PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حجاب یکی از بزرگترین درس های عاشورا است



فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)*
21-11-2013, 17:16
https://www.ayehayeentezar.com/gallery/images/12997272340299637411.jpg


حجاب یکی از بزرگترین درس های عاشورا است

https://www.ayehayeentezar.com/gallery/images/68895346369974158094.gif






به گزارش گروه حجاب و عفاف آیه های انتظار به نقل از پایگاه خبری حجاب (http://hijabnews.net/vdcgtw9x.ak9z74prra.html) (http://hijabnews.net/vdcippar.t1auz2bcct.html) ، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که عاشورا درس ها و عبرت های فراوانی دارد گفت : حجاب یکی از بزرگترین درس های عاشورا است و خانم ها زمانی که در مراسم عزاداری امام حسین (ع) حضور دارند باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند .

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم متمرکز عزاداری روز تاسوعا در گرگان اظهار داشت: جای مراسم متمرکز در شهردارالمومنین گرگان با این تعداد تکایا و هیئت‎های قدیمی که اشتیاق فراوانی در برگزاری مراسمات مذهبی دارند خالی بوده است .

وی با تاکید بر این نکته که برگزاری مراسم متمرکز بر شور و شکوه عزاداری های امام حسین (ع) می افزاید ، افزوده: تمام هیئت‎های عزاداری و مساجد و تکایا باید برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم تلاش نمایند .

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که عاشورا درس ها و عبرت های فراوانی دارد گفت : حجاب یکی از بزرگترین درس های عاشورا است و خانم ها زمانی که در مراسم عزاداری امام حسین (ع) حضور می یابند باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند .

وی درادامه با تاکید بر این موضوع که خانواده ها باید دغدغه رعایت حجاب را داشته باشند افزود : یکی از درسهایی که بانوان در کربلا به همگان دادند رعایت حجاب درسخت ترین شرایط بود.

طاهری در ادامه تصریح کرد : امر به معروف ونهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود و خود خانواده ها به این مهم بپردازند.

وی با اشاره به این موضوع که اگر در خانواده ها امر به معروف و نهی از منکر جا بیفتد بی حجابی از جامعه ریشه کن خواهد شد، افزود : راه حل ریشه ای حفظ حجاب و جلوگیری از بی حجابی در جامعه توسعه فرگیر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.



https://www.ayehayeentezar.com/gallery/images/68895346369974158094.gif