


مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (19-05-2013), یارمهدی (21-05-2013), شهاب منتظر (19-05-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
یارمهدی (21-05-2013), شهاب منتظر (21-05-2013)



بانو! . . . حجابت ،
کیمیای غیرتت را به لبخندی هرز مفروش!
راستی تو که در بازار جلوه فروشی می کنی
هیچ می دانی صاحب این پوتین ها کجا رفته اند؟
چرا رفته اند؟
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
*بین الحرمین* (17-06-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (21-05-2013), مدير اجرايي (31-05-2013), یارمهدی (21-05-2013), ال یاسین (21-05-2013), خادمه زینب کبری(س) (22-05-2013), شهاب منتظر (21-05-2013)



خداحافظ برادر غریبم
سلام مرا به مادرم فاطمه (سلام الله)برسان وبگو حجابم راتاپای جانم حفظ میکنم
دنیا دار فانی ، وعده مابهشت
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
*بین الحرمین* (17-06-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (21-05-2013), مدير اجرايي (31-05-2013), یارمهدی (21-05-2013), ال یاسین (21-05-2013), خادمه زینب کبری(س) (22-05-2013), شهاب منتظر (21-05-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
*بین الحرمین* (17-06-2013), مدير اجرايي (31-05-2013), ال یاسین (21-05-2013), خادمه زینب کبری(س) (22-05-2013), شهاب منتظر (21-05-2013)



*بین الحرمین* (17-06-2013), مدير اجرايي (05-06-2013), شهاب منتظر (22-05-2013)



*بین الحرمین* (17-06-2013), مدير اجرايي (31-05-2013), شهاب منتظر (31-05-2013)


| ❤ |
اي چادر من....
ميدانم که اين روز ها چقدر درد ميکشي ....من هم درد ميکشم نه کم تر ازتو!
هوا هر هوايي که ميخواهد باشد...ابري، آفتابي، باراني تنها تو را دودستي بغــل
ميگيرم تا به بـــــاد نـــــروي..
حــــرفي نيست... وقتي از مــادر ارثي رسيده باشد به ريحانه ها. تابستان و
زمستان... تهران و لــندن... فــــرقـــي نــدارد...
هر زمان و هر مکاني که باشند تاج بندگي بر سر دارند...
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (31-05-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (30-05-2013), شهاب منتظر (31-05-2013)



بذار هر كي ميخواد به هركي بگه آتيش پاره
بذار هر برداشتي ميخوان بكنن!بذار منو منحرف بدونن!ولي ميخوام بگم تو آتيش پـــــاره اي!!
ميدونم بدن پاره پاره ات تو آتيش سوخت
ولي اين آتيشي كه الان بهت ميزنيم ،خيلي سوزنده تره...
*بین الحرمین* (17-06-2013), مدير اجرايي (31-05-2013), شهاب منتظر (31-05-2013)



*بین الحرمین* (17-06-2013), مدير اجرايي (05-06-2013), شهاب منتظر (05-06-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)