نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

موضوع: همه کاربران سایت بخوانند"چرا در رومها و سایتهای مذهبی فعالیت می کنید"

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    kabotar. همه کاربران سایت بخوانند"چرا در رومها و سایتهای مذهبی فعالیت می کنید"

    بسم الله الرحمن الرحیم
    { رَبِّ الشَرح لی صَدری وَ یَسّر لی اَمری وَاحْلُل عُقْدَةً مِن لِسانی یَفقَهو قَولی}
    چرا در رومها و سایتهای مذهبی فعالیت می کنید ؟
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه کاربران محترم و مدیران زحمتکش آیه های انتظار . ابتدا باید از حضورتمامی بزرگواران فعال در سايت بخاطر اینکه در حضور ایشان جسارت کرده و اقدام به نوشتن این پست کردم ، عذر خواهی کنم .چه اینکه این عزیزان خودشان به روح عمل آشنا هستند و خواندن مطالب این حقیر برایشان خالی از لطف است.
    حال با کسب رخصت از محضر اساتید روم به سؤال مطرح شده بپردازیم .اصولا دوستان این سوال را از چند جنبه میتوان بررسی کرد و پاسخ داد:

    1 – متاسفانه امروزه اینترنت تبدیل به شده جولانگاهی برای:

    الف)دشمنان ایران و اسلام و تبلیغاتشان و فعالیت های سیاسی مخالف با قانون نظام جمهوری اسلامی .

    ب)کاربرنمایانی با اهداف سوء که دنبال دوستی های نامشروع و یا لذت بردن از مطالب مستهجن و مبتذل هستند.

    ج )کاربرانی بدون هدف که فقط برای سرگرمی و پرکردن وقت وارد مسنجرها و چت رومها می شوند و وقتی از آنها می پرسی : "چرا وارد شبکه میشوی " هیچ جوابی ندارند.

    و اندک هستند گروهی که از اینترنت برای اهداف و نیت های خدا پسندانه و بشر دوستانه استفاده می کنند.
    خوب حالا می بینید که شما کاربران کانونها و رومهای مذهبی بزرگترین برتری و تفاوت را با سه گروه یاد شده دارید .
    هر گونه فعالیت مفید (چه ارسال یک مطلب، چه خواندن یک مطلب ،چه تلاش برای بهتر شدن استفاده دیگران از یک محیط اینترنتی )که شما انجام می دهید حتی یک تشکر کوچک که بعد از مطالعه یک پست از دوستتان می کنید و باعث تشویق او می شوید، یک کار مفید است و وقتتان بیهوده تلف نمی شود و خوشابحال آنان که از شبکه جهانی استفاده خدایی می کنند.با ارسال مطلب به اندوخته ها اضافه کردید با مطالعه یک مطلب از موضوعی مفید آگاه شدید و با کمکتان در تسهیل استفاده دیگران مثل خدمات نرم افزاری و تلاش برای رفع ایرادات سایت و تقویت نقاط قوت سایت کمک کردید تا دیگران بتوانند در یک سایت مذهبی فعالیت کنند .(مثل تعمیر یک مسجد).
    حتی اگر در یک رومی که در آن سخنرانی مذهبی می شود حضور پیدا کنیم و فقط شنونده باشیم همین که به تعداد حاضرین در مباحث الهی اضافه کردیم و باعث قوت قلب گرفتن سخنران می شویم یعنی استفاده بهینه از اینتر نت .
    ویرایش توسط فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* : 12-11-2010 در ساعت 14:42

  2. تشكرها 83

    "ساره" (20-03-2011), **mobina** (20-03-2011), *آیه های انتظار* (02-10-2011), *خادمه رقیه خاتون(س)* (26-08-2014), .:ansar:. (20-03-2011), adyan313 (06-04-2011), ali.alavi (20-03-2011), azirgi (29-05-2011), baradari (20-03-2011), edalat (20-02-2011), Gamefire (24-02-2011), mmaleki (26-05-2011), najme (30-04-2011), negin_javdan (19-12-2010), nikujun (21-03-2012), parsa (16-11-2010), rahroo_agha (10-04-2011), RUHOLLAAH (08-02-2011), sayare20 (25-05-2011), taha_taha (13-05-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (12-11-2010), فاطیما (12-08-2013), فدایی رهبری (10-03-2011), مليکه (07-10-2012), مناجات**انتظار سبز مهدوی** (13-11-2010), مهلا (18-04-2011), محامین * یالثارات الحسین * (05-05-2011), محب الحسین (12-11-2010), محجوب (05-03-2011), مدير محتوايي (17-11-2010), مدير اجرايي (12-11-2010), مدثر (11-03-2011), مزمل (20-03-2011), نوای عشق (12-11-2010), نازنین مریم * لحظه هاي سبز * (17-11-2010), نرگس منتظر (12-11-2010), نرگس خانوم (02-08-2012), نسيم وحي (17-11-2010), هنگامه (11-03-2011), هاله (15-04-2011), ياس فاطمی (27-05-2011), ياس مدينه (05-08-2012), ياس نيلي (07-02-2011), گل ياس (29-12-2010), آستان جانان (05-12-2012), ال الرسول (11-03-2011), الا جان (08-02-2011), اشک مهتاب*خادمه فاطمه زهرا(س)تا ابدالدهر* (07-02-2011), بیت الاحزان (21-02-2011), توحید صمدی (12-11-2010), جا مانده از قافله (08-04-2011), حنانه (09-02-2011), حور العین (26-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (12-11-2010), سلمان 313 (07-05-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (12-11-2010), شهیده (10-01-2011), شهاب منتظر (12-02-2012), شوق یار (16-06-2011), صافات (17-11-2010), علیرضا2014 (03-04-2011), عهد آسمانى (18-11-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (17-11-2010), غفار (20-03-2011), غافر (11-03-2011)

  3.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا کره‌شمالی، موشک‌های "رودونگ" و "اسکاد" را روی لانچر فرستاد؟
    توسط حسنعلی ابراهیمی سعید در انجمن صنایع نظامی ( کشتارهای جمعی و هوایی)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 30-07-2016, 22:21
  2. پاسخ: 24
    آخرين نوشته: 24-04-2016, 10:17
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 02-09-2012, 18:32
  4. آیا بهائیت یك "اقلیت دینی" یا "تفكر متفاوت" است؟
    توسط سابحات در انجمن اديان ، فرق و مكاتب غير آسماني
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 12-07-2011, 04:14
  5. •*"۞"*•توجه ...کلید زندگی موفق: بگویید...•*"۞"*•
    توسط خادمه زینب کبری(س) در انجمن خانواده
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 15-11-2010, 01:16

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi