خانه » مطالب ویژه » تجمع داوطلبین برای دفاع از عتبات مقدسه

تجمع داوطلبین برای دفاع از عتبات مقدسه

تجمع داوطلبین برای دفاع از عتبات مقدسه

تجمع داوطلبین برای دفاع از عتبات مقدسه
تجمع داوطلبین برای دفاع از عتبات مقدسه

حاشیه هایی از تجمع داوطلبین دفاع از عتبات مقدسه؛

ثبت‌نام هزاران داوطلب اهوازی برای دفاع از عتبات عراق/حضور پررنگ شیوخ و بزرگان عرب در کنار جوانان برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)

گروه سیاسی – رجانیوز:
شب گذشته مراسم ویژه داوطلبین دفاع از عتبات مقدسه عراق در منطقه لشکر آباد اهواز برگزارشد که حاشیه هایی از این مراسم را در زیر می خوانید.

به گزارش رجانیوز به نقل از رهیاب، مسجد عباد منطقه لشکر آباد اهواز میزبان جوانانی بود که با شور و حرارتی وصف نشدنی آمده بودند تا آمادگی خود را برای دفاع از حرم اهل البیت و عتبات مقدسه در عراق اعلام نمایند.

علی رغم اطلاع رسانی اندک این برنامه چندین هزارنفر از مناطق مختلف شهر اهواز علی الخصوص مناطق عرب زبان این شهرستان خود را به محل برگزاری برنامه رسانده بودند.
در ابتدای ورود به خیابان ملک الشعرا که به مسجد عباد ختم می شود ، جمعیت زیادی در حال حرکت به سمت مسجد بودند با نزدیک شدن به مسجد متوجه می شدید صحن و حیاط مسجد دیگر ظرفیت آن همه جمعیت را ندارد و تعداد زیادی از حاضرین در خیابان ایستاده اند و همانجا در دفاع از حرم اهل بیت شعار سر می دهند.

گروهی چندصدنفره از جوانان عرب زبان منطقه لشکر آباد پلاکارد به دست با شعار عربی (یا داعش اسمع زین ، نحن و جنودالحسین) یعنی ( ای داعش خوب بشنو ، ما سرباز حسینیم ) در حال راهپیمایی در مسیر مسجد عباد بودند.

در ابتدای برنامه شاعران عرب زبان حاضر در مراسم یک به یک اشعاری در حمایت از حریم اهل البیت و آمادگی برای مبارزه با تروریست های تکفیری داعش سر می دادند و جمعیت با شعار لبیک یاحسین آن ها را تایید می کردند.
حضور پررنگ علما و روحانیون و شیوخ و بزرگان عرب در مراسم بسیار پررنگ بود سران طوایف نیز با حضور در این برنامه امادگی خود را برای لبیک به ندای مرجعیت برای دفاع از عتبات مقدسه اعلام کردند

آیت الله کعبی سخنرانی برنامه را بر عهده داشتد ، وی با زبان عربی از این حرکت خودجوش جوانان شهر اهواز تقدیر به عمل آورد و اقدامات تروریستی و وحشیانه گروهک داعش را محکوم کرد ، آیت الله کعبی همچنین با حمایت از حکم جهاد آیت الله العظمی سیستانی اعلام کرد: اگر امام خامنه ای مد ظله العالی اجازه دهد ما هم برای دفاع راهی عراق خواهیم شد ، در همین لحظه هم جمعیت با سر دادن شعاری به زبان عربی خطاب به رهبر انقلاب می گفتند: ( امام خامنه ای ، به ما اجازه بده).

ادامه مطلب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.