بسم الله الرحمن الرحیم
بازی اختلاف تصاویر ضمن سرگرم کردن کودکان ، موجب زیاد شدن دقت بصری آنها می شود.
بین دو شکل زیر ۱۰ اختلاف وجود دارید. از بچه ها بخواهید آن ها را پیدا کرده و دورش خط بکشند.
برگرفته از koodakcity



بسم الله الرحمن الرحیم
بازی اختلاف تصاویر ضمن سرگرم کردن کودکان ، موجب زیاد شدن دقت بصری آنها می شود.
بین دو شکل زیر ۱۰ اختلاف وجود دارید. از بچه ها بخواهید آن ها را پیدا کرده و دورش خط بکشند.
برگرفته از koodakcity
ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 01:44
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- ๑۩๑ دشت گلهای شقایق ๑۩๑
- حشرات زیبای الکترونیکی
- صحنه ای باورنکردنی؛ کویری پر از تالاب
- تصاویری زیبا برای دسک تاپ
- وقتي قسمت ترس مغز تعطيله + تصاویر وحشتناک
- جواهراتی شبیه به غذا های خوشمزه
- تصاویری جالب توجه که نشان میدهند انسانیت...
- عکسهایی از شلیک موشک شلمچه در رزمایش محمد...
- ▐♠^♠ ▐پرنده ها قفس را دوست ندارند حتي...
- دانه های شگفت انگیز برف!



ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 01:43
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-05-2011), محب الحسین (13-05-2011), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 18-03-2013 در ساعت 01:57
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013), شهیده (13-10-2011)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), نرگس منتظر (18-03-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (18-03-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)