آموزش عالی
📚📙📘📗📕📖📖📒📔📓
چرا کسانی که با نظامی ها ازدواج می کنند دارای زندگی سالمتری هستند.
مطالب زیر خلاصه ترجمه مقاله ای آمریکایی است.
نظامیگری فقط یک شغل نیست، نظامیگری شیوه زندگی است. نظامیان از خود گذشته و مراقب هستند و تقریبا هر کس می خواهد نوعی ارتباط با آنها داشته باشد. آنها اشتیاق دارند تا در زندگی افراد تغییر ایجاد کنند. آنها یار و یاور بوده و می خواهند افراد بهترین نسخه خود باشند. نظامیان عاشقند. آنها دوست دار وبخشنده هستند. به همین دلیل است که خوشبخت ترین افراد دوست دارند با نظامیان ازدواج کنند .
ازدواج با یک نظامی مانند ضربه زدن به دگمه جکپات ( برنده شدن بیشترین مبلغ از نوعی ماشین بخت آزمایی ) است. افرادی که جذب نظامیان می شوند زیرک، مهربان و منحصر به فرد هستند.
*۱۰ دلیل عمده و شگرف که افراد خوشبخت با نظامیان ازدواج می کنند:*
🌹 *۱- بسیار صبورند.*
آنها می توانند ساعت ها و با دقت به حرف های شما گوش دهند. و گاهی مطلبی را با حوصله و بدون ناراحت شدن بار ها تکرار کنند.
🌹 *۲- از خود گذشته اند.*
در مورد از خود گذشتگی، ازخود بی اختیار میشوند و برای کمک به دیگران تمام توان خود را بکار می گیرند.
🌹 *۳- همیشه جنبه سفید (مثبت ) هر چیز را می بینند.*
بدون در نظر گرفتن اینکه چه روز بدی را گذرانده اند، قادرند با یک لبخند نشان دهند که هیچ مشکلی وجود ندارد.
🌹 *۴- متخصص اداره کردن موقعیت های دیوانه کننده(سخت) هستند.*
به دلیل مواجه شدن با شرایطی مانند کتک کاری سربازان با هم و انواع بی انضباطی ها در پادگان، می توانند با این شرایط کنار آمده و مشکلات را حل کنند.
🌹 *۵- احساس مسئولیت می کنند.*
این افراد به دلیل احساس مسئولیت سعی می کنند تا آخرین لحظه ممکن در شرایط مختلف مسئولیت خود را انجام دهند.
🌹 *۶- می دانند که چگونه ارتباط خوب با دیگران داشته باشند.*
فوت و فن معمول برای داشتن ارتباط خوب را می دانند. و با حوصله مدت زمان زیادی را به گوش دادن به مخاطب خود صرف می کنند.
🌹 *۷- سعی می کنند شخصی را که دوست دارند تشویق به بهتر بودن کنند.*
🌹 *۸- پر اشتیاق و پرشورند.*
فقط به تدریس مطالب نمی پردازند، بلکه سربازان و جوانان را آموزش داده و اعتماد به نفس می دهند که بتوانند همان چیزی باشند که ظرفیت و توان آن را دارند.
🌹 *۹- می دانند که چگونه از زندگی لذت ببرند.*
بعد از یک روز کار سخت ، بلدند چگونه از ادامه آن لذت ببرند و سرگرم باشند.
🌹 *۱۰- دوست داشتن را بلدند.*
بسیار عاشق و بخشنده اند و عمیقا دلواپس و علاقه مند به دیگران هستند.
🙏🙏🙏🙏🙏🙏
با این وجود آیا حق اینگونه نظامیان بعد از بازنشستگی ؛ خوردن دارد؟!
آیا اینگونه شخصیت ها ؛ شایسته توهین و ناسزا هستند ؟!
آن هم توسط یکی از خودشان با تهییج و تشویق عده ای؟!
اخبار نظامی روز را در کانال ما ببینید👇👇👇
@kohnesrbazaniran
🌺🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌺



نقل قول
