سلام و عرض تبریک دهه کرامت
دوستان و همکاران گرامی خسته نباشید خدا قوت
از اینکه تو همچین سایتی و در کنار همچین دوستان مذهبی و خوبی فعالیت میکنم احساس غرور میکنم
اجرهمگی با مولا



| ❤ |
سلام و عرض تبریک دهه کرامت
دوستان و همکاران گرامی خسته نباشید خدا قوت
از اینکه تو همچین سایتی و در کنار همچین دوستان مذهبی و خوبی فعالیت میکنم احساس غرور میکنم
اجرهمگی با مولا
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
*آیه های انتظار* (08-10-2011), parsa (09-10-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-10-2012), مليکه (07-10-2012), مدير اجرايي (12-02-2012), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (06-10-2012), خادم کریمه اهل بیت (07-10-2011), خادمه زینب کبری(س) (07-10-2011), سابحات (05-08-2012), شهیده (02-08-2012), شهاب منتظر (12-02-2012)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)