


| ❤ |
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-02-2013), مدير اجرايي (26-02-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013), شهاب منتظر (27-02-2013)



بــا مــטּ بــزرگـــ شــدے …(!)
بــا تمـــام لــحظــ ه هــاے زنــدگیـــم همــراه بودے ₪ ₪ ₪
همـــراه مــטּ زیـــر بـــاراטּ مـــاندے و خیــس شدے(!)
بــا مــטּ قــد ڪشیدے (!)
بــا مــטּ زیــر آفتابـــ گرمتـــ شـــد (!)
رنــگ مشـڪے اتـــ زیــر نـور آفتابـــ رنگ بــاختـــ تـا رنـگ از زنــدگے ام نبــازد✘
بــ ه ایــטּ بـــا هم بودטּ ها افتــخار میکنـــم ₪ ₪ ₪
.
چادر من…
هوا هر هوایی که میخواهدباشد…
ابری و آفتابی…
یا آفتاب تند و تیز
تنهاتورادودستی بغل میگیرم تا به باد نروی…
شرمنده که از سر مادر… زینب… رقیه… سکینه… کشیدند تو را و شدی سایه ی سر” من”..
ویرایش توسط مدير اجرايي : 27-02-2013 در ساعت 19:33
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (27-02-2013), مدير اجرايي (27-02-2013), نرگس منتظر (06-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (03-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013), شهاب منتظر (06-03-2013)



چادری ها زهــــــــرایی نیستند
اگر پهلویشان درد دین نداشته باشد
ای چادر من ... میدانم که این روز ها چقدر درد میکشی
من هم درد میکشم نه کم تر از تو
هوا هر هوایی که میخواهد باشد ... ابری ، آفتابی ، بارانی تنها تو را دو دستی بغــل میگیرم تا به
بـــــاد نـــــروی ...
حــــرفی نیست
تابستان و زمستان ... تهران و لــندن ... فــــرقـــی نــدارد
هر زمان و مکانی باشد تاج بندگی بر سر دارند ...!
فاطیما (14-08-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (06-03-2013), مدير اجرايي (07-03-2013), نرگس منتظر (06-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (07-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013), شهاب منتظر (06-03-2013)



دخترک رو به من کرد و گفت: آقا واقعا ؟!
گفتم:ببخشید چی واقعا ؟!گفت: واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد !
گفتم: بله گفت: اگه آره ، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند ، محو ما میشن ، ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشید
فقط سر پایین میندازید و رد میشید!گفتم: آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه !گفت:کمه ؟ ببخشید متوجه نمیشم ؟
گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا (س) باید زانو زد .حقا که سر پایین انداختن کمه آره تو راست میگی …..
فاطیما (14-08-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (06-03-2013), مدير اجرايي (07-03-2013), نرگس منتظر (06-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (07-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013), شهاب منتظر (06-03-2013)



فاطیما (14-08-2013), مدير اجرايي (08-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (07-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013), شهاب منتظر (06-03-2013)



| ❤ |
چادر من ، لباس متهمان در دادگاه یا در زندان نیست
چادر من ، برای نشان دادن فقر در سریال ها و فیلم ها نیست
چادر من ، فقط برای رفتن به اماکن زیارتی نیست
چادر من، تاج بندگی من است...
ویرایش توسط مدير اجرايي : 07-03-2013 در ساعت 06:07 دلیل: حذف لینک تصویر معیوب
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
مدير اجرايي (08-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (07-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013), خادمه زینب کبری(س) (07-03-2013), شهاب منتظر (09-03-2013)



من شکایت دارم...
از آن ها که نمی فهمند چادر مشکی من یادگار مادرم زهراست
از آن ها که به سخره می گیرند قـداسـتِ حجابِ مادرم را ؛
چـــــرا نمی فهمی؟
این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشد
حـــُرمــت دارد !
مدير اجرايي (08-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (07-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013), شهاب منتظر (09-03-2013)



مدير اجرايي (08-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (07-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013)



هیچ کس به اسم آزادی، دیوار خانه اش را بر نمی دارد و در حیاطش را باز نمی گذارد.
چون ممکن است دزدی رخنه کند و اموالش را به یغما ببرد.حجاب، دیواری است که راه را بر دزد عفاف می بندد و زن را در دژ کرامت مصون می سازد.این دیوار را بر نداریم و این دژ را ویران نسازیم...
مدير اجرايي (08-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (10-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (08-03-2013), شهاب منتظر (09-03-2013)



عمر من هم پاییزی دارد …
وقتی همــ ه ی رنگ هایم را از دست می دهم …
حال که به اختیار طبیعت پاییزی در راه است چرا بهار روحم را نابود کنم …
حجاب من دست درازی به روحم را محدود می کند…
و بهاری ابدی برایم بـ ه ارمغان می آورد …
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (10-03-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (10-03-2013), خادمه زینب کبری(س) (11-03-2013), شهاب منتظر (10-03-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)