درود
گروهي بنام داعش مي گويند پيروان نُبي و مسلمان راستين هستند و با دستاويز آيه هاي نبي(
فَاضْرِبُوا فَوْقَ الْأَعْنَاقِ وَاضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ = فراز گردنهايشان و انگشتانشان را( با شمشير) بزنيد
ناخودي ها رامانند دام پيش روي مردم و كودكان زنده زنده سر مي برند و دست را از تن جدا مي نمايند
نگر شما چيست؟
آيا آموزه هاي و كرده هاي اين گروه دد منش بر گرفته از آيه هاي نُبي نيست ؟




نقل قول
