بسم الله الرحمن الرحیم
بازی اختلاف تصاویر ضمن سرگرم کردن کودکان ، موجب زیاد شدن دقت بصری آنها می شود.
بین دو شکل زیر ۱۰ اختلاف وجود دارید. از بچه ها بخواهید آن ها را پیدا کرده و دورش خط بکشند.
برگرفته از koodakcity



بسم الله الرحمن الرحیم
بازی اختلاف تصاویر ضمن سرگرم کردن کودکان ، موجب زیاد شدن دقت بصری آنها می شود.
بین دو شکل زیر ۱۰ اختلاف وجود دارید. از بچه ها بخواهید آن ها را پیدا کرده و دورش خط بکشند.
برگرفته از koodakcity
ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 01:44
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- تصاویر دیدنی از دومین غار آبی بزرگ جهان
- !i! رایانه های چوبی !i!
- تصاویری از عشق که میلیون ها نفر با آن گریه...
- درختی فوق العاده با میوه چسبیده به تنه
- از غسالخانه تا قبرستان -عکس
- معماری جادویی زیباترین موزه های جهان
- بیرون و درون دریا در یك قاب
- موجودات دریایی
- اولین زنان سیاستمدار دنیا را بشناسید + عکس
- نانوایی فاطمیه



ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 01:43
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 18-03-2013 در ساعت 01:57
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (18-03-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)