بسم الله الرحمن الرحیم
بازی اختلاف تصاویر ضمن سرگرم کردن کودکان ، موجب زیاد شدن دقت بصری آنها می شود.
بین دو شکل زیر ۱۰ اختلاف وجود دارید. از بچه ها بخواهید آن ها را پیدا کرده و دورش خط بکشند.
برگرفته از koodakcity



بسم الله الرحمن الرحیم
بازی اختلاف تصاویر ضمن سرگرم کردن کودکان ، موجب زیاد شدن دقت بصری آنها می شود.
بین دو شکل زیر ۱۰ اختلاف وجود دارید. از بچه ها بخواهید آن ها را پیدا کرده و دورش خط بکشند.
برگرفته از koodakcity
ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 01:44
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- تزیین جوراب ،کادوی مخصوص روز مرد و پدر
- ◒ ◒ ◒ تصاویـــر دو طــــــــرفـه ◓ ◓ ◓
- تو مهری و تو نوری تو عشقی و تو جانی
- از غسالخانه تا قبرستان -عکس
- حجاب عروسکها
- تصاویری از یک خانواده دوست داشتنی!
- ╫► تصوير ماشينهاي قديمي ╫►
- یک ایرانی در میان برترین های عکاسی جهان...
- نمی توانید حدس بزنید این عکس چه چیزی است +...
- °•.✫..✫.•° نایاب ترین عکسها از بمب های اتمی...



ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 01:43
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 18-03-2013 در ساعت 01:57
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (18-03-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)