نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

موضوع: «دیوار مهربانی»انسان‌دوستانه‌تر ین خلاقیت‌های مردم ایران{ لطفا همه دوستان همراهی کنند}

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مديرکل سايت
    تاریخ عضویت
    August 2009
    شماره عضویت
    13
    نوشته
    111,681
    صلوات
    32803
    دلنوشته
    77
    تقدیم به مادرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    تشکر
    79,697
    مورد تشکر
    206,297 در 64,542
    وبلاگ
    244
    دریافت
    9
    آپلود
    102

    «دیوار مهربانی»انسان‌دوستانه‌تر ین خلاقیت‌های مردم ایران{ لطفا همه دوستان همراهی کنند}




    ()



    () دیوار مهربانی()

    ()





    شاید «دیوار مهربانی» یکی از نوآورانه و انسان‌دوستانه‌ترین خلاقیت‌های مردم ایران در چند سال اخیر باشد. شعار این دیوار، «نیاز داری بردار، نیاز نداری بگذار» است و مردم با قرار دادن لباس‌های گرمشان در این زمستان سرد برای نیازمندان به آن‌ها کمک می‌کنند.


    درباره اولین شهری که دیوار مهربانی در آن ساخته شد، بحث‌های متفاوتی مطرح می‌شود اما مسألۀ مهم‌تر این است که این دیوار در حال ساخته شدن در بیشتر شهرها و مناطق کشورمان است.

    خبر «دیوار مهربانی» به رسانه‌های خارجی هم رسیده است و حتی سایت «سی.ان.ان» از آن به عنوان دیواری یاد کرده که باعث می‌شود به انسانیت ایمان بیاوریم.
    گزارش «سی.ان.ان» در رابطه با «دیوار مهربانی» اینگونه بود: دنبال چیزی هستید که ایمان به انسانیت را به شما پس بدهد؟! شاید این خبر این کار را انجام دهد. چون ایران در حال ورود به یک زمستان سرد است، مردم این کشور یک طرح نوآورانه‌ای برای گردم نگه داشتن بی‌خانمان‌ها ایجاد کرده‌اند.
    این دیوار مهربانی که مردم به صورت رایگان روی آن لباس می‌گذارند، کل کشور را در بر می‌گیرد.
    پیام ساده است: «اگر نیاز نداری بذار، اگر نیاز داری بردار»

    امروز تصمیم گرفتم این " دیوار مهربانی " را به همه معرفی کنیم . شاید درمیان ما هم کسانی باشند که به این دیوار نیاز داشته باشند. نیازی که از من و شما پنهان، اما ازخدا پنهان نیست.

    لذا ازشما دوستان عزیز درخواست می کنم این دیوار را در شهرها و شهرستانها وهرجا که دیدید تصویر بگیرید و یا گزارشی مرتبط در این رابطه را این جا بنویسید


    باتشکر و التماس دعا




    امضاء








    *******************************

    سکوت
    خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
    کسی که
    سکوت می کند روزی حرفهایش را
    سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت

    *******************************
    و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
    که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...

    *******************************







  2.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi