اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
آخرین جمعه سال است نمی آئی باز ؟!
دل مرد در این شهر , نمی آئی باز ؟!
اگر این جمعه نیایی به چه دل خوش باشم ؟!
عید ما آمدن توست ، نمی آئی باز ؟!
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
آخرین جمعه سال است نمی آئی باز ؟!
دل مرد در این شهر , نمی آئی باز ؟!
اگر این جمعه نیایی به چه دل خوش باشم ؟!
عید ما آمدن توست ، نمی آئی باز ؟!
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-03-2015), شهاب منتظر (29-04-2015)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- شكر...
- به هر كی رسیدی فقط بگو: پسر فاطمه تنهاست
- ظهور نور در مدینه و اعدام دو جنایت کار
- ضیافت نور { پندهای اخلاقی ماه رمضان )
- بانک تصاویر و عکس های متحرک امام زمانی و...
- هدیه به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف
- ☼☼☼آواهای انتظار مهدوی برای همراه اول☼☼☼
- اماكن منسوب به امام زمان(عج)
- برام گرون تموم می شه؟!
- پيامك هاي مهدوي{ پیامک های دلتنگی و انتظارو...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)