جانماز سپیدم ازتو آقا....
قلبم را فرش زمین می کنم سجاده ای ساخته ام ازجنس پاکی ها ی قلبم
وضو را با قطرات دلتنگی از چشمان منتظرم میگیرم
دیگر قلبم نیست منم وجانماز سپیدم
آقا،صاحب الزمان قلبم را برای تو،برای رسیدن به توآقا ،فقط برای تو گشوده ام
هرروز در جانماز سپیدم تو را می جویم ......
تورا ...
جانماز سپیدم از تو طلب میکند:باتو بودن،ازتو خواندن،برای تو ماندن وبرای توشدن....
جانماز سپیدم از توآقا ....
از توآقا ظهور را میخواهد...
اللهم عجل لولیک الفرج
الهی آمین







نقل قول
