فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-08-2015), مصطفی*شیعه ال طاها* (20-08-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (20-08-2015), شهاب منتظر (21-08-2015)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- روسیه مسبب کشته شدن نیروهای ایرانی در سوریه...
- جوان 24 ساله ورامینی شهید مدافع حرم شد
- بیانیه ستاد مردمی مدافعان حرم: «سردار شهید...
- شهیدی که به بهانه زیارت مدافع حرم شد
- پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار...
- شهید امیر علی هیودی، اولین شهید مدافع حرم...
- « کلاه صورتي » به « نهال » دختر مدافع حرم «...
- لیست تایپک صفحه اصلی شهدای سرافراز مدافع حرم
- شهيد مدافع حرم عبدالمهدي كاظمي
- رو سنــگ مــزارش نــوشتن شهـید مـدافع...



| ❤ |
![]()
وقتی رضوانه بهانه نبودنش را میگرفت مادر میگفت:
بابا مدافع حرم اهلبیت (علیهمالسلام) است؛
تو دعا کن دشمن نابود شود تا بابا هم زود بازگردد؛
اما امروز دو سال است که شده مستندساز شهید.
مراسم بابای رضوانه با سخنرانی آیتالله کاظم صدیقی
شروع و با شعرخوانی صابر خراسانی برقرار شد.
محله حکیمیه همزمان با روز دختر و میلاد
به مناسبت میلاد کریمه اهلبیت (علیهمالسلام)
حضرت فاطمه معصومه (علیها سلام)
باسعادت تهران میزبان این مهمانان بود.
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-08-2015), مصطفی*شیعه ال طاها* (20-08-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (20-08-2015), شهاب منتظر (21-08-2015)



| ❤ |
![]()
مستندساز شهید
شهید هادی باغبانی مستندساز و خبرنگاری است که
از ابتدای نبرد سوریه به همراه یک گروه از مستندسازان ایرانی
برای ثبت جنایات سلفیها و تکفیریها
در این کشور حضور یافته بودند.
وی در تاریخ 28 مرداد سال 92 در آخرین جنایت گروههای تروریستی
در درگیری مناطق حاشیهای دمشق توسط تروریستهای تکفیری
جبهه النصره به شهادت رسید.
در پایان مراسمی که برای سالگرد وی برپاشده بود،
به مناسبت میلاد کریمه اهلبیت (علیهمالسلام)
حضرت فاطمه معصومه (علیها سلام) و روز دختر،
از دختر شهید مدافع حرم «هادی باغبانی»
تقدیر و هدیهای به وی تقدیم شد.
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-08-2015), مصطفی*شیعه ال طاها* (20-08-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (20-08-2015), شهاب منتظر (21-08-2015)



| ❤ |
![]()
سه محور سخن
حاج اسماعیل باغبانی برادر بزرگتر شهید مدافع حرم هادی باغبانی
بهطور مختصر مراسم دومین سالگرد شهید را در گفتگو با
خبرنگار حوزه پایداری تبیان اینگونه روایت میکند:
در این مراسم از نام جدید کوچه محل زندگی شهید باغبانی که به نام این شهید
تغییر یافت رونمایی شد و برخی نمایندگان مجلس ازجمله حجتالاسلام نبویان
و رسایی نیز در این مراسم حضور داشتند.
وی از سخنرانی حاجآقا صدیقی در این مراسم میگوید:
وی سه محور صحبت کرد که ابتدا شرحی از مردم قم و عالم پروری
و ارادت این شهید به اهلبیت (علیهمالسلام) داد و گفت:
«حضرت معصومه (سلامالله علیها) وقتی در ساوه بیمار شدند
از اطرافیان خواستند که به مردم قم اطلاع دهند و پس از ورود به قم
مورد استقبال قرار گرفتند و در مکانی که الآن
«بیت النور» نامیده میشود ساکن شدند.»
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-08-2015), مصطفی*شیعه ال طاها* (20-08-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (20-08-2015), شهاب منتظر (21-08-2015)



| ❤ |
![]()
در محور دوم از امام زمان (عجل الله تعالی) صحبت کرد و گفت که
الآن عصر ظهور آغازشده و در دوران نزدیک به آمدن حضرت هستیم
و برای شاهد این مطلب دو خاطره بیان کرد؛
یکی از مرحوم آیتالله بهجت که فرمودند ظهور نزدیک است و
حدیث امام صادق علیهالسلام را که هرگاه مرگ پادشاه عربستان عبدالله فرارسید
منتظر ظهور باشید و خاطرهای از علامه حسنزاده آملی
که هم به خود آیتالله صدیقی گفته است:
«عصر ظهور با آغاز انقلاب اسلامی ایران شروعشده است و بیداری ملتها
و آشنایی بافرهنگ مهدویت در حال گسترش است.»
باغبانی محور سوم بیانات وی را در خصوص جامعه اسلامی و لزوم حفظ
و حراست از آن بیان میکند و میگوید:
در هشت سال دفاعمقدس رزمندگان ما با ایثار و فداکاری و نثار خون خود انقلاب را
بیمه کردند و مرزهای عقیدتی ما را تا لبنان و یمن و عراق و سوریه گسترش دادند.
حفظ و حراست وظیفه همه ماست؛ این شهدای بزرگوار مظلومانه دور از
وطن در مقابل دشمنی خونخوار و بیرحم که از سوی استکبار جهانی
ایجاد و تا بن دندان مسلح شده است در حال دفاع از حرمهای مقدس
اهلبیت علیهمالسلام در عراق و سوریه هستند.
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-08-2015), مصطفی*شیعه ال طاها* (20-08-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (20-08-2015), شهاب منتظر (21-08-2015)



| ❤ |
![]()
مادر شهید (فاطمه سلطان آقا برار پور) میگوید:
از دوران کودکی در کار هیئت و مداحی بود.
از هفت سالگی عضو بسیج شد. نسبت به فرزندان دیگرم،
روحیه جنب و جوش بیشتری داشت.
مدیریت بسیاری از کارهای هیئت را به او داده بودند
چون میدانستند توانمندی گرداندن هیئت را دارد.
قدیم بچهها یا باید توی خانه بازی میکردند یا کوچه.
اما من دوست داشتم بچههایم بیشتر در خانه بازی کنند.
خانه را برایشان آزاد گذاشته بودم که راحت بازی کنند که جلوی چشمم باشند.
هادی و خواهر و برادرش میرفتند بالای رختخوابها و آنها را
پایین ریخته و بازی میکردند. من هم چیزی نمیگفتم و اعتراضی نمیکردم.
میگفتم بعد از بازی دوباره مرتبشان میکنم ولی حداقل جلوی چشمم بازی میکنند.
یک روز هادی رفت بیرون و دوستانش را صدا زد به آنها گفت بیایید خانه ما بازی کنیم.
مامان من مهربان است و چیزی نمیگوید. دعوا نمیکند.
بیاید بالای رختخواب بازی کنیم. دوستانش هم که آزادی بچههای من را در بازی کردن
توی خانههایشان نداشتند، ذوق زده همه آمدند داخل خانه و با رختخوابها بازی کردند.
جلوی دوستانش به هادی چیزی نگفتم اما بعد که آنها رفتند بهش تذکر دادم
که فقط خودت اینجا میتوانی با رختخوابها بازی کنی
دیگر دوستانت را نیاور.
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-08-2015), مصطفی*شیعه ال طاها* (20-08-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (20-08-2015), شهاب منتظر (21-08-2015)



| ❤ |
![]()
گفتگو با خانواده شهید
هادی باغبانی متولد 1362 و فرزند آخر از سه فرزند خانواده بود.
از ابتدای نبرد سوریه بههمراه مستندسازان ایرانی برای
ثبت جنایات سلفیها و تکفیریها به این کشور سفر کرده بود.
در آخرین جنایت گروههای تروریستی مخالفان حکومت بشار اسد
دوشنبه 28 مرداد 1392 به شهادت رسید.
باغبانی، خبرنگار و مستندساز ایرانی در درگیریهای مناطق حاشیهای دمشق
توسط تروریستهای تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.
رضوانه سه ساله، حاصل چهار سال زندگی مشترک شهید باغبانی است.
هادی باغبانی رفت و کوله باری از خاطرات و دغدغه مندی
برای تک تک اعضای خانوادهاش به جای گذاشته است.
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-08-2015), مصطفی*شیعه ال طاها* (20-08-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (20-08-2015), شهاب منتظر (21-08-2015)



| ❤ |
![]()
پدر شهید (محمود باغبانی) میگوید:
همیشه عکس امام همراهش بود.
مکبر مسجد هم بود. از نظر اخلاقی هم طوری بود که
بعد از چندبار ارتباط آدم شیفته او میشد.
همیشه سعی میکرد با بزرگترهای خودش رفیق شود.
در هئیتهای مذهبی به طور مداوم شرکت و
گاهی هم مداحی میکرد.
همچنین برادر شهید (اسماعیل باغبانی) بیان میکند:
از زمان بچگی علاقه به فوتبال داشت.
اکثر اوقات در زمین مشغول بازی بود و همیشه سرش
بوی خاک میداد.
فوق العاده پاک بود و منتخب خدا شد.
خیلی هم بشاش بود.
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-08-2015), مصطفی*شیعه ال طاها* (20-08-2015), شهاب منتظر (21-08-2015)



| ❤ |
![]()
همه دوستش داشتند، وقتی شهید شد از عکسش 2000 عدد چاپ کردیم
و در تشییع جنازهاش پخش کردیم اما کم آمد.
چون بیشتر از 2500 نفر برای تشییع پیکرش آمده بودند.
رشته دانشگاهیاش حسابداری بود اما آن را ادامه نداد
و لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی گرفت.
بعد از آن به مستند سازی و خبرنگاری روی آورد.
کلاسهای حوزه هنری را شرکت میکرد.
تا زمانی که برای اولین بار سوریه رفت.
بار دوم بعد از عید فطر 19 مرداد 92 که به سوریه رفت
و 28 مرداد هم که شهید شد.
در کارش بسیار مصمم بود. هرکاری قرار بود اقدام کند
دو دل نبود و سریع انجام میداد. زمانی که میخواست ازدواج کند
به خواهرش صفتهای همسر ایده آلش را گفت و خیلی طول کشید
تا همسرش را پیدا و ازدواج کرد. خوشحالم از اینکه عمرش در دنیا
و آخرت با عزت بود. خداوند به ما مژده داده
که شهدا زنده هستند.
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.



| ❤ |
![]()
البته خیلی ما را در جریان کارهای مستندسازیاش نمیگذاشت.
از سفرهای سوریهاش هم من و مادرش اطلاعی نداشتیم.
حتی سفر کربلا هم به همین صورت رفت.
میخواست طوری کربلا برود که کسی متوجه نشود.
آن موقع هنوز مجرد بود. هفت هشت سال پیش بود.
دختر خالهاش اتفاقی او را سر مرز دید و مچش را گرفته که کجا میروی؟
او هم گفته بود کربلا. دختر خالهاش گفته بود پدر و مادرت که خبر ندارند؟
ما خبر نداشتیم؟ اما هادی نمیخواست شلوغ کرده و به همه بگوید.
یک مرتبه رفت و فقط به من زنگ زد و گفت که من دارم میروم کربلا.
سوغات هم هیچ چیز نخرید. مادرش مجبور شد هرچه در صندوق داشته
به عنوان سوغات درآورد. چون انتخابش اسلام بود
ما هم خوشحال بودیم و چون مسیرش درست بود،
مشکلی نداشتیم و قبولش داشتیم.
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)