بسم الله الرحمن الرحیم
بازی اختلاف تصاویر ضمن سرگرم کردن کودکان ، موجب زیاد شدن دقت بصری آنها می شود.
بین دو شکل زیر ۱۰ اختلاف وجود دارید. از بچه ها بخواهید آن ها را پیدا کرده و دورش خط بکشند.
برگرفته از koodakcity



بسم الله الرحمن الرحیم
بازی اختلاف تصاویر ضمن سرگرم کردن کودکان ، موجب زیاد شدن دقت بصری آنها می شود.
بین دو شکل زیر ۱۰ اختلاف وجود دارید. از بچه ها بخواهید آن ها را پیدا کرده و دورش خط بکشند.
برگرفته از koodakcity
ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 01:44
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- تصاوير پرمعنا ٬ اما بدون شرح
- !i! حدس میزنید این عکس چیست؟ !i!
- اين کوچولوهاي نازنين و دوست داشتني رو ببينيد...
- |*|*|وقتی طبیعت مجسمه سازی می کند|*|*|
- درختی فوق العاده با میوه چسبیده به تنه
- گل های زیبای کریستالی
- مسابقه عکاسی میکروسکوپی
- کافی شاپ در 750 متر زیر زمین
- ساخت مجسمه و کاردستیهای جالب با cd های به...
- عکس یادگاری شکنجهگران معروف ساواک



ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 01:43
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 18-03-2013 در ساعت 01:57
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (18-03-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)