نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

موضوع: ▐♣*♣ ▐هرچه مي خواهد دل تنگت بگو...( به بهانه آغاز امامت مولاي منتظران) ▐♣*♣▐

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #13

    عنوان کاربر
    كاربر ويژه
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    2403
    نوشته
    7,324
    صلوات
    80300
    دلنوشته
    56
    اللهم عجل لولیک الفرج
    تشکر
    45,247
    مورد تشکر
    29,877 در 7,895
    وبلاگ
    45
    دریافت
    16
    آپلود
    10

    پیش فرض

    پس تو کجایی آقا؟!

    سلام آشنایِ دل!

    این منم و دلتنگی هایی که بهانه کرده ام برای گفتنِ التهابِ هرآنچه که بی تو می گذرد....
    اوضاعِ ما خوب نیست....بهتر بگویم: دارد وخیم می شود....
    آسمان این روزها تنگی نفس گرفته ست
    زمین بی ظهورت فلج شده است
    و ما مردمانش، زمینگیرار از قبل به زمین شده ایم
    تو را به خدا مخواه،
    مخواه بیش از این تنها شویمُ وبین ما و نگاهت فاصله افتد که منهایِ عشقِ تو هیچ می شویم نزدِ خدا.
    امام زمانم! بهترینم! ای که مهربانیت تمام ناشدنیست! پس تو کجایی آقا؟!
    شعبان به نیمه رسیدُ صدا زدیم
    قدرآمدُ دعا خواندیم
    عرفه تکرار شدُ ناله زدیم
    و هر هفته به حجمِ جمعه هایِ تقویم اضافه شدُِ و جایِ خالیت را چکه چکه باریدیمُ و نیامدی....
    و مانده ام چرا سبدِ بلورینِ دعاهایمان، پُر از استجابت نمی شود؟!
    شاید دلمان هرجاییست!! ببخش اگر از آداب دوست داشتن غافلیمُ و تو را با دلی دوست داریم که همه چیز را در آن جا دادیم.
    کاش می شد به جُرمِ پاییزِ عاطفه های دعا،قاصدکِ رویا را فوت کردُ و یک کهکشان آرزو که کودک بودیم
    آن قدیم تر ها هرچند واژه های دعایِ فرج را درست ادا نمی کردیم اما درعوض دلمان پــــــــــــــاک بودُ زُلــــــــــــــــال!
    بارانِ عدل!
    ببین! از خشکیِ ایمان ،داریم مُچاله می شویمُ و ترک برمی داریم
    تو را به حرمتِ مسافرانِ جاده یِ انتظار
    به حرمتِ دل هایِ شکستهُ و بغض هایِ در گلومانده
    به حرمتِ مروارید اشک ها و چشمانِ بارانیِ عاشق
    برماببار....ببار تا خالی از هر چتری زیر پولک های نقره ای رحمت،قدم بداریم و طراوت بگیریم.
    شما هم دعا کن...خدا به شما نَه نمی گوید...
    حتم دارم فردایی می آییُ و عطرِ نامِ حضورت،
    فضایِ خاموشِ این شهر را روشن می کند و ما عاشق تر از همیشه با تمام بی قراریُ و چشم انتظاری به استقبالت می آییم

    و این تازه اولِ عشق است.....

    امضاء




  2. تشكرها 8

    مدير اجرايي (31-10-2012), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (11-01-2014), نرگس منتظر (21-01-2013), آستان جانان (21-01-2013), سابحات (03-03-2013), شهاب منتظر (31-10-2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi