نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: چگونه می‌توان مدیر یا فرمانده بهتری بود؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    چگونه می‌توان مدیر یا فرمانده بهتری بود؟

    🔰چگونه می‌توان مدیر یا فرمانده بهتری بود؟

    🔹خیلی از مدیران یا فرماندهان تازه‌کار، تمام مهارت‌های مورد نیاز برای فرماندهی یک مجموعه را ندارند. این موضوع یک امر کاملا طبیعی می‌باشد زیرا بسیاری از فنون و مهارت‌های مورد نیاز در طول زمان و با کسب تجربه‌های گوناگون حاصل می‌شوند.



    🔸البته بهره‌بردن از تجربیات و دانش دیگران نیز می‌تواند الگو و راهنمای مناسبی برای فرماندهان و مدیران باشد. در این بخش به بررسی ۴ مورد از فعالیت‌هایی که مدیران و فرماندهان باید از انجام آن اجتناب کنند می‌پردازیم و همینطور سعی می‌کنیم جایگزین مناسبی برای آن ارائه کنیم.



    📍فرماندهان و مدیران تازه‌کار چه کارهایی را نباید انجام دهند؟



    ❗️پرهیز از تلاش برای باهوش‌ترین فرد در میان جمع بودن
    فرماندهان تازه کار، معمولاً راحت نیستند که افرادی باهوش‌تر از خودشان را استخدام کنند. اما فرماندهان بزرگ هوش و مهارت دیگران را به عنوان تهدید نمی‌بینند؛ بلکه از آن به عنوان فرصتی برای موفقیت استفاده می‌کنند.



    چه کاری باید انجام داد؟


    مدیران و فرماندهان باید تلاش کنند خود را با افرادی که در زمینه‌های مختلف از آن‌ها ماهرتر و باهوش‌تر هستند احاطه کنند. آن‌ها نباید هیچوقت نگران جایگزین احتمالی خود باشند زیرا این اتفاق کمک می‌کند تا پیشرفت‌ حاصل شده و آن‌ها بتوانند نقش‌های مهم‌تری را بپذیرند


    ❗️اجتناب از انجام دادن همه‌ی کارها به تنهایی

    بسیاری از فرماندهان تازه‌کار سعی می‌کنند همه مسئولیت‌ها را خودشان به عهده بگیرند و در همه کارها دخیل باشند. این موضوع منجر به فرسودگی شغلی یا مدیریت ذره بینی می‌شود.


    چه کاری باید انجام داد؟

    یکی از مهارت‌های مهم فرماندهی واگذار کردن کارها است. باید تلاش کرد هدف نهایی و نتیجه مطلوب به گروه توضیح داده‌ شود تا درنتیجه گروه راه رسیدن به آن را پیدا کند. البته باید منابع و حمایت لازم برای انجام کار و موفق شدن را نیز در اختیار گروه قرار داد.


    ❗️پرهیز از تحمیل سبک مدیریتی به افراد
    هر فرماندهی سبک خاصی را برای مدیریت افراد دارد؛ اما گاهی بهتر است به جای اصرار روی سبک مدیریتی خود از کارکنان بپرسد که چه اولویت ها و ترجیح‌هایی دارند.


    چه کاری باید انجام داد؟


    فرماندهان بررسی کنند که کارکنانی که مستقیم با آن‌ها کار می‌کنند کدام سبک ارتباطی را ترجیح می‌دهند. آن‌ها باید توجه کنند که اگر اعضای یگان خود را راضی و شاد نگه دارند هم کار کارکنان و هم کار فرماندهان راحت‌تر خواهد بود.

    ❗️پرهیز از دادن بازخورد منفی
    بسیاری از فرماندهان تازه‌کار از اینکه بازخورد منفی بدهند اجتناب می‌کنند زیرا گمان می‌کنند که افراد از این بازخورد‌ها سؤ برداشت خواهند داشت و حتما گمان می‌کنند که مدیران قصد دارند به آن‌ها آسیب برسانند.

    چه کاری باید انجام داد؟
    فراموش نکنید که هدف بازخورد آسیب رساندن نیست. بازخوردها اطلاعات ارزشمندی هستند که افراد برای رشد کردن به آنها نیاز دارند. فرماندهان بایستی تلاش کنند به جای اینکه فقط از عملکرد کارکنان انتقاد کنند پیشنهادهایی برای بهبود کار و حل کردن مشکل نیز بدهند.

    🎖دافوس مدیا

    مطالب کانال را نشر دهید👇
    @kohnesrbazaniran
    🎖 Dafoosmedia
    امضاء



  2.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi