نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: گریه و اشک شما برای شهدا

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیر بخش علوم پزشکی
    تاریخ عضویت
    December 2012
    شماره عضویت
    4618
    نوشته
    18,121
    صلوات
    114
    دلنوشته
    2
    سلامتی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف
    تشکر
    9,200
    مورد تشکر
    7,963 در 2,503
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض گریه و اشک شما برای شهدا

    گریه و اشک شما برای شهدا از کدام نوعه؟ واقعی یا جاهلانه؟

    اشك هاي بي ارزش
    هر اشك ريختني براي شهدا باارزش است؟
    مي دانيم چرا براي شهدا گريه مي كنيم؟ هرچيز كه دليلش جهالت باشد باارزش نيست حتي اشك ريختن براي شهدا
    خدا نكند كسي آنقدر نسبت به شهدا جاهل باشد كه مثلا براي جواني شهدا گريه كند يا بر بي فرزندي پدري و مادري يا ...
    اشك هاي ترحم انگيز براي هركس معنا داشته باشد، براي شهدا بي معناست.براي كساني كه در قهقهه مستانه شان و درشادی وصولشان عند ربهم یرزقونند.(به عنوان نمونه بخوانيد:

    آنها بايد براي ما اشك بريزند، به ما ترحم كنند، دلشان به حال پدر و مادرهايمان بسوزد .
    اين ماييم كه از دست رفته ايم و بايد به دست بياييم.

    اين ماييم كه ترحم انگيزيم، اين ماييم كه هنوز زنده نيستيم، «امواتا» را شاملیم، « بل احياء » را هنوز دور دوریم!
    اين پدر و مادرهاي ما هستند كه دلسوزي لازم دارند كه هنوز معلوم نيست عاقبت فرزندشان چه مي شود و با هر نسيم يا باد يا طوفاني كه بوزد به كدامين سو خم مي شود!
    بيچاره من! بيچاره هر آن كسي كه هنوز به مرحله ي شهادت نرسيده ، هنوز «لاتخف» نشنيده، هنوز عشق تو در قلبش حك نشده، هنوز شيطان به او اميد بسته، هنوز «همه جوره» تو تنها خدايش نشدي، هنوز «همه جوره» لايقت نشده، هنوز «‌من عرفني» را هم نچشيده، چه برسد به «و انا ديته».
    مي ترسم خدا!
    چقدر محتاج توام خدا! براي خودم، براي همه خواهر ها و برادرهايم، براي همه ...
    اشك هاي واقعي باارزش



    نمي شود شهدا را شناخت و اشك نريخت، بزرگي آنها كوچكي مان را نشانمان مي دهد و سبقت گيري شان، كندي مان را، کاهلی مان را...
    نمي شود شهدا را شناخت و اشك نريخت؛ نمي شود شناختشان و دوستشان نداشت، نمي شود دوستشان داشت و دلتنگشان نشد. نمي شود دلتنگشان شد و دريا دريا اشك نريخت.
    فقط باید شهدا را بشناسیم.



  2.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi