ای صاحب این ثانیه ها پس تو کجایی
فهمیده ام این جمعه گذشت و نمی یایی
دیریست که در جمعه همه مست غروییم
از ناله پریم وغزل سنگ و رسوبیم
ای صاحب این ثانیه ها پس تو کجایی
فهمیده ام این جمعه گذشت و نمی یایی
دیریست که در جمعه همه مست غروییم
از ناله پریم وغزل سنگ و رسوبیم
جهان در حسرت آيينه مانده ست
گرفتار غمي ديرينه مانده ست
شب سردي ست بي تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟
ملکوت* گامی تارهایی * (16-03-2011), نرگس منتظر (11-03-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), عهد آسمانى (11-03-2011)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- نسخه پنجم از گاهنامه فرهنگی_مهدوی66
- ناشنيده هايي از جمكران
- جمعه روز ظهور : معارف مهدوی،در سایه زیارت...
- ღ.•*♥*•.ღ تمثیلات و مثالهای مهدوی ღ.•*♥*•.ღ
- 【 ✿】 مهدویت در آیینه قرآن 【 ✿】
- ★★★ نظر بزرگان در مورد مسجد جمكران...... ★★★
- ╫►♥◄╫ لبخند معصومیت ╫►♥◄╫
- سه دعای مهم برای امام زمان(ع)
- (¯*~•~* گرچه بامن نیستی یادت همیشه بامن است ...
- جزیره خضراء
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)