اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
در حسرت شب های حضورت هستیم
در خلوت خود فکر عبورت هستیم
هر جمعه پس از ندبه فقط می گوییم
ما منتظر صبح ظهورت هستیم
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ



| ❤ |
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
در حسرت شب های حضورت هستیم
در خلوت خود فکر عبورت هستیم
هر جمعه پس از ندبه فقط می گوییم
ما منتظر صبح ظهورت هستیم
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)





نقل قول