بنده آني که در بند آني....زیباست سایت آیه های انتظار انجمن آیه های انتظار
ثبت نام
سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده انجمن با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
تبلیغات تبلیغات
بنده آني که در بند آني....زیباست
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو خودماني
    توحید صمدی آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1388
    نوشته : 1,009      تشکر : 700
    2,231 در 814 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    توحید صمدی آنلاین نیست.

    پیش فرض




    خود را باش
    آه آه اگر وقتی بیدار شویم که کاروان رفتند و خبردار شویم که این نبود که ما می پنداشتیم و بدان دلخوش بودیم !
    همه می روند و نمی دانند که با خود چه می برند. خنک آنکه دفتر هستی اش را بگشود و از روزنامه ی کارهایش آگاه شد. و چون هرکسی کشته ی چند ساله ی زندگی اش هست ، دل مردگان از مرگ هراس دارند و از کشتزار خود بیزارند، و زنده دلان از کشت خود سپاس گزارند و به پروردگار خود امیدوار.
    اندیشه ی شب جان را نیرو و پرتو می دهد و نماز شب به مینو کشاند.
    در بندگی باید نیک استوار و پایدار بود تا همه ی کارها و گفتار ها جز نیایش و ستایش دادار نبود که بی رنج گنج به دست نیاید.

    راه ، نیک هموار است و کار سخت دشوار. شیرمردان خوش تن به کار در دهند تا دشوارشان آسان گردد و کم کم سزاوار آستان دلستان گردند.
    هرکه جان به جانانه سپرد گوی نیک بختی را ببرد ، وگرنه چند روزی چون دیگر جانوران بخورد و بمرد.
    خواب ، خوراک ، کار و زندگی را اندازه است که در کم آن ، بیم تباهی است و در افزون آن ، ترس رسوایی. شکم تهی ، رهزن شود چنانکه آکنده ی آن ، که سیر ، گرسنه ی دیدار نمی شود و سیراب تشنه ی دلدار نگردد. میانه روی مایه ی بلندپایگی ، ارجمندی و نیک بختی است.
    آنچه را که داور خرد دستور داد به جا آر و پاسخ درست برای پرسش خدایت فراهم کن.

    تنها از آفریدگارت شرم بدار نه از آفریده هایش.
    بگذار تا دیگران از تو رنگ بگیرند نه تو از آنان.
    هرکس در هر پایه ای که هست اگر رهزن است، ارزش پشیزی ناچیز ندارد. بی پرده بگویم : مگسانند گرد شیرینی.
    پیمانت را با خدا و پیمبر سخت استوار کن و از ته دل بگو خدایا آمدم. گر کام تو بر نیامد آنگه گله کن. کوتاهی سخن ، خود را باش.
    علامه حسن زاده آملی-نامه ها و برنامه ها
    بنده آني که در بند آني....زیباست
    اللهم ارزقنا حلاوت ذکرک و لقائک و الحضور عندک
    بمعرفة حججک سیما معرفة حجتک حجة ابن الحسن صلواتک علیه وعلی آبائه
    و معرفة اولیائک سیما معرفة ولیک نجم الدّین

    حسن حسن زاده آملی


  2. #12
    عضو خودماني
    توحید صمدی آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1388
    نوشته : 1,009      تشکر : 700
    2,231 در 814 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    توحید صمدی آنلاین نیست.

    پیش فرض




    خواب و خورت ز مرتبه خويش دورت كرد

    يكى از اسماء و صفات الهى اين است كه هو يطعم و لايطعم سعى كن كه مظهر اين مقام باشى تا تشبه به حق جل و على پيدا كنى كه لذت احتماء و اين حال به مراتب از لذت اكل و شرب حيوانى برتر و بالاتر است ! اگر لذت ترك لذت بدانى دگر لذت نفس لذت نخوانى از شكم پروران سرمشق مگير! بلكه ذرهم ياءكلوا و يتمتعوا ويلههم الامل فسوف يعلمون و چون كمتر خورى كمتر خوابى و متخلق به اين خلق الهى گردى كه لا تاءخذه سنة و لا نوم و به ملائكه تشبه پيدا كنى كه طعامهم التسبيح و شرابهم التقديس چنانكه از اهل بيت عصمت ماءثور است و ملائكه گفتند: نحن نسبح بحمدك و نقدس لك و تعبير از تسبيح به طعام و تقديس به شراب براى اين است تسبيح تنزيه ذات است و تقديس تنزيه صفات كه اول با طعام و ثانى با شراب مناسب است ، دقت كن تا اين لطيفه را دريابى !

    علامه حسن زاده-
    هزار و يك نكته ، ص 229
    بنده آني که در بند آني....زیباست
    اللهم ارزقنا حلاوت ذکرک و لقائک و الحضور عندک
    بمعرفة حججک سیما معرفة حجتک حجة ابن الحسن صلواتک علیه وعلی آبائه
    و معرفة اولیائک سیما معرفة ولیک نجم الدّین

    حسن حسن زاده آملی


  3. #13
    عضو خودماني
    توحید صمدی آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1388
    نوشته : 1,009      تشکر : 700
    2,231 در 814 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    توحید صمدی آنلاین نیست.

    پیش فرض




    یک جمله عرشی
    جناب میر سید شریف در آخرین لحظات عمر خود ، در بستر دراز کشیده بود .
    فرزند بزرگوارش در آن هنگام از پدر تقاضای پندی کرده بود ، این پدر فهمیده فقط یک جمله به فرزند خود
    گفت :
    بابا ! خود را باش
    ببین که هستی و چه می کنی ؟ هیچ به دیگران کاری نداشته باش . اگر هم در مقام امر و نهی بهدیگران قرار گرفتی ، ابتدا به خودت نگاه کن ! ببین آیا آن گونه که باید خودت مطیع هستی یا نه ؟اگر نبودی ، امر و نهی بر خویشتن را مقدم بر دیگران قرار ده ، زیرا هر کس برای خود اصل است و دیگرانفرع او ! اگر اصل ساخته نشود ، مطمئناً فرع هم ساخته نمی شود ، پس خود را باش .
    شرح معرفت نفس / حضرت استاد صمدي آملي
    بنده آني که در بند آني....زیباست
    اللهم ارزقنا حلاوت ذکرک و لقائک و الحضور عندک
    بمعرفة حججک سیما معرفة حجتک حجة ابن الحسن صلواتک علیه وعلی آبائه
    و معرفة اولیائک سیما معرفة ولیک نجم الدّین

    حسن حسن زاده آملی

  4. تشكرها 6


  5. #14
    مدیر ارشد انجمن اخلاق و عرفان
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1391
    صلوات
    28000
    دلنوشته
    1
    اللهم صلّ علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم
    نوشته : 13,141      تشکر : 27,295
    57,761 در 13,226 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آنلاین نیست.

    پیش فرض




    آئین سلوک ـ علامه حسن زاده آملی


    شايسته است برخي از مواعظ خداي سبحان و مواعظ پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم و اهل بيتش عليه السلام را که براي سالکان کوي حق ضروري است متذکر شويم.

    1ـ قرآن


    قرآن کريم صورت مکتوب انسان کامل است. يعني قرآن صورت کتبي حقيقت محمدي صلي الله عليه و آله و سلم است قرآن کريم مي­فرمايد:


    «انّ هذا القرآن يهدي للتي هي اقوم»


    «اين قرآن شما را به بهترين راه هدايت مي­کند.»


    «لقد کان لکم في رسول الله اسوه حسنة»


    «يقيناً رسول خدا براي شما بهترين الگوي زندگي است.»


    هر قدر به قرآن تقرب بجويي به انسان کامل نزديک­تر شده ­اي، پس بنگر بهره ­ات از قرآن چقدر است؟ زيرا حقايق آيات آن در حقيقت، درجات ذات تو و مدارج آن نردبان عروج و تکامل توست.



    بنده آني که در بند آني....زیباست

  6. تشكرها 7

    saba m (01-10-1391), مدير اجرايي (02-10-1391), بیقرار ظهور (20-12-1391), توحید صمدی (03-10-1391), حیران (02-10-1391), سالک (03-10-1391), شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) (02-10-1391)

  7. #15
    مدیر ارشد انجمن اخلاق و عرفان
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1391
    صلوات
    28000
    دلنوشته
    1
    اللهم صلّ علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم
    نوشته : 13,141      تشکر : 27,295
    57,761 در 13,226 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آنلاین نیست.

    پیش فرض




    امام الثقلين حضرت علي عليه السلام در وصيت نامه­اش به محمد بن حنفية مي­فرمايد:


    «بر تو باد به تلاوت قرآن و عمل به آن، و انجام واجبات و شناخت راه­هاي حلال و حرام و امر و نهي آن. بر تو باد به شب زنده داري با قرآن و تلاوت آن در روز و شب؛ زيرا قرآن پيمان خداست با خلقتش؛ پس لازم است مسلمانان در هر روز به اين پيمان بنگرد گرچه به خواندن پنجاه آيه از آن باشد. بدان اي پسرم: درجات بهشت به حسب آيات قرآن است و روز قيامت به قاري قرآن مي­گويند: قرآن بخوان و از درجات تکامل آن بالا برو. در بهشت بعد از پيامبران و صديقان هيچ کس بالاتر از قاريان نيست.»


    مرحوم علم الهدي از ابن مسعود نقل مي­کند که پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم فرمودند:


    «قرآن مأدبه (سفره نعمت] الهي است، پس هر قدر مي­توانيد از آن بهره­ مند شويد؛ چه اين که خالي­ ترين خانه، دلي است که از نور قرآن تهي باشد.»


    تعبير از قرآن به مأدبه آن چنان شيريني دارد که قابل وصف نيست، گرچه درک مي­شود. پس از آن علم الهدي، در توضيح مأدبه مي­نويسد:


    «مأدبه ـ به ضم دال ـ در سخن عرب به معني غذايي است که شخص آن را آماده کرده و مردم را دعوت ميکند که از آن استفاده کنند. در اين حديث شريف، پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم بهره ­اي را که از طريق خواندن قرآن و حفظ آن عايد انسان مي­شود مأدبه (غذا) ناميده است.»






    بنده آني که در بند آني....زیباست

  8. تشكرها 7

    saba m (01-10-1391), مدير اجرايي (02-10-1391), بیقرار ظهور (20-12-1391), توحید صمدی (03-10-1391), حیران (02-10-1391), سالک (03-10-1391), شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) (02-10-1391)

  9. #16
    مدیر ارشد انجمن اخلاق و عرفان
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1391
    صلوات
    28000
    دلنوشته
    1
    اللهم صلّ علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم
    نوشته : 13,141      تشکر : 27,295
    57,761 در 13,226 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آنلاین نیست.

    پیش فرض




    الاحمر گفته است: مأدبه ـ به فتح دال ـ نيز تلفظ شده است و اين حديث نيز به مأدبه ـ به فتح دال ـ نقل شده است. پس مراد از مأدبه در هر دو تلفظ يکي است و تضادي در بين نيست.


    ديگران گفته ­اند: مأدبه ـ به فتح دال ـ صيغه مفعلة از ادب است و در اين صورت معنايش اين است: قرآن براي تربيت خلق نازل شده است.


    پس اي برادران همدل و صميمي بياييد بر سر سفره الهي بنشينيد که هر چه جانتان بخواهد در آن يافت مي‌شود، چيزهايي که حتي چشم از ديدن آن­ها لذت مي­برد. بياييد به سوي ادبستاني که برتر از آن ادب و بالاتر از معّلم آن مؤدّبي نمي­يابيد، آيا بعد از حق جز ضلالت چيزي هست!


    سيد بن طاووس رحمه الله عليه از امام صادق عليه السلام چنين نقل مي­کند:


    «براي آن حضرت در نماز مکّرر اين حالت پيش مي­آمد که در حال تلاوت قرآن در نماز مدهوش مي­شدند، وقتي که به حال عادي برگشتند، پرسيدند چه چيز باعث شد اين گونه منقلب شديد؟»


    حضرت جمله ­اي فرمود که مضمونش اين است:


    «آن قدر آيات الهي را تلاوت و تکرار کردم که گويا از زبان گوينده ­اش مي­شنيدم، اينجا بود که قوه بشري تحمل مکاشفه جلالت و شکوه الهي را نداشت و مدهوش شدم.»





    بنده آني که در بند آني....زیباست

  10. تشكرها 6

    مدير اجرايي (02-10-1391), بیقرار ظهور (20-12-1391), توحید صمدی (03-10-1391), حیران (02-10-1391), سالک (03-10-1391), شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) (02-10-1391)

  11. #17
    مدیر ارشد انجمن اخلاق و عرفان
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1391
    صلوات
    28000
    دلنوشته
    1
    اللهم صلّ علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم
    نوشته : 13,141      تشکر : 27,295
    57,761 در 13,226 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آنلاین نیست.

    پیش فرض




    سيد بن طاووس در ادامه مي­نويسد: بدان که قرآن اقيانوسي است بي پايان، چگونه اين چنين نباشد در حالي که مظهر و تجلي گاه فيض الهي است، پيش از اين از امام اوّل و امام ششم عليه السلام نقل کرديم که فرمودند:

    «خداوند عزّ وجلّ براي خلقش در کلام خود (قرآن) تجلي کرده است اما آنان نمي­بينند.»

    طريحي آورده است:

    «اين که در حديث آمده است اعطيت جوامع الکلم؛ کلمات جامع بن من داده شده استمراد، قرآن کريم است چون قرآن با اين که الفاظش اندک است اما معاني فراواني دارد تا حدي که روايت شده است هر حرفي از حروف قرآن داراي هفتاد معني است.»
    آري، وقتي يک شکل هندسي که به شکل قطاع معروف است 497664 حکم هندسي داشته باشد، هيچ بعدي نيست هر حرفي از حروف قرآن هفتاد هزار معني داشته باشد. توضيح اين بحث را در رسال? معرفة الوقت و القبله ـ بخوانيد.




    بنده آني که در بند آني....زیباست

  12. تشكرها 5

    مدير اجرايي (03-10-1391), بیقرار ظهور (20-12-1391), توحید صمدی (03-10-1391), سالک (03-10-1391), شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) (02-10-1391)

  13. #18
    مدیر ارشد انجمن اخلاق و عرفان
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1391
    صلوات
    28000
    دلنوشته
    1
    اللهم صلّ علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم
    نوشته : 13,141      تشکر : 27,295
    57,761 در 13,226 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آنلاین نیست.

    پیش فرض




    اي بندگان خاص خداوند، اين آيات پاياني سور? فرقان از قرآن کريم است بياييد و تنها به تلفظ آن اکتفا نکنيد و در آن­ها تدبر کنيد که هر آي? آن دستوري است و هر کس به آن عمل کند نجات يافته و رستگار مي­شود: «عباد الرحمن الذين يمشون علي الارض هوناً و اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاماً...» تا آخر سوره.

    بندگان خاص خدا چنين کساني­اند:

    1ـ با تواضع در زمين حرکت مي­کنند؛

    2ـ آن گاه که جاهلان اينان را به عتاب خطاب کنند با سلامت نفس و زبان خوش جواب مي­دهند؛

    3ـ شب­ها را به عشق خدا و براي رضايت او به سجده و قيام سپري مي­کنند؛

    4ـ دايم با دعا و تضّرع مي­گويند: پروردگارا! عذاب جهنم را از ما دور کن که بد عذابي است و جهنم بد منزل و بد سر انجامي است؛

    5ـ در انفاق کردن اسراف نمي­کنند و ميانه روي را پيش? خود مي­سازند؛

    6ـ براي خدا شريک قايل نمي­شوند و فقط خداي را مي­خوانند؛

    7ـ از قتل و جنايت که خدا آن را حرام کرده است؛ پرهيزي کنند؛

    8ـ هزگر گرد عمل زشت زنا نمي­گردند که هر کس مرتکب اين عمل زشت شود کيفر جاودانه­اش را خواهد ديد و در قيامت عذابش دو چندان خواهد شد، مگر کساني که توبه کنند و اعمال نيک انجام دهند که در اين صورت، خداوند گناهان آنان را به ثواب مبدل خواهد کرد و هر کس توبه کند البته خداوند توبه­اش را مي­پذيرد؛

    9ـ به ناحق شهادت نمي­دهند؛

    10ـ هر گاه به کار بيهوده و زشتي از مردم هرزه بگذرند، بزرگوارانه از آن درگذرند؛

    11ـ هر گاه متذکر آيات الهي شوند همچون کوران و کران از کنار آن نمي­گذرند بلکه با دلي آگاه و چشمي بينا آن را مشاهده کرده و در آن تأمل مي­­کنند تا به مقام معرفت و ايمان شان افزوده شود.

    12ـ به هنگام دعا با خداي خود مي­گويند: پروردگارا، از همسران و فرزندان ما کساني را قرار ده که ماي? روشني چشم ما شوند و ما را سرخيل پاکان جهان و پيشواي پرهيزکاران قرار بده. پاداش صبر چنين بندگاني قصرهاي بهشتي خواهد بود که در آنجا با سلام و درود شادماني با يکديگر ملاقات مي­کنند و در آن بهشت زيبا براي ابديت و هميشه (جاودان) خواهند بود.

    اي پيامبر به امت بگو:
    «اگر دعا و ناله و زاري تان نبود خدا به شما هيچ توجه و اعتنايي نداشت؛ زيرا شما در گذشته آيات خدا و پيامبران الهي را تکذيب کرده­ايد و اين تکذيب، دامان شما خواهد گرفت و از شما جدا نخواهد شد (پس با دعا آن را جدا کنيد).»





    بنده آني که در بند آني....زیباست

  14. تشكرها 6

    مدير اجرايي (03-10-1391), بیقرار ظهور (20-12-1391), توحید صمدی (03-10-1391), حیران (02-10-1391), سالک (03-10-1391), شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) (02-10-1391)

  15. #19
    مدیر ارشد انجمن اخلاق و عرفان
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آواتار ها

    تاریخ عضویت : امرداد 1391
    صلوات
    28000
    دلنوشته
    1
    اللهم صلّ علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم
    نوشته : 13,141      تشکر : 27,295
    57,761 در 13,226 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    کنیز فاطمه(سلام الله علیها) آنلاین نیست.

    پیش فرض




    پي‌نوشتها:

    . پايان ص24.

    . پايان ص25.

    . پايان ص26.

    . پايان ص27.

    . پايان ص28.

    . پايان ص29.

    1. مراد از انسان کامل به طور مطلق در اصطلاح عارفان بالله،معصومان عليه السلام هستند و ديگران هر قدر به آنان نزديک شوند به انسان بودن نزديک شوند به انسان بودن نزديک شده اند و انسان کامل را داراي صفاتي خاص مي دانند، که اين اوصاف در رسال? انسان کامل از ديدگاه نهج البلاغه ، اثر حضرت استاد دام عزه به طور مفصل از صفحه 47تا 241 ذکر شده است .

    . جهان تدوين (قرآن) به جهان تکوين (مجموع? عالم) هماهنگ است و بين اين دو و قرآن و هماهنگي است. لذا بين انسان و قرآن و جهان هماهنگي و هم نوائي است.

    . سور? اسراء (17) آي? 9.

    . سور? احزاب (33) آي? 21.

    . فيض کاشاني،وافي ،ج14،ص64.

