جاني همه داغ انتظار است مرا
چشمي همه دم ستاره بار است مرا
از بس کهگل لاله به دامن دارم
اميد شکفتن بهار است مرا
جاني همه داغ انتظار است مرا
چشمي همه دم ستاره بار است مرا
از بس کهگل لاله به دامن دارم
اميد شکفتن بهار است مرا
جهان در حسرت آيينه مانده ست
گرفتار غمي ديرينه مانده ست
شب سردي ست بي تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟
خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (11-02-2011), عهد آسمانى (18-02-2011)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- زائران جمکران به روایت تصویر
- (✿◕‿◕)حرفها... از جنس آسمان(✿◕‿◕)
- سرداب امام زمان(عج) کجاست؟
- دلم گرفته
- نسخه پنجم از گاهنامه فرهنگی_مهدوی66
- ●●*۞*●● توبه و جبران گناه ●●*۞*●●
- (...◕✿◕◕✿◕ ربيع همان بهار است ◕✿◕◕✿◕...)
- آخر سال و فرصتی برای حلالیت طلبی....
- آسمانی ترین عشق
- نامۀ امام زمان به جناب علی بن محمد سمری
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)