قال الله تعالی فی کتابه
سورة البرائة - آیه 1
بَرَاءةٌ مِّنَ اللّهِ وَرَسُولِهِ إِلَى الَّذِينَ عَاهَدتُّم مِّنَ الْمُشْرِكِينَ
(اين، اعلام) بيزارى از سوى خدا و پيامبر او، به كسانى از مشركان است كه با آنها عهد بستهايد!
.
.
.
.
.
.



قال الله تعالی فی کتابه
سورة البرائة - آیه 1
بَرَاءةٌ مِّنَ اللّهِ وَرَسُولِهِ إِلَى الَّذِينَ عَاهَدتُّم مِّنَ الْمُشْرِكِينَ
(اين، اعلام) بيزارى از سوى خدا و پيامبر او، به كسانى از مشركان است كه با آنها عهد بستهايد!
.
.
.
.
.
.
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-01-2011), نرگس منتظر (18-01-2011), خادمه زینب کبری(س) (16-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)
انتخاب سریع یک انجمن






نقل قول