برمهدي و جان خسته او صلوات
بر دست به صبر بسته او صلوات
بشکسته زصدجا دلش از چندين غم
تسکين دل شسکته او صلوات






| ❤ |
برمهدي و جان خسته او صلوات
بر دست به صبر بسته او صلوات
بشکسته زصدجا دلش از چندين غم
تسکين دل شسکته او صلوات
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
نرگس منتظر (09-09-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (15-09-2011)
ای آشنای غربت جمعه ظهور کن
یک مرتبه زکوچه ما هم عبور کن
حک شد به روی بال قنوت نمازمان
این خواهش قدیمی: آقا ظهور کن
جهان در حسرت آيينه مانده ست
گرفتار غمي ديرينه مانده ست
شب سردي ست بي تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟
نرگس منتظر (30-09-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), شهیده (15-09-2011)



نرگس منتظر (30-09-2011)



| ❤ |
در این دیار حریمی برای حرمت دل نیست
بیا حریم دلم باش تا سرای تو باشد
خدا كند كه دلم را به هیچكس نفروشم
خدا كند كه دل من فقط برای تو باشد
” اللهم عجل لولیک الفرج ”
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
*آیه های انتظار* (06-10-2011), ruya (07-10-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-10-2011), خادمه زینب کبری(س) (04-02-2012), شهیده (30-09-2011)




یوسف گم گشته کی آیی به کنعان دلم؟
کی گلستان می کنی این بیت الاحزان دلم؟
(اللهم عجل لولیک الفرج)
*آیه های انتظار* (06-10-2011), نرگس منتظر (06-10-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-10-2011), خادمه زینب کبری(س) (04-02-2012)



| ❤ |
امام مهدی عج:
منم که زمین را از عدالت لبریز می کنم چنان که از ظلم وستم آکنده است.
بحار الانوار.ج52.ص1
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
*آیه های انتظار* (06-10-2011), خادم کریمه اهل بیت (06-10-2011), خادمه زینب کبری(س) (04-02-2012)



| ❤ |
مرا به غیر تو نبود پناه مهـدی جان
که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان
در انتظار تو شاها گذشت عمر عزیز
نگشت حاصل من غیـر آه مهدی جان
” اللهم عجل لولیک الفرج ”
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
*آیه های انتظار* (06-10-2011), خادم کریمه اهل بیت (06-10-2011), خادمه زینب کبری(س) (04-02-2012)



ای کاش همه حضورش را درک میکردند
نه اینکه فقط منتظر ظهورش باشند
شاید بتوان در حضورش قبل از ظهورش,حضور داشت.
{{الهم عجل لولیک الفرج}}
*آیه های انتظار* (06-10-2011), نرگس منتظر (20-10-2011), خادم کریمه اهل بیت (06-10-2011), خادمه زینب کبری(س) (04-02-2012)

سر راهت در انتظارم ... برده هجرت صبر و قرارم ...
جز ظهورت ای گل زهرا ... به خدا حاجتی ندارم...
نرگس منتظر (20-10-2011), خادم کریمه اهل بیت (07-10-2011), خادمه زینب کبری(س) (04-02-2012)



نرگس منتظر (20-10-2011), خادم کریمه اهل بیت (07-10-2011)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)