PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جوانان فریب ظاهر مؤمنانه برخی‌ها را نخورند



سابحات
29-10-2014, 21:36
حجت الاسلام آقاتهرانی در چهارمین جلسه سخنرانی در هیئت فاطمیون قم:

برخی‌ در جوانی‌مدافع ولایت فقیه بودند و حالا اسرار نظام را به کفار و کشورهای غربی می‌فروشند/جوانان فریب ظاهر مؤمنانه برخی‌ها را نخورند

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، در چهارمین شب مراسم هیأت فاطمیون قم به بررسی آسیب‌ها و علل مشکلات فرهنگی کشور پرداخت.

http://mobinmedia.ir/wp-content/uploads/2010/06/rehlatemam.jpg

وی در سخنان خود به خطرات گسترش پنهای باند اینترنت در ایران اشاره کرد و گفت: گسترش بدون برنامه و بدون فرهنگ‌سازی اینترنت و همگانی شدن آن سبب ترویج بی بند و باری و کاهش عفت و حیا در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی بیان کرد: نمایندگان مجلس در این زمینه تذکرات بسیاری به مسئولان دولت داده‌اند؛اما ظاهرا گوش شنوایی نیست.

این نماینده مجلس اظهار کرد: مسئولان دولتی پنهای باند اینترنت ملی و داخلی را گسترش دهند که اداره و کنترل آن از داخل نظام باشد؛ گسترش فضای مجازی و اینترنتی که در دست استکبار جهانی است و از سوی آمریکا و انگلیس اداره می­شود به جز گسترش فساد در جامعه آثار دیگری نخواهد داشت.

«آقاتهرانی» افزود: وقتی مسئولان برنامه‌ریزی لازم و دقیقی برای افرایش اعتقادات اسلامی و کاهش زمینه‌های فساد در کشور ندارند، نباید انتظار داشته باشیم جوانان ما در استفاده از فضای مجازی گمراه نشده و به انحراف کشیده نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انسان دارای اختیار و اراده است و روحیات و خلقیات فرد در طول زمان و به مرور شکل می‌گیرد و اگر جوانان گناهی یا ثوابی را تکرار کنند به عادت و سیرت آنها تبدیل می شود که تغییر آن بسیار مشکل است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: برخی‌ها در جوانی‌شان مدافع نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بودند؛ ولی در طول زمان از نظام رویگردان و به مروج سیاست و فرهنگ غرب در ایران تبدیل شدند و حالا اسرار نظام را به کفار و کشورهای غربی می‌فروشند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم هوشیاری جوانان در انتخاب مسیر صحیح تاکید کرد و گفت: جوانان فریب ظاهر مؤمنانه برخی‌ها نخورند؛ چراکه برخی افراد ظاهری مؤمنانه را برای رسیدن به ریاست و پست و مقام دارند ولی هیچ اعتقاد و پایبندی به اعتقادات و احکام اسلامی ندارند.

وی در پایان سخنان خود در جمع عزاداران حسینی گناهان را سبب از بین رفتن محبت به اهل بیت(ع) دانست و گفت: جوانان هیأتی و مذهبی با دوری از گناه و مراقبت درونی در حفظ و افزایش محبت اهل بیت(ع) تلاش کنند.


کد خبر:209267 -
رجا نیوز