نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: مطالب تاپیک را چگونه ارزیابی میکنید؟

رأی دهندگان
35. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • ضعیف

    0 0%
  • متوسط

    0 0%
  • خوب

    8 22.86%
  • عالی

    28 80.00%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 37 از 97 نخستنخست ... 273334353637383940414787 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 361 تا 370 , از مجموع 970

موضوع: هدیه خوشبختی(مختصری پیرامون حجاب و عفاف)

  1. Top | #361

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    ghalbha

    تـآبستان رفت
    پـآييز رفت
    زمستـآن همـ دارد مے رود
    بهار نــزديكــ است
    چـﮧ زيباست طـراوت و تازگـے طبيعت

    و چـﮧ زيبــاتر است
    بــدانـے اين حجــاب است
    كـﮧ طـراوت مـے دهد(1)

    جــانت را

    خواهــرمـ...







    1.امام صادق علیه السلام مي فرمايند: حجاب زن براي طراوت و زيبایي اش مفيدتر مي باشد. ( المستدرک، ج5)



    ویرایش توسط خادمه زینب کبری(س) : 22-03-2013 در ساعت 17:39
    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  2. تشكرها 6



  3. آیه های انتظار

    آیه های انتظار


    لیست موضوعات تصادفی این انجمن

     

  4. Top | #362

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    بهترين مسـيـر ها


    زمانـي طــي ميشه

    كه خودت راهــش رو انتـخاب كنــي

    خــواهـر عـزيـزمـ!

    لــذت حجــاب رو وقتـي مي چشي

    كــه با انتخــاب خــودت بـآشـه


    فقــط

    بايد بـخـواي!

    اونوقــت در مسيــر پــروردگارت قرار گرفتـي(1)



    حــالا

    راهـت رو ديـدي؟

    چـه همــوار و آسان شـده(2)


    خواهــر گُلــمـ!

    تــو آزادي








    1.«فمن شاء اتخذ الى ربه سبيلا /مابا: هر کس بخواهد، راهى به سوى پروردگارش انتخاب مى کند» {دهر/29 - نبا/39}

    2. «ثم السبيل يسره: سپس راه را براى او آسان ساخت» {عبس/20}





    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  5. تشكرها 5

    مليکه (23-03-2013), ال یاسین (22-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (22-03-2013)

  6. Top | #363

    عنوان کاربر
    کاربر عادی
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5436
    نوشته
    3
    تشکر
    0
    مورد تشکر
    11 در 3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض حجاب

    الان چند وقتی هست ادم به خیابون میره با دیدن بد حجابی خانم ها متعجب میشه خانم های سن بالا حتی بدتر از دختران جوان.با پوشیدن مانتو های کوتاه بدونه جوراب بودن خانم ها.پوشیدن جوراب شلواری ساپورت بدونه شلوار.اینا همه بدحجابی که کشور ما رو فرا گرفته.چرا کسی کار نمیکنه.گشت ارشاد هیچ تاثیری نداشت خانم ها رو میگرفت می بردن تعهد میگرفتن ول میکردن.به نظر من گشت ارشاد باید این خانم های بد حجاب بگیر تنبیه کنه.تا کسی دیگه بدحجابی نکنه بهترین تنبیه برای چنین خانم های اینه اینا رو بگیرن ببرن میادین اصلی شهر مردم همه جمع شن این خانم ها رو ببندن به فلک.کف پاشون چوب بزنن تا دیگه اینکارو انجام ندن.اگه ی ماه اینکار انجام بشه ریشه بد حجابی از بین میره.واقعا دیگه شاهد بد حجابی نخواهیم بود

  7. تشكرها 5

    مليکه (23-03-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (22-03-2013), ال یاسین (22-03-2013)

  8. Top | #364

    عنوان کاربر
    کاربر عادی
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5437
    نوشته
    4
    تشکر
    2
    مورد تشکر
    23 در 4
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    ghalb.

    نقل قول نوشته اصلی توسط suv2021 نمایش پست ها
    الان چند وقتی هست ادم به خیابون میره با دیدن بد حجابی خانم ها متعجب میشه خانم های سن بالا حتی بدتر از دختران جوان.با پوشیدن مانتو های کوتاه بدونه جوراب بودن خانم ها.پوشیدن جوراب شلواری ساپورت بدونه شلوار.اینا همه بدحجابی که کشور ما رو فرا گرفته.چرا کسی کار نمیکنه.گشت ارشاد هیچ تاثیری نداشت خانم ها رو میگرفت می بردن تعهد میگرفتن ول میکردن.به نظر من گشت ارشاد باید این خانم های بد حجاب بگیر تنبیه کنه.تا کسی دیگه بدحجابی نکنه بهترین تنبیه برای چنین خانم های اینه اینا رو بگیرن ببرن میادین اصلی شهر مردم همه جمع شن این خانم ها رو ببندن به فلک.کف پاشون چوب بزنن تا دیگه اینکارو انجام ندن.اگه ی ماه اینکار انجام بشه ریشه بد حجابی از بین میره.واقعا دیگه شاهد بد حجابی نخواهیم بود


    بچه ها کارتون عالیه..موفق باشید
    امضاء

  9. تشكرها 5


  10. Top | #365

    عنوان کاربر
    کاربر عادی
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5436
    نوشته
    3
    تشکر
    0
    مورد تشکر
    11 در 3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    الان چند وقتی هست ادم به خیابون میره با دیدن بد حجابی خانم ها متعجب میشه خانم های سن بالا حتی بدتر از دختران جوان.با پوشیدن مانتو های کوتاه بدونه جوراب بودن خانم ها.پوشیدