سلام به همگی... اولا سرعتم خیلی پایینه...دوما کارت حافظه دوربینم قفل شده...سوما فقطعکسای سیزده بدر رو دارم که اونم یا خانوادگیه یا از طبیعته...اگه تونستم آپلودش کنم حتما میزارم



| ❤ |
سلام به همگی... اولا سرعتم خیلی پایینه...دوما کارت حافظه دوربینم قفل شده...سوما فقطعکسای سیزده بدر رو دارم که اونم یا خانوادگیه یا از طبیعته...اگه تونستم آپلودش کنم حتما میزارم
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-04-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (09-04-2013), مدير اجرايي (10-04-2013), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-04-2013), نرگس منتظر (12-04-2013), خادمه زینب کبری(س) (09-04-2013)



| ❤ |
به غار علیصدر رفته بودم عکسهای زیادی از قدرت الهی در این غار گرفته بودم ولی اصلا واضح نبودند.
غار علیصدر از عجایب خلقت است نمیشه در قالب کلمات آنجا را توصیف کرد باید رفت و دید
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-04-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (09-04-2013), مدير اجرايي (10-04-2013), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-04-2013), نرگس منتظر (12-04-2013), خادمه زینب کبری(س) (09-04-2013)
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (09-04-2013), مدير اجرايي (10-04-2013), نرگس منتظر (12-04-2013), خادمه زینب کبری(س) (09-04-2013)



نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (10-04-2013), نرگس منتظر (12-04-2013)



| ❤ |
سلام و عرض ادب
چه تصاویر زیبایی
می شه بگید این تصاویر زیبا کجاست؟؟؟
♥اَلـــلّـــ♥ـهـُـــ♥ـمَّ عَـــ♥ـجِـّــ♥ـلْ لِــ♥ـوَلــ♥ـیـــِّکَ ♥الــــْفــ♥ــَرَجْ♥
♥اَلـــلّـــ♥ـهـُـــ♥ـمَّ عَـــ♥ـجِـّــ♥ـلْ لِــ♥ـوَلــ♥ـیـــِّکَ ♥الــــْفــ♥ــَرَجْ♥
نرگس منتظر (12-04-2013)



| ❤ |
سلام ممنون از ستایش گلم...استان خوزستان شهرستان اندیکا سد شهید عباس پور... 50 کیلومتری مسجد سلیمان...عکسا برام باز نشده هنوز ولی یکی از عکسا سد مسجد سلیمانه 25 کیلومتری مسجد سلیمان..عکس زیاد داشتم ولی متاسفانه با سرعت کمم امکان آپلودش نیست یا خیلی کمه...همین عکسا هم 6 تا بود ولی 4تاش آپ شد.
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (10-04-2013), نرگس منتظر (10-04-2013)



(( باغ گل ها ، اصفهان - نوروز 92 ))
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (10-04-2013), نرگس منتظر (10-04-2013)



(( باغ گل ها ، اصفهان - نوروز 92 ))
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (10-04-2013), نرگس منتظر (10-04-2013)



| ❤ |
سلام میشه عکس بزاریم تو تاپیک یا نه ؟ زمانش تمام شده ؟
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (10-04-2013)



سلام نرگس منتظر عزیز ، بله قطعا...چرا که نه !سلاممیشهعکس بزاریم تو تاپیک یا نه ؟ زمانش تمام شده ؟
منتظر تصاویر ارسالی شما هستیم![]()
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (10-04-2013), نرگس منتظر (12-04-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)