![]()
سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان و همراهان همیشگی
امیدوارم همگی خوب و خوش و سلامت باشید
دوستان در این تاپیک قصد داریم این جمله را کامل کنیم
چه بد دورانی است که...................
منتظر مشارکت همه ی شما خوبان هستیم
می تونید این جمله را همینطور ساده کامل کنید
می تونید با شعر و یا تصویر
و یا هر طور که خودتون دوست دارید و احساس می کنید
بهتر می تونید پیامتون را برسونید انجام بدید
منتظر ایده ها و جملات و تصاویر زیبای شما خوبان هستیم







نقل قول
