
خدایا
بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم، بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز میکنم،بابت لحظات شادی که به یادت نبودم،
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم! بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم..
مــــــرا بــبـــخـــــش...
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-02-2015), عمار رهبری (13-02-2015)
موضوعات تصادفی این انجمن:
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)