اضافه خدمت مشمولان غایب، بخشیده شد
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی مشمولان سربازی خبر داد.
http://www.bartarinha.ir/fa/news/560...7-%D8%B4%D8%AF



| ❤ |
اضافه خدمت مشمولان غایب، بخشیده شد
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی مشمولان سربازی خبر داد.
http://www.bartarinha.ir/fa/news/560...7-%D8%B4%D8%AF
موضوعات تصادفی این انجمن:
- سربازی در کشور اسرائیل
- لیست تایپک های صفحه اصلی سربازی مقدس در...
- سربازی در برزیل
- سهمیه ۲۰ هزارنفری کسرخدمتهای جدید سربازی
- سربازی در بلغارستان
- پاسخ کمالی به سوالات و ابهامات جریمه ریالی...
- دوره کارت سبز بسیج
- جزئیات بخشش ماه های خدمت و کاهش سربازی تحصیل...
- جزییات امکان حضور مشمولان غایب بیش از هشت...
- سربازی اجباری وبال است



| ❤ |
سردار موسی کمالی در این باره، گفت: با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر بخشش اضافه خدمتهای سنواتی مشمولان غایب سربازی و همچنین اضافه خدمتهای انضباطی سربازان، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا با این پیشنهاد به مناسبت عید فطر موافقت کردند.



| ❤ |
وی اضافه کرد: بر این اساس، اضافه خدمت سنواتی تمامی کارکنان وظیفه در حال خدمت و همچنین اضافه خدمت مشمولان غایبی که تا 22 بهمن ماه امسال، خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند، بخشیده خواهد شد.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-07-2017)



| ❤ |
کمالی با اشاره به بخشش اضافه خدمت انضباطی سربازان نیز گفت: آن دسته از سربازانی که اضافه خدمت انضباطی دریافت کردهاند نیز اضافه خدمتشان بخشیده خواهد شد.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-07-2017)



| ❤ |
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح با اشاره به مشمولانی که دارای هشت سال غیبت یا بیشتر از آن هستند نیز گفت: برای این دسته از افراد امکان معافیت از سربازی با پرداخت جریمه ریالی وجود دارد اما اگر آنها نخواهند با پرداخت جریمه ریالی از سربازی معاف شوند، میتوانند از این فرصت استفاده کرده و اگر تا 22 بهمن ماه امسال خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند اضافه خدمت ناشی از غیبتشان بخشیده شود.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-07-2017)



| ❤ |
وی با اشاره به سربازانی که مشمول این بخشش میشوند، گفت: ردههای مختلف نیروهای مسلح باید افراد در حال خدمت را در اولویت قرار داده و با بررسی شرایط ابتدا بخشش اضافه خدمت آنان را محاسبه کرده و در صورتیکه باید از خدمت سربازی ترخیص شوند آنان را ترخیص کنند.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-07-2017)



| ❤ |
کمالی در پایان از مشمولان غایب خواست که از فرصت پیش آمده استفاده کرده و نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سربازی خود اقدام کنند چرا که احتمال تمدید این بخشودگی بسیار کم است
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-07-2017)



| ❤ |
اضافه خدمت مشمولان غایب، بخشیده شد
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی مشمولان سربازی خبر داد.
سردار موسی کمالی در این باره، گفت: با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر بخشش اضافه خدمتهای سنواتی مشمولان غایب سربازی و همچنین اضافه خدمتهای انضباطی سربازان، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا با این پیشنهاد به مناسبت عید فطر موافقت کردند.
وی اضافه کرد: بر این اساس، اضافه خدمت سنواتی تمامی کارکنان وظیفه در حال خدمت و همچنین اضافه خدمت مشمولان غایبی که تا 22 بهمن ماه امسال، خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند، بخشیده خواهد شد.
کمالی با اشاره به بخشش اضافه خدمت انضباطی سربازان نیز گفت: آن دسته از سربازانی که اضافه خدمت انضباطی دریافت کردهاند نیز اضافه خدمتشان بخشیده خواهد شد.
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح با اشاره به مشمولانی که دارای هشت سال غیبت یا بیشتر از آن هستند نیز گفت: برای این دسته از افراد امکان معافیت از سربازی با پرداخت جریمه ریالی وجود دارد اما اگر آنها نخواهند با پرداخت جریمه ریالی از سربازی معاف شوند، میتوانند از این فرصت استفاده کرده و اگر تا 22 بهمن ماه امسال خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند اضافه خدمت ناشی از غیبتشان بخشیده شود.
وی با اشاره به سربازانی که مشمول این بخشش میشوند، گفت: ردههای مختلف نیروهای مسلح باید افراد در حال خدمت را در اولویت قرار داده و با بررسی شرایط ابتدا بخشش اضافه خدمت آنان را محاسبه کرده و در صورتیکه باید از خدمت سربازی ترخیص شوند آنان را ترخیص کنند.
کمالی در پایان از مشمولان غایب خواست که از فرصت پیش آمده استفاده کرده و نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سربازی خود اقدام کنند چرا که احتمال تمدید این بخشودگی بسیار کم است
http://www.bartarinha.ir/fa/news/560...7-%D8%B4%D8%AF
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-07-2017)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)