نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: هدیه به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدير بخش
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    1852
    نوشته
    1,543
    صلوات
    500
    دلنوشته
    1
    السلام علیک یا بقیه الله
    تشکر
    4,053
    مورد تشکر
    5,391 در 1,364
    وبلاگ
    3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    هدیه به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف











    به جهت تعجیل در فرج قطب عالم امکان حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف و سلامتی حضرتشان

    و به جهت تقدیم هدیه ای به پیشگاه حضرتش می توانید با قبول قرائت هر یک از دعاهای زیر در

    روز نیمه شعبان در شادی دل چهارده معصوم علیهم السلام و حضرت نرجس خاتون مادر

    امام عصر ارواحنا له الفدا سهیم باشید :


    صد مرتبه صلوات " اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    ده مرتبه دعای سلامتی امام زمان علیه السلام : اللهم کل لولیک الفرج ...

    ده مرتبه دعای فرج امام زمان علیه السلام : الهی عظم البلاؤ و برح الخفاء

    یک مرتیه دعای عهد

    یک مرتبه دعای ندبه

    یک مرتبه دعای غیت امام زمان علیه السلام : اللهم عرفنی نفسک فانک ان لم تعرفنی ....

    یک مرتبه زیارت آل یاسین

    یک مرتبه زیارت عاشورا

    5 مرتبه صلوات امام زمان مرحوم ضراب اصفهانی


  2. تشكرها 8


  3.  

  4. Top | #2

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن ایران شناسی
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    1938
    نوشته
    13,518
    صلوات
    1998
    دلنوشته
    2
    « اَلـلّـــهُـــمَّ عَـجِّـــل لِـولـیِّـــنَاالـفَـــرَجَ »
    تشکر
    114,344
    مورد تشکر
    42,179 در 11,164
    دریافت
    0
    آپلود
    1

    پیش فرض








    ال یاسین بزرگوار

    سلام و عرض ادب.

    ضمن تبریک این عید بزرگ و تشکر از شما بزرگوار بابت این طرح عالی

    ده مرتبه دعای ندبه

    با بنده.

    التماس دعای فرج.







    امضاء

    http://www.ayehayeentezar.com/signaturepics/sigpic1938_35.gif



  5. Top | #3

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    August 2012
    شماره عضویت
    3467
    نوشته
    13,992
    صلوات
    28000
    دلنوشته
    1
    اللهم صلّ علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم
    تشکر
    27,817
    مورد تشکر
    58,341 در 13,420
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض







    سلام و عرض ادب


    ال یاسین گرامی

    بنده هم
    ضمن تبریک این عید بزرگ و تشکر از شما بزرگوار بابت این طرح عالی


    خواندن
    ده مرتبه دعای فرج امام زمان علیه السلام : الهی عظم البلاؤ و برح الخفاء..

    و یک مرتیه دعای عهد را
    متقبل می شوم


    التماس دعای فرج.








    امضاء
    السلام علیک یا مولا یا ابا صالح المهدی(عج)









  6. تشكرها 7


  7. Top | #4

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    November 2012
    شماره عضویت
    11038
    نوشته
    11,860
    صلوات
    1396
    دلنوشته
    5
    ادرکنا یا سیدالشهدا
    تشکر
    2,537
    مورد تشکر
    2,498 در 1,385
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض






    سلام و عرض ادب



    ال یاسین گرامی

    بنده هم ضمن تبریک این عید بزرگ و تشکر از شما بزرگوار بابت این طرح عالی

    خواندن یک بار زیارت آل یاسین و یک بار زیارت عاشورا و


    صد مرتبه صلوات را متقبل می شوم .






    ویرایش توسط مدير اجرايي : 27-06-2013 در ساعت 06:42
    امضاء



  8. تشكرها 5

    مدير اجرايي (27-06-2013), ال یاسین (23-06-2013)

  9. Top | #5

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




    باتشکر از شما وهمچنین تبریک عرض میکنم این جشن منتظران را
    100صلوات بر محمد وآل محمد
    10دعای فرج امام زمان (عج)
    و قراءت زیارت عاشورا
    را به نیابت از چهارده معصوم برای سلامتی وظهور آقا


    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  10. تشكرها 5

    مدير اجرايي (27-06-2013), ال یاسین (23-06-2013)

  11. Top | #6

    عنوان کاربر
    مدير بخش
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    1852
    نوشته
    1,543
    صلوات
    500
    دلنوشته
    1
    السلام علیک یا بقیه الله
    تشکر
    4,053
    مورد تشکر
    5,391 در 1,364
    وبلاگ
    3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    سلام علیکم خدمت همگی شما و تبریک میلاد حضرت بقیه الله ارواحنا له الفدا ء


    از استقبال شما سپاسگزارم .


    بنده هم دعای غیبت امام زمان علیه السلام قرائت می کنم .







  12. تشكرها 3

    مدير اجرايي (27-06-2013)

  13. Top | #7

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 2009
    شماره عضویت
    9367
    نوشته
    17,207
    صلوات
    542
    دلنوشته
    5
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    تشکر
    12,723
    مورد تشکر
    14,526 در 5,425
    وبلاگ
    4
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض



    باسلام به همه ی دوستان
    وباتشکر ازآل یاسین گرامی

    اگه قسمت باشه وآقایمان مهدی(عج) قبول کنه
    منم درکنارشما دوستان
    هدیه ایی ناقابل را به پیشگاه مبارک حضرت مهدی(عج) تقدیم می کنم.

    امیدوارم حضرت مهدی (عج)ازهممون قبول کنه


    امضاء
    سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
    پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
    در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
    که با این درد اگر دربند درمانند درمانند





  14. تشكرها 4

    مدير اجرايي (27-06-2013), ال یاسین (23-06-2013)

  15. Top | #8

    عنوان کاربر
    عضو آشنا
    تاریخ عضویت
    July 2012
    شماره عضویت
    3275
    نوشته
    32
    تشکر
    33
    مورد تشکر
    202 در 33
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    با سلا م به همه دوستان

    عیدهمه شما عریران مبارک
    اگه خدا قبول کنه و لایق باشم من زیارت عاشورا و زیارت ال یاسین و صد تا صلوات ودعای عهد را می خونم

  16. تشكرها 2

    مدير اجرايي (27-06-2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi