صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

موضوع: (** میدونی آخر بی معرفتی و ناسپاسی کجاست؟ نمیدونی؟! پس این مطلب رو بخون **)

  1. Top | #11

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    October 2009
    شماره عضویت
    115
    نوشته
    1,341
    تشکر
    2,739
    مورد تشکر
    2,049 در 917
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




    آخر بی معرفتی اونجاست که یادمون بره پدر ومادرمون
    با چه معرفتی عمر و زندگی و جوانیشون رو به پای ما گذاشتند
    و حالا که ناتوان شدند ٬ حالا که نمیتونند دیگه برای
    راحتی ما کاری کنند ٬ با افتخار بگیم
    ":
    گذاشتیمش خانه سالمندان تا با هم سن و سالهاش راحت باشه
    اونطوری بهش بیشتر خوش میگذره


    نمیدونم چه کسی رو می خواهیم گول بزنیم
    خودمون رو ؟ دیگران رو ؟ خدا رو ؟

    واقعا شرم آوره


    امضاء


  2. تشكرها 7



  3. آیه های انتظار

    آیه های انتظار


    لیست موضوعات تصادفی این انجمن

     

  4. Top | #12

    عنوان کاربر
    مدير بخش
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    1852
    نوشته
    1,543
    صلوات
    500
    دلنوشته
    1
    السلام علیک یا بقیه الله
    تشکر
    4,053
    مورد تشکر
    5,391 در 1,364
    وبلاگ
    3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    سلام علیکم ،

    انسان علی الاصول قدر نعمت هایی را که دارد نمیداند و زمانی که به بلایی گرفتار می شود ویا ان نعمت را از دست می دهد
    به ارزش آن نعمت پی می برد .
    یکی از بزرگ ترین نعمت الهی به بندگان وجود با برکت والدین می باشند که بهترین تکیه گاه برای فرزندان می باشند اما متاسفانه
    در موارد بسیاری فرزندان قدر دان زحمات والدین خود نیستند و ان چنان که شایسته و بایسته است احترام والدین خود را نگه نمی دارند .
    با این وجود هم والدین همواره دعا گو فرزند خود می باشند .

    در ادامه ماجرایی که واقعی است و از رادیو قران برنامه " مهر تابان " شنیدم نقل می کنم تا شاید بیش از پیش قدردان والدین خود باشیم .

  5. تشكرها 6


  6. Top | #13

    عنوان کاربر
    مدير بخش
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    1852
    نوشته
    1,543
    صلوات
    500
    دلنوشته
    1
    السلام علیک یا بقیه الله
    تشکر
    4,053
    مورد تشکر
    5,391 در 1,364
    وبلاگ
    3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    مجری برنامه مهر تابان تعریف می کرد مادری بود که از ناحیه یکی ازچشمانش نابینا بود پسری داشت از این وضعیت مادرش رنج می برد
    و علاقه نداشت که دیگران بفهمند این شخص مادرش می باشند .
    یک روز مادرش به مدرسه پسرش رفت وقتی پسر از مدرسه برگشت مادرش را مورد سرزنش و عتاب قرار داد و چون تحمل وضع مادر برایش سخت بود
    در نهایت مادرش را ترک گفت و به شهر دیگری رفت و حتی ادرسی از خود به مادرش نداد که مبادا مادرش به نزد او برود و به زعم ایشان آبرویش نزد دیگران برود .
    پسر ازدواج کرد و بعد مدتی هوای دیدن مادرش کرد وقتی به دیار مادریش رفت دید کسی درب باز نمی کند به منزل همسایه رفت سراغ مادرش گرفت همسایه گفت مادرش خیلی منتظر دیدن فرزندش بود و چند وقتی است که فوت نموده است و به هنگام فوت نامه ای برای پسرش نوشته به انها سپرده است .

    پسر نامه مادر را باز کرد خطاب به فرزندش نوشته بود پسرم من این چشمم را بخاطر تو از دست دادم .در کودکی با بچه ها بازی می کردید چشم شما آسیب دید و من با خود گفتم شما بزرگ خواهی شد ،‌ اینده خواهی داشت من نا بینا باشم بهتر از ان است که فرزند م بی چشم باشد .

    ان شالله ما نباشیم از افرادی که با از دست دادن والدین خود در حسرت اعمال و رفتار ناشایست خود با والدینشان سوختند .

    خداوند توفیق قدردانی از زحمات والدین را به ما عنایت بفرماید .


  7. تشكرها 6


  8. Top | #14

    عنوان کاربر
    مدير بخش
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    1852
    نوشته
    1,543
    صلوات
    500
    دلنوشته
    1
    السلام علیک یا بقیه الله
    تشکر
    4,053
    مورد تشکر
    5,391 در 1,364
    وبلاگ
    3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    این مطلبم اضافه کنم بی معرفتی و قدر نشناسی به والدین تنها در زمان حیات آنان محقق نیست بلکه بعد فوت انان هم این امر جاری و ساری است .

    والدین با هزار بدبختی و خون دل خوردن با ابرو زندگی کردند اما فرزند ناخلفشان با یک کار ناشایست موجبات کدورت خاطر والدین خواهند شد .

  9. تشكرها 6


  10. Top | #15

    عنوان کاربر
    عضو صمیمی
    تاریخ عضویت
    September 2011
    شماره عضویت
    1687
    نوشته
    1,326
    تشکر
    2,008
    مورد تشکر
    3,310 در 1,118
    وبلاگ
    1
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض



    سالــمندان نور چشـم مردم اند


    سالــمندان بوی خوب گندم اند

    سالــمندان چشمه های پاكی اند

    سالــمندان عرشیــان خاكی اند






  11. تشكرها 6

    مدير اجرايي (12-03-2012), نرگس منتظر (10-03-2012), ال یاسین (12-03-2012), خادم کریمه اهل بیت (11-03-2012)

  12. Top | #16

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    October 2009
    شماره عضویت
    1069
    نوشته
    11,160
    صلوات
    434
    دلنوشته
    4
    تقدیم به روح پاک و ملکوتی خانم فاطمه زهرا مرضیه سلام الله علیها
    تشکر
    11,164
    مورد تشکر
    11,265 در 3,030
    وبلاگ
    4
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




    آخر بی معرفتی فراموشیه

    فراموشی همه رنجها

    همه زحمت ها

    همه شب نخوابیها

    همه دل طپیدن ها

    همه خون دل خوردن ها

    همه عمری که برای بزرگ کردن ما تلف شده

    وبهارجوانی پدر ومادرمون به خزان پیری رسیده

    وحالا بجای اینکه با گرمای محبتمون حفظشون کنیم

    با سردی و بی مهری به خانه سالمندان می سپاریمشون





    امضاء


  13. تشكرها 4

    مدير اجرايي (12-03-2012), ال یاسین (11-03-2012), خادم کریمه اهل بیت (11-03-2012)

  14. Top | #17

    عنوان کاربر
    مديرکل سايت
    تاریخ عضویت
    August 2009
    شماره عضویت
    13
    نوشته
    111,681
    صلوات
    32803
    دلنوشته
    77
    تقدیم به مادرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    تشکر
    79,697
    مورد تشکر
    206,297 در 64,542
    وبلاگ
    244
    دریافت
    9
    آپلود
    102

    پیش فرض




    وای برما

    چگونه فراموش می کنیم

    در کتاب زندگی

    روزی نه چندان دور

    حکایت پیری و ناتوانی ما

    ورفتار فرزندانمون با ما نوشته خواهد شد؟!!



    امضاء








    *******************************

    سکوت
    خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
    کسی که
    سکوت می کند روزی حرفهایش را
    سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت

    *******************************
    و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
    که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...

    *******************************






  15. تشكرها 4

    مدير اجرايي (12-03-2012), نرگس منتظر (12-03-2012), ال یاسین (12-03-2012)

  16. Top | #18

    عنوان کاربر
    مديرکل سايت
    تاریخ عضویت
    August 2009
    شماره عضویت
    13
    نوشته
    111,681
    صلوات
    32803
    دلنوشته
    77
    تقدیم به مادرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    تشکر
    79,697
    مورد تشکر
    206,297 در 64,542
    وبلاگ
    244
    دریافت
    9
    آپلود
    102

    پیش فرض




    ای کاش قدر پدران و مادرانمون رو بدونيم ،

    از لحظه لحظه بودنشون استفاده و البته "لذت " ببريم ،

    چون خيلي زودزمان ميگذره و وقتي ميرسه

    كه ديگه اونها رو در كنارمون نمي بينيم

    و اونوقت تازه يادمون مياد چه گنج بزرگي داشتم

    و ازش غافل بوديم و حسرت خواهیم خورد


    اما حسرت و افسوس هیچ فایده ای نخواهد داشت


    امضاء








    *******************************

    سکوت
    خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
    کسی که
    سکوت می کند روزی حرفهایش را
    سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت

    *******************************
    و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
    که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...

    *******************************






  17. تشكرها 2

    مدير اجرايي (12-03-2012), ال یاسین (12-03-2012)

  18. Top | #19

    عنوان کاربر
    مدير بخش
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    1852
    نوشته
    1,543
    صلوات
    500
    دلنوشته
    1
    السلام علیک یا بقیه الله
    تشکر
    4,053
    مورد تشکر
    5,391 در 1,364
    وبلاگ
    3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض


    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :


    سه گناه است كه كيفرشان در همين دنيا هم مى رسد :
    آزردن پدر و مادر ، زورگويى و ستم به مردم و
    ناسپاسى نسبت به خوبي هاى ديگران




صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سرگرم شدن کودکان به چه قیمتی؟
    توسط شهیده در انجمن مقالات تربيتي
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 09-05-2019, 01:15
  2. ╫๑╫ اسلحه به دوش منتظری؟ حفظ فضای مجـــــازی حفظ انقلاب است ╫๑╫
    توسط اشک مهتاب*خادمه فاطمه زهرا(س)تا ابدالدهر* در انجمن دشمن شناسي
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: 16-02-2014, 00:48
  3. **~~*چند می گیری گریه کنی؟*~~**
    توسط خادمه زینب کبری(س) در انجمن مسائل اجتماعی
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 19-01-2011, 15:24
  4. انقلاب اسلامی یا اسلام انقلابی؟
    توسط نرگس منتظر در انجمن انقلاب اسلامي
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 10-01-2011, 09:52
  5. عزاداری یا خودآزاری؟!
    توسط ملکوت* گامی تارهایی * در انجمن مطالب متفرقه
    پاسخ: 11
    آخرين نوشته: 08-12-2010, 14:16

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi