نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: مطالب تاپیک را چگونه ارزیابی میکنید؟

رأی دهندگان
35. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • ضعیف

    0 0%
  • متوسط

    0 0%
  • خوب

    8 22.86%
  • عالی

    28 80.00%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 33 از 97 نخستنخست ... 232930313233343536374383 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 321 تا 330 , از مجموع 970

موضوع: هدیه خوشبختی(مختصری پیرامون حجاب و عفاف)

  1. Top | #321

    عنوان کاربر
    کاربر عادی
    تاریخ عضویت
    January 2013
    شماره عضویت
    5093
    نوشته
    5
    تشکر
    0
    مورد تشکر
    23 در 5
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض دختر خانوم چادری ....

    دختر خانم چادری که جلوی موهایش را مثل یک تاج خروس بیرون می آورد واقعا فاجعه است !

    دختر خانم چادری ای که صدای قهقهه اش تا ده تا خانه آن طرف تر می رود فاجعه است !

    دختر خانم چادری که تمام اقوام و خویشانش برایش محرم محسوب می شوند فاجعه است !

    دختر خانم چادری که با صورت آرایش کرده از خانه بیرون می رود، واقعاً فاجعه است !

    دختر خانم چادری ای که توی عروسی ها می رقصه واقعاً فاجعه است !

    دختر خانم چادری ای که حاضره شب عروسیش لباس نیمه عریان بپوشه، فاجعه است !

    دختر خانم چادری ای که توی دانشگاه با پسرای همکلاسی اش بگو و بخند داره، فاجعه است !

    دختر خانم چادری ای که حیا نمی کند که توی تاکسی کنار یک پسره، واقعاً فاجعه است!

    اینها فاجعه اند

    اما

    دختر خانم چادری که وقتی یک دختر بدحجاب را می بیند و از او روی می گرداند نه تنها فاجعه است، بلکه یک بحران شدید و خطرناک است !!

    به راستی ما چادری ها تا حالا چه قدر توانستیم روی بدحجاب ها اثر مثبت بگذاریم و نه تنها دید آنها را به پوشش عوض کنیم، بلکه آنها را به چادر متمایل کنیم؟

    اگر کسی از ما بتواند یک دختر بدحجاب را باحجاب کند به معنای واقعی یک جهاد کرده است.

    آیا تنها خود محجبه باشیم کافی است و دیگر تکلیفی نداریم ؟؟؟!!!

    به راستـــی چه بایــــــد کـــــــــــرد؟؟
    امضاء
    نردبان دلم را بر هر که رو زدم شکست
    باکی نیست
    برای رسیدن به تو تنها نگاهی به اسمان کافی ست




  2. آیه های انتظار

    آیه های انتظار


    لیست موضوعات تصادفی این انجمن

     

  3. Top | #322

    عنوان کاربر
    کاربر عادی
    تاریخ عضویت
    January 2013
    شماره عضویت
    5093
    نوشته
    5
    تشکر
    0
    مورد تشکر
    23 در 5
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض شهید ....عروسک های خیابانی..

    شهید :
    لب های ترک خورده اش سرخ است ز خون
    چشم هایش به رنگ حیا
    زلفش رنگ گرفته از خاک وطن
    شهید نظر می کند به وجه الله!
    عروسک های خیابانی :
    لب هایشان سرخ از بی حیایی
    چشم هایشان سیاه به بی عفتی
    زلف هایشان رنگین ز بی غیرتی
    عروسک ها نظر می کنند به عروسک بغل دستی!

    امضاء
    نردبان دلم را بر هر که رو زدم شکست
    باکی نیست
    برای رسیدن به تو تنها نگاهی به اسمان کافی ست



  4. Top | #323

    عنوان کاربر
    کاربر عادی
    تاریخ عضویت
    January 2013
    شماره عضویت
    5093
    نوشته
    5
    تشکر
    0
    مورد تشکر
    23 در 5
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض راهت ادامه داره..



    تو تابستون امسال با اون گرمای خفه کننده اش توی اتوبوس نشسته بودم.

    یه دختر کوچولوی 8-9 ساله هم به خاطر نبود جا دور از مامانش نشسته بود.


    دختر کوچولو روسری اش رو خیلی زیبا با رعایت حجاب همراه چادر عربی سرش کرده بود.


    خانوم بدحجابی که پیش دختر کوچولو نشسته بود و خودشو باد میزد با افسوس گفت:

    "توی این گرما اینا چیه پوشیدی؟"
    از دست اجبار این مامان باباهای خشک مقدس..گرمت نمیشه بچه؟

    همون لحظه اتوبوس ایستاد و باید پیاده میشدیم


    دختر کوچولو گره ی روسری اش رو سفت تر کرد و محکم و با اقتدار گفت:


    چرا گرممه... ولی آتیش جهنم از تابستون امسال خیل
    ی خیلی گرم تره...


    دختر کوچولو پیاده شد و اون خانم بدحجاب سخت به فکر فرو رفت..
    امضاء
    نردبان دلم را بر هر که رو زدم شکست
    باکی نیست
    برای رسیدن به تو تنها نگاهی به اسمان کافی ست



  5. Top | #324

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0



    در عصری که تمام نگاه ها خریدار تن است..

    بگذار گل لطیف وجودت پوشیده بماند تا فریاد برآری:

    من آزادم و گوهر وجودم تنها از آن کسانیست که عشق پاک را به من ارزانی میدارند...





    و من عاشقانه به دیدار تو میشتابم..


    .بهترینِِ من!بگذار بالهایم را بردارم و به سویت بی پروا پرواز کنم..


    .آن سان که فاطمه بود...بانوی آب و نور...


    میدانی که این امانت پر برکت او...تمام زندگی من است...






    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …




  6. Top | #325

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن زنان
    تاریخ عضویت
    June 2012
    شماره عضویت
    2988
    نوشته
    8,404
    صلوات
    14
    دلنوشته
    1
    خدایا به تو پناه میبرم از شر همه بدیها و ناملایمات زندگی پناهم ده که جز تو پناهی ندارم
    تشکر
    21,156
    مورد تشکر
    24,998 در 7,357
    وبلاگ
    1
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




    این‌طوری خوش‌تیپ تری!


    گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟
    گفتم: چه می‌دونم، لابد این‌طوری خوش‌تیپ تری!
    گفت: نچ!
    گفتم: خب لابد فهمیدی این‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً!
    گفت: نچ!
    گفتم: ای بابا! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!!
    گفت: اره تقریبا نزدیک شدی!
    گفتم: آها!! دیدی گفتم همه‌ی قصه‌ها به ازدواج ختم می‌شوند؟ دیدی!!
    گفت: برو بابا… دور شدی باز!
    گفتم: خب خودت بگو اصلاً
    گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس “حضرت زهرا س” ست،

    خواستم کمی شبیه “ خانومم ” باشم تا بیشتر دوستم داشته باشد...!





    امضاء


  7. تشكرها 6

    فاطیما (14-08-2013), مدير اجرايي (05-02-2013), خادمه زینب کبری(س) (05-02-2013), شهاب منتظر (02-02-2013)

  8. Top | #326

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن زنان
    تاریخ عضویت
    June 2012
    شماره عضویت
    2988
    نوشته
    8,404
    صلوات
    14
    دلنوشته
    1
    خدایا به تو پناه میبرم از شر همه بدیها و ناملایمات زندگی پناهم ده که جز تو پناهی ندارم
    تشکر
    21,156
    مورد تشکر
    24,998 در 7,357
    وبلاگ
    1
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    عمر من هم پاییزی دارد ...

    وقتی همه ی رنگ هایم را از دست می دهم ...

    حال که به اختیار طبیعت پاییزی در راه است چرا بهار روحم را نابود کنم ...

    حجاب من دست درازی به روحم را محدود می کند و بهاری ابدی برایم به ارمغان می آورد





    امضاء


  9. تشكرها 5

    مدير اجرايي (05-02-2013), خادمه زینب کبری(س) (05-02-2013), شهاب منتظر (02-02-2013)

  10. Top | #327

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن زنان
    تاریخ عضویت
    June 2012
    شماره عضویت
    2988
    نوشته
    8,404
    صلوات
    14
    دلنوشته
    1
    خدایا به تو پناه میبرم از شر همه بدیها و ناملایمات زندگی پناهم ده که جز تو پناهی ندارم
    تشکر
    21,156
    مورد تشکر
    24,998 در 7,357
    وبلاگ
    1
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض



    لطفا مرا مسخره کنید....

    من یک محجبه ام...
    لطفا مرا مسخره کنید....

    همانگونه که: نوح را مسخره کردند. (هود (11):38)
    موسی را مسخره کردند. (شعراء (26): 25)
    پیامبر قوم عاد را مسخره کردند. (احقاف (46): 26)

    و در یک کلمه مسخره شدن، تنها شکنجه ی مشترکی بود که همه ی پیامبران آن را تجربه کردند. (حجر (15):11)
    سخت ترین شکنجه ای که بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) وارد آمد. تا آن که خدا برای دلجویی رحمه للعالمین اینگونه فرمود: (اگر تو را استهزا کنند نگران نباش،) پیامبران پیش از تو را (نیز) استهزا کردند. (انعام(6):10 و رعد (13): 32 و انبیاء (21): 41).

    اما بدانید خداوند وعده داده است: از آنان روی گردان! ما شرّ مسخره کنندگان را از تو دفع خواهیم کرد. (حجر (15) :95) تا در روز قیامت بگویند: «افسوس بر من از کوتاهی هایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره کنندگان (آیات او) بودم!» (زمر (39): 56).

    پس مرا هم مسخره کنید! مادرم زهرا(س) جلوی نابینا هم حجابش را حفظ کرد!

    من هم یک محجبه ام !

    الگویم زهراست!

    پس تا میتوانید مسخره کنید

    در من اثری نخواهد داشت!

    (تقدیم به تمام زنان محجبه)






    امضاء


  11. تشكرها 4


  12. Top | #328

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …




  13. Top | #329

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    ghalbha



    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …




  14. Top | #330

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    مادرم زمانی که خبرشهادتم را شنیدی گریه نکن


    زمان تشیع و تدفینم گریه نکن


    زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن


    فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند


    و زنان ما عفت را وقتی جامعه ما را بی غیرتی و بی حجابی گرفت
    مادرم گریه کن که اسلام در خطر است.

    شهید سعید زقاقی



    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …




صفحه 33 از 97 نخستنخست ... 232930313233343536374383 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi