبال و توجه قلب به سوى اين كلام شريف ، از يكى از دو كار خالى نيست ؛ يا به حاجت دنياى خود مى رسد، يا ذخيره مى شود براى او در آخرت نزد ذات مقدس حق . و آنچه نزد خداست بهتر و باقى تر است براى مؤ منين .
    و فرمود اميرالمؤ منين (عليه السلام ) ((بسم الله الرحمن الرحيم )) آيه اى است از فاتحه الكتاب . و آن هفت آيه است ، تمام آن ((بسم الله الرحمن الرحيم )) است .
    شنيدم از پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم كه فرمود: ذات مقدس حق فرمود: اى محمد و لقد آتيناك سبعا من المثانى و القرآن العظيم يعنى : ((ما لطف كرديم به تو سبع المثانى را - كه سوره حمد است - و قرآن عظيم را.)). پس خدا بر من منت نهاد به اين سوره شريفه و آن را معادل قرآن قرار داده . و فاتحه الكتاب اعظم و اشرف گنجهاى عرش است .
    و خدا مخصوص كرد به آن محمد صلى الله عليه و آله و سلم را و مشرف كرد خدا او را به آن ، و احدى با او شريك نيست مگر حضرت سليمان كه ((بسم الله الرحمن الرحيم )) را خدا فقط به او داد.
    پس كسى كه بخواند آن را در حالى كه معتقد باشد به ولايت محمد و آل طيبين او و منقاد باشد براى امر آنان و تصديق كننده باشد به ظاهر و باطن آنان ، خدا عطا فرمايد به او به هر حرفى از آن حسنه اى كه هر حسنه افضل باشد از دنيا و آنچه در دنياست . و هر كس ‍ استماع كند آن را، به اندازه ثلث ثواب خواننده به او داده شود.
    حقير گويد: شايد مراد اين باشد كه به حضرت سليمان لفظ ((بسم الله الرحمن الرحيم )) داده شده و مراد از روايت فرات كه گذشت آن باشد كه معنى ((بسم الله ...)) در اول هر كتابى به لسان قومى كه كتاب بر آنها نازل مى شده بوده است .
    برقى در كتاب محاسن به سند صحيح از امام صادق (عليه السلام ) نقل كرده است كه در ضمن حديثى فرمود: كسى كه وضو بگيرد و اسم خدا را نبرد، شيطان در وضوى او شركت دارد. و وقتى كه غذا بخورد، يا آب بياشامد، يا لباسى بپوشد، يا هر كارى ديگرى بكند، سزاوار است كه اسم خدا را بر آن ببرد. اگر نكرد شيطان در آن شركت مى كند.
    و همين روايت را جعفر بن محمد بن شريح در كتاب خود از حميدبن شعيب از جابر جعفى از امام باقر يا صادق (عليهما السلام ) نقل كرده است .
    در كتاب جامع الاخبار از ابن مسعود از پيغمبر صلى الله عليه و آله و سلم نقل كرده كه فرمود: كسى كه بخواند ((بسم الله الرحمن الرحيم )) را، بنويسد خدا براى او چهار هزار حسنه ، و محو فرمايد از او چهار هزار گناه ، و بلند كند خدا براى او چهار هزار درجه .
    و روايت كرده است از پيغمبر صلى الله عليه و آله و سلم كه فرمود: كسى كه بخواند ((بسم الله الرحمن الرحيم )) را، بنا كند خدا براى او در بهشت هفتاد هزار قصر از ياقوت قرمز، در هر قصرى هفتاد هزار خانه از لؤ لؤ سفيد، در هر خانه هفتاد هزار تخت از زبرجد سبز، بالاى هر تختى هفتاد هزار فرش از سندس و استبرق و بر او حوريه اى است . و براى اين حوريه هفتاد هزار گيسوست آراسته شده به در و ياقوت و نوشته شده بر رخسار راست او: ((محمد رسول الله )) و بر رخسار چپ : ((على ولى الله )) و بر پيشانى : ((الحسن )) و بر زنخدان : ((الحسين )) و بر دو لب او: ((بسم الله الرحمن الرحيم )).
    راوى عرض كرد: يا رسول الله ، براى كيست اين كرامت ؟ فرمود: براى كسى است كه به حرمت و تعظيم بگويد: ((بسم الله الرحمن الرحيم )).

    ۩^❀❀^۩ ابواب رحمت ۩^❀❀^۩

  10. تشكر

    آسیه سادات (29-08-1389)

صفحه 6 از 6 نخستنخست ... 23456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •