آخر بی معرفتی اونجاست که یادمون بره پدر ومادرمون
با چه معرفتی عمر و زندگی و جوانیشون رو به پای ما گذاشتند
و حالا که ناتوان شدند ٬ حالا که نمیتونند دیگه برای
راحتی ما کاری کنند ٬ با افتخار بگیم ":
گذاشتیمش خانه سالمندان تا با هم سن و سالهاش راحت باشه
اونطوری بهش بیشتر خوش میگذره
نمیدونم چه کسی رو می خواهیم گول بزنیم
خودمون رو ؟ دیگران رو ؟ خدا رو ؟
واقعا شرم آوره







نقل قول
