نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: ما انسانها مثل چاي نپتون هستيم!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیر افتخاری
    تاریخ عضویت
    December 2010
    شماره عضویت
    948
    نوشته
    2,018
    تشکر
    1,335
    مورد تشکر
    4,766 در 1,671
    دریافت
    5
    آپلود
    316

    پیش فرض ما انسانها مثل چاي نپتون هستيم!

    چند سالی هست که با کسی آشنا شدم که گاهی با نشستن ۵ دقیقه کنارش ادم رو به فکر رسیدن به کمال و خلاصه به یاد خدا میندازه .معمولا این سبک صحبتاش وقتی خیلی تاثیر داره که قبلش یه مدت طولانی سکوت میکنه , من بعضی هاش رو براتون تایپ میکنم . ا
    لبته شاید از زبان من اون تاثیر رو نزاره .آب جوش با چایی نپتون آوردن یه خورده به اونا نگاه کرد بعد گفت آدم ها مثل چایی نپتون هستند .پرسیدن یعنی چی ؟گفت هیچ کس چایی نپتون رو بر نمیداره همینطوری بخوره , خدا هم از ما آدم ها اینطوری که هستیم راضی نمیشه بعد توضیح داد چایی نپتون بو داره , رنگ داره , مزه داره ولی تمام اینها وقتی بروز داده میشه که سختی سوختن در آب جوش رو قبول کنهما آدم ها هم اگر سختی ترک لذت گناه اولا و ثانیا سختی بعضی از ریاضت های شرعی رو بخودمون بدیم میشیم همون چیزی که خدا میخاد .
    قبل اینکه داخل آب جوش باشه هم شامل خود چای هست و هم رنگ و بو و مزه و خوب دیده نمیشه و :: ختم الله علی قلوبهم :: هستو وقتی داخل آب جوش بره رنگ و بو و مزه رو بروز میده و این حقیقت قدرت های روحی است که نهان بودو خود چایی هم تا وقتی داخل لیوان هست که فرصت رنگ دادن داره و وقتی بیرون بیاد(یعنی آدم مرگش فرا برسه ) جسم هست که زیر خاک میرود و استفاده نمیشود .منبع :



    ویرایش توسط مدير محتوايي : 08-11-2012 در ساعت 22:47
    امضاء

  2. تشكرها 8


  3.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi