از حجاب تا برهنگی . . . سایت آیه های انتظار انجمن آیه های انتظار
ثبت نام
سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده انجمن با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
تبلیغات تبلیغات
از حجاب تا برهنگی . . .
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4
  1. #1
    عضو خودماني
    آسیه سادات آواتار ها

    تاریخ عضویت : آبان 1388
    نوشته : 1,217      تشکر : 4,500
    1,990 در 887 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    آسیه سادات آنلاین نیست.

    اشاره از حجاب تا برهنگی . . .




    به گزارش آخرین نیوز، بولتن نوشت: فریبا داوودی مهاجر، از وابستگان دولت اصلاحات، اخیراً در یادداشتی در مورد خودسوزی زنان در استان های غربی ایران، این آسیب اجتماعی را با استفاده از آمار دورة اصلاحات توصیف کرده و بر اساس آن آمار، دولت کنونی را متهم به بی توجهی به این آسیب نموده است!


    وی که پس از کشف حجاب در برابر دوربین های تلویزیونی غرب در محافل دست چندم فرنگ پذیرفته شد، در این یادداشت به طرز ناشیانه ای کوشیده است با چنگ زدن به چند رقم و عدد، آن هم ارقام و آمار مربوط به زمانی که با همفکرانش در دولت اصلاحات مشغول ترویج دیدگاه های فمینیستی بوده، احساسات خوانندگان مطلبش را تحریک کرده و از آن برای حمله به دولت کنونی استفاده کند.


    وی خودسوزی زنان را در برخی مناطق غربی کشور، به دلیل فقر و مسائل ناموسی عنوان کرده بی آنکه توضیح دهد افراد محروم در دیگر مناطق دورافتاده کشور هم هستند که اتفاقاً بسیار با آبرو و پرهیزگارند و تحت هیچ شرایطی تن به رفتارهای ناهنجاری مانند خودسوزی نمی دهند؛ همان هایی که در طول شانزده سال به اصطلاح توسعه اقتصادی و سیاسی از مدار توجه آن دولت ها خارج بودند و چه توهین هایی را که از همین جماعت غربزده هرهری مذهب نشنیدند.


    داوودی مهاجر، که به اعتراف صریح خودش سال ها برای حفظ ظاهر و استفاده از بیت المال حجابش را در داخل کشور رعایت می کرده، این آسیب را ناشی از ترس، خشونت جنسی، احساس بی قدرتی، فقر، ناامیدی از آینده، تهمت های ناموسی، اعتیاد، مشکلات خانوادگی، مشکلات روانی، احساس حقارت و ازدواج های اجباری، تعدد زوجات همسر و موانع دشوار برای طلاق و محدودیت های بی رویه و یا ممانعت از ازدواج با فردی که به او علاقه دارند و یا تاثیرات مهاجرت و تبعات آن و فقر فرهنگی و فرهنگ قبیله ای و تفاوت سنی زیاد میان زن و شوهر عنوان کرده است؛ یعنی هر چه آسیب و رفتار غلط به ذهنش رسیده روی کاغذ آورده است!نكته عجيب اينكه فريبا داوودي مهاجر با اين همه مشكلات چرا دست به خودسوزي نزده است !؟

    با اندکی مطالعه، به راحتی می توان فهمید که این معضلات و رفتارهای ناهنجار، در همه جای جهان، حتی در غرب، به وفور و به گونه های مختلف وجود دارد و از پیامدهای سرمایه داری کثیف غربی است. همان سرمایه داری که برای پذیرش یک فرد، او را وادار به هر کاری، حتی برهنه شدن در برابر دوربین ها می کند...

    نکته قابل تأمل این است که در زمانی که وی به مغز کوچکش فشار می آورده تا این متن بی سر و ته را بنویسد، یکی از متخصصان زن ایرانی در زندانهای آمریکا تحت شکنجه های شدید قرار داشته است اما وی و همفکرانش هیچ گونه اشاره ای به این زندانی ایرانی نکرده اند و از هیچ مقام آمریکایی در مورد او چیزی نپرسیده اند.


    نیز جای این پرسش هست که چرا با استفاده از آمارهای آسیب های اجتماعی دوران اصلاحات، دولت کنونی جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار می دهند؟ آیا این دستوری از طرف همان محافلی که وی برای رضایت خاطر آنها دست به هر کاری می زند نیست؟

    او که اکنون در بلاد فرنگ «آزادانه» زندگی می کند، چرا از خشونت های خانگی و انواع انحرافات اخلاقی در غرب که آمارش هر روز رو به فزونی است سخنی نمی گوید؟ در آمریکا در هر دقیقه یک رفتار خشونت آمیز منجر به ضرب و جرح رخ می دهد، ده ها هزار کودک در خانواده های آمریکایی تحت آزارهای مختلف قرار دارند، آمار رفتارهای شنیع جنسی آنچنان زیاد است که اساساً مسئولین آمریکایی دیگر به فکر مهار و اصلاح آن هم نیستند.


    اگر فریبا داوودی و امثال او، درست از مرکز مفاسد اخلاقی، برای خودسوزی زنان در مناطق دورافتاده ایران - که به گواهی آمار علمی و دقیق، امروز بسیار کمتر از هفت سال پیش شده است - دل می سوزانند، برای این نیست که واقعاً دوستدار این مردمند؛ که اگر چنین بود در همان سال هایی که در دولت اصلاحات با ظاهرسازی و ظاهرفریبی در پی استفاده از امکانات بیت المال بودند، کمی هم به این موضوع فکر می کردند و لااقل یکی دو بار به همین مناطق محروم می رفتند. هدف این فرد و همفکرانش تنها این است که عقده های سرکوب شده خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران خالی کنند و برای همین است که در این یادداشت به دولت و نظام اسلامی ایران حمله می کند.


    اما این نوشته و از این دست نوشته ها، یک خاصیت و فایده مهم دارند و آن اینکه نشان می دهند چقدر در دوره های گذشته نسبت به مردم کشور و به ویژه مناطق محروم بی توجهی می شده و چقدر معضلات و مشکلات وجود داشته که دست اندر کاران آن زمان هیچ اقدامی برای رفع آنها انجام نداده بودند و امور و مصادر کشور در دست چه افرادی بوده است. کسانی که در آن زمان هیچ قدمی برای اصلاح و بهبود امور جامعه بر نداشتند و با فریب و دغلکاری از بیت المال کندند و بردند و خوردند و اکنون در برابر دوربین ها خود را با ژست های مختلف به نمایش می گذراند و این را نشانه آزادی و رهایی و روشنفکری می دانند! همین ها در زمانی که در دولت اصلاحات حضور داشتند، با وقاحت تمام از «فمینیسم اسلامی» سخن می گفتند که لابد چیزی بود مثل «مارکسیسم اسلامی».


    به هر حال، استدلالات سخیف این مکشوفة دور از وطن (!) خردک آبروی طیف متبوعش را هم برده که داعیه داشتند وضع جامعه را بهبود بخشیده اند. اکنون با زبان باز کردن او و امثالس بیش از پیش روشن می شود که در آن زمان های نه چندان دور مردم گرفتار چه مصائبی بودند و اینان که می بایست کاری می کردند، هیچ نکردند جز فریب...

    مجيد مسعودي
    گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی
    از حجاب تا برهنگی . . .

    بهار همه طراوتش را مدیون یک گل است
    گل نرگس





  2. تشكرها 6

    قیام (07-05-1391), ملکوت (09-09-1389), مدير اجرايي (07-05-1391), نرگس منتظر (10-09-1389), بیقرار ظهور (14-05-1392), زینب بانو (07-05-1391)

  3.  

  4. #2
    مدیر ارشد انجمن زنان
    یاس بهشتی آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    صلوات
    14
    دلنوشته
    1
    خدایا به تو پناه میبرم از شر همه بدیها و ناملایمات زندگی پناهم ده که جز تو پناهی ندارم
    نوشته : 7,373      تشکر : 19,631
    24,035 در 6,930 پست تشکر شده
    وبلاگ : 1
    دریافت : 0      آپلود : 0
    یاس بهشتی آنلاین نیست.

    پیش فرض




    از کشف حجاب تا رفع حجاب. دکتر حدادعادل در کتاب فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی می گویدیکی از ثمرات هجوم غرب به ایران همین تغییر لباس ورواج برهنگی در میان قشرهایی از جامعه بوده است و از آن رژیم طاغوت تحت عنوان«کشف حجاب»و در این اواخر«رفع حجاب»یاد می شد و در حقیقت چیزی جز مبارزه با پوشش اسلامی و ترویج لباس غربی نبود.اجرای این برنامه محتاج دو شرط بود: نخست یک زمینه فرهنگی و اجتماعی برای پذیرش لباس غربی و دوم یک عامل اجرا که زور داشته باشد و به اسلام اعتقاد نداشته باشد.عامل دوم رضاخان بود... شرط اول یعنی زمینه فرهنگی و اجتماعی پذیرش لباس غربی را غربزده ها تامین کردند.آنان اسلام را نمی شناختند و به غرب خوشبینی مطلق داشتند.بیگانه با خویش و چشم بسته،دلبسته بیگانه غرب بودند.در واقع این قشر معدود همان قشری بودند که قبل از فرو رفتن در لباس غربی و از به دست گرفتن پرچم فرهنگ غرب،آن فرهنگ را پذیرفته بودند و لباس آخرین و بیرونی ترین پوسته ای بود که در وجود آنها تغییر می کرد.این امر به ظاهر کم اهمیت تنها در جامعه ما اتفاق نیفتاد.
    از حجاب تا برهنگی . . .

  5. تشكرها 3

    قیام (07-05-1391), مدير اجرايي (07-05-1391), زینب بانو (07-05-1391)

  6. #3
    عضو ماندگار
    *❀*نازبانو*❀* آواتار ها

    تاریخ عضویت : دی 1348
    نوشته : 486      تشکر : 5,386
    2,590 در 513 پست تشکر شده
    دریافت : 1      آپلود : 0
    *❀*نازبانو*❀* آنلاین نیست.

    پیش فرض




    سلام دوستان

    ما هر قدر هم از هر بی حجابی و اسلام ستیزی متنفر باشیم بهتر است لحن بهتری در صحبت کردن نسبت به دشمنان داشته باشیم
    از حجاب تا برهنگی . . .

    دلم به مستحبی خوش است
    که جوابش واجب است
    السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه




  7. #4
    عضو صمیمی
    قیام آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1390
    نوشته : 330      تشکر : 822
    1,524 در 322 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    قیام آنلاین نیست.

    پیش فرض




    نقل قول نوشته اصلی توسط نازبانو نمایش پست ها
    سلام دوستان

    ما هر قدر هم از هر بی حجابی و اسلام ستیزی متنفر باشیم بهتر است لحن بهتری در صحبت کردن نسبت به دشمنان داشته باشیم
    الان اینجا لحنش بد بود؟!
    از حجاب تا برهنگی . . .
    یَومٌ عَلی صَدر المصطفی...

    حسین جان ، روزی جات رو سینه ی پیغمبر بود...

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •