دیشب "لیلة الرغائب" نام داشت.
ساکنان عرش همه منتظر بودند تا بهترین آرزو را آمین گویند...
...وامروز آدینه است و اگر او آرزوی همه ی شیعیان بود ، امروز کنار ما بود.
افسوس از این همه کم لطفی...
و فریاد از غروب دلتنگی آدینه...



دیشب "لیلة الرغائب" نام داشت.
ساکنان عرش همه منتظر بودند تا بهترین آرزو را آمین گویند...
...وامروز آدینه است و اگر او آرزوی همه ی شیعیان بود ، امروز کنار ما بود.
افسوس از این همه کم لطفی...
و فریاد از غروب دلتنگی آدینه...
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-06-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (17-05-2013), مدير اجرايي (18-05-2013), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (31-05-2013), یارمهدی (14-06-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (18-05-2013), ال یاسین (28-05-2013)
موضوعات تصادفی این انجمن:
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)