    . فتجلّي سبحانه لهم في کتابه من غير ان يکونوا رأوه» نهج البلاغة خطب? 147؛«لقد تجلي الله لخلقه في کلامه و لکنهم لا يبصرون» بحارالانوار،ج92،ص107.

    . مجمع البحرين ؛ ماد? جَمَعَََََ.

    . ر.ک: خواجه نصير الدين طوسي، کشف القناع عن وجه القطاع.
    . درس12،ص53.
    بنده آني که در بند آني....زیباست

  16. تشكرها 5

    مدير اجرايي (03-10-1391), بیقرار ظهور (20-12-1391), توحید صمدی (03-10-1391), سالک (03-10-1391), شهاب منتظر*غلام علی اصغر(ع) (02-10-1391)

  17. #20
    عضو خودماني
    توحید صمدی آواتار ها

    تاریخ عضویت : مهر 1388
    نوشته : 1,009      تشکر : 700
    2,231 در 814 پست تشکر شده
    دریافت : 0      آپلود : 0
    توحید صمدی آنلاین نیست.

    پیش فرض




    برو و بگو آمدم

    به حقیقت برو بگو آمدم.اگر گفتند اینجا چرا آمدی؟بگو:به کجا روم و به کدام در رو کنم؟
    این ره است و دگر دوم ره نیست این در است و در دگر دوم در نیست

    اگر گفتند:به اذن کی آمدی؟بگو:شنیدم
    بر ضیافتخانه فیض نوالت منع نیست در گشادست و صلا در داده خوان انداخته

    اگر گفتند : تا به حالا کجا بودی؟بگو:راه گم کرده بودم.
    اگر گفتند:چه آوردی؟بگو: اولاْ دل شکسته که از شما نقل است:
    در کوی ما شکسته دلی میخرندو بس بازار خودفروشی از آن سوی دیگر است
    ثانیاْ:
    جز نداری نبود مایه ی دارایی من طمع بخششم ازدرگه سلطان من است

    و ثالثاْ:
    الهی آفریدی رایگان،روزی دادی رایگان،بیامرز رایگان،تو خدایی نه بازرگان.
    اگر گفتند:برونش کنید.بگو:
    نمیروم زدیار شما به کشور دیگر برون کنید(م) از این در،درآیم از در دیگر

    اگر گفتند:این جرأت را از که آموختی؟بگو:از حلم شما.
    اگر گفتند:قابلیت استفاضه[استغاثه]نداری.بگو:قابلیت را هم شما افاضه میفرمایید.
    باز اگر از تو اعراض نمودند.بگو:
    به ولله و به بالله و به تالله به حق آیه نصر من الله
    که مو از دامنت دست بر ندیرم اگر کشته شوم الحکم لله

    اگر گفتند:مذنبی(گنه کاری).بگو:اولاْ:شنیدم شما غفارید و ثانیاْ:من ملک نیستم و آدم زاده ام.
    وثالثاْ:
    ناکرده گنه دراین جهان کیست؟بگو آن کس که گنه نکرده و زیست؟ بگو
    من بد کنم و تو بد مکافات دهی پس فرق میان من و تو چیست؟ بگو

    اگر گفتند: این حرف ها را از کجا یا گرفتی؟ بگو:
    بلبل از فیض گل آموخت سخن ور نه نبود این همه قول و غزل تعبیه در منقارش

    اگر گفتند:چه می خواهی؟بگو:
    جز تو ما را هوای دیگر نیست جز لقای تو هیچ در سر نیست.

    هزار و یک نکته(نکته61)
    علامه حسن زاده آملی

    بنده آني که در بند آني....زیباست
    اللهم ارزقنا حلاوت ذکرک و لقائک و الحضور عندک
    بمعرفة حججک سیما معرفة حجتک حجة ابن الحسن صلواتک علیه وعلی آبائه
    و معرفة اولیائک سیما معرفة ولیک نجم الدّین

    حسن حسن زاده آملی


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •