نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: وقتي "نمايش" و "آي فيلم" به خواب مي‌روند!!!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    عضو صمیمی
    تاریخ عضویت
    July 2011
    شماره عضویت
    1584
    نوشته
    330
    تشکر
    822
    مورد تشکر
    1,527 در 322
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض وقتي "نمايش" و "آي فيلم" به خواب مي‌روند!!!



    شبكه هاي نمايش و آي فيلم بدون توجه به ايام شهادت امام هادي(ع) به پخش برنامه هاي عادي خود پرداختند.
    به گزارش کیهان، به دليل اهانت هايي كه به ساحت مقدس امام علي النقي(ع) شده است امسال مراسم روز شهادت اين امام همام با شكوه و توجه بيشتري برگزار شد. اما برخي از شبكه هاي سيماي جمهوري اسلامي بدون توجه به فضاي عمومي جامعه در ايام شهادت اين امام مظلوم اقدام به پخش برنامه هاي عادي خود كردند شبكه نمايش و آي فيلم كه به پخش فيلم هاي سينمايي و سريال اختصاص دارند و از پر مخاطب ترين شبكه هاي تلويزيون به شمار مي آيند روزهاي پنجشنبه و جمعه كه همزمان با ليله الرغائب و شهادت امام هادي(ع) بود در فهرست برنامه هايشان حتي از يك فيلم سينمايي يا سريال مذهبي هم استفاده نكردند. به عنوان نمونه شبكه نمايش اقدام به پخش فيلم هاي هندي كمدي، كارتوني، پليسي و ... كرد و شبكه آي فيلم نيز كه در كشورهاي عربي به زبان عربي پخش مي شود به پخش برنامه هاي عادي خود ادامه داد.
    در اين ايام كه هتاكي دشمنان باعث جريحه دار شدن عواطف شيعيان جهان شده است جاي آن داشت تا مسئولين تلويزيون خصوصاً اين دو شبكه دقت بيشتري در چيدمان برنامه هايشان مي كردند.البته اقدام شبكه هاي چهار- پنج و معارف سيما در پخش برنامه هاي مرتبط قابل تقدير است.

    +
    .................................................. ..............................................

    یه چند وقتی هم هست که از شبکه آی فیلم داره یه برنامه ای پخش میشه به عنوان گپ (دردشه) به کارگردانی رامبد جوان.
    این برنامه به سراغ بازیگران میره و به زندگی شخصی بازیگران میپردازه! من واقعا موندم مثلا این برنامه چه چیزش واسه مخاطبان عربی(و یاایرانی) مفیده؟ اینکه فلان بازیگر فلان رستوران شیک رو داره؟ این فلان بازیگر زمین تنیس داره؟ یا اینکه فلان بنز رو داره؟
    حالا روابط بین محرم و نامحرم و یک سری لودگی ها بماند!
    این شبکه داره واسه کشورهایی پخش میشه که در حال انقلاب هستند یا بیداری اسلامی در حال تکامل شدنه. من نمیدونم
    این برنامه چه تصویری از جمهوری اسلامی ایران در ذهن اون ها میسازه وبرام سواله هدف رییس شبکه از ساختن این برنامه چی بوده!
    البته این کم کاری های رسانه فقط مربوط به آی فیلم و شبکه نمایش نمیشه. ولی شبکه ای داره در سطح جهانی پخش میشه نماینده و آیینه جمهوری اسلامی هست و باید روش دقت بیشتری بشه.
    اما متاسفانه...


    امضاء
    یَومٌ عَلی صَدر المصطفی...

    حسین جان ، روزی جات رو سینه ی پیغمبر بود...

  2. تشكرها 6


  3.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 24
    آخرين نوشته: 24-04-2016, 10:17
  2. آشنايي با حديث مشهور ""سلسلة الذهب""
    توسط seyed yasin در انجمن علوم حديث
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 23-01-2013, 22:11
  3. ✿(◕‿◕)✿ معنی لغوی "مَلَاء"چیست ومنظور از "مَلَاء اَعلَی"در قرآن کجاست؟ ✿(◕‿◕)✿
    توسط یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* در انجمن علوم قرآن
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 19-10-2012, 23:27
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 02-09-2012, 18:32
  5. •*"۞"*•توجه ...کلید زندگی موفق: بگویید...•*"۞"*•
    توسط خادمه زینب کبری(س) در انجمن خانواده
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 15-11-2010, 01:16

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi