PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه مي‌توان کودکي موفق و خوشحال تربيت کرد؟



عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس*
04-07-2010, 22:12
http://upload.tazkereh.ir/images/51077873205748911448.gif

http://upload.tazkereh.ir/images/39023352296687124157.gif


چگونه مي‌توان کودکي موفق و خوشحال ..


چگونه مي‌توان کودکي موفق و خوشحال تربيت کرد؟
ایسنا:پدر مادرها معمولاً آرزو دارند فرزندانشان شاد و موفق باشند، ولي بعضي از والدين بيش از اين از فرزندانشان انتظار دارند.
اين گروه از والدين که بسيار کنترل کننده، پرنفوذ، وفعال هستند سعي دارند يک فرزند کامل بدون عيب پرورش دهند، بدين خاطرآنها، را به بهترين مدارس مي‌فرستند؛ تلاش مي‌کنند از آنها يک ورزشکار نمونه بسازند؛ و بهترين مشاغل را براي آنها آرزو مي‌کنند.
بسياري از کارشناسان مي‌گويند والدين کامل گرا، براي تربيت فرزندانشان، اصول و روش‌هاي نا متعارف و غير ممکني را در سر مي‌پرورانند که منجر به سرخوردگي و نا اميدي والدين و فرزندشان مي‌شوند.
در ادامه مي‌خوانيد: «جودي گلدن اشتاين»، يکي از پزشکان متخصص اطفال موفق در ناحيه‌ي «منهتن»، واقع در شهر نيويورک، مي‌گويد، در بخش شرقي اين ناحيه، والدين متقاعد شده‌اند که فرزندانشان وقتي بزرگ شوند «موزارت»، «پيگاسو»، و يا «بيل گيتز» بعدي خواهند شد. «گلدن اشتاين» مي‌افزايد اين گروه از والدين اکثراً تحصيل کرده و پر نفوذ هستند، ولي بيش از حد لازم زندگي خود را وقف تربيت و آينده فرزندان خود مي‌کنند.
در اين نوشته مي‌خوانيد: «جيم تيلور»، روانشناس، کارشناس امور پرورشي کودکان، و نويسنده‌ي کتاب «چگونه ميتوان کودکي موفق و خوشحال تربيت کرد»، مي‌گويد در «منهتن» براي کودکان بيش از شصت کلاس آموزش و پرورشي وجود دارد، و پدر مادرها سعي مي‌کنند، از طريق اين کلاس‌ها، بر شتاب رشد فکري کودکان آنها در رسيدن به خواست‌هايشان کمک کنيم و بهترين امکانات را براي موفقيت و خوشحالي آنها فراهم سازيم.


گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی
www.niksalehi.com



http://upload.tazkereh.ir/images/39023352296687124157.gif