کوچکترین مرد ایران قرمز است !
درقسمتی از برنامه 90 گزارش مرد 46 سانتیمتری (و دارای 48 سال سن) طرفدار پرسپولیس خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بود تا دیدار این تیم برابر داماش را تماشا کند.
این مرد که خود را کوچکترین فرد ایران می نامید در گفتگو با دوربین برنامه نود عنوان کرد که 46 سانتیمتر قد داشته و برای دومین بار در فصل جاریست که به تماشای دیدار پرسپولیس آمده است.
وی خود را شیرازی نامید و اعلام کرد که یک ماه است به تهران آمده و قرار است در تهران زندگی کند.




نقل قول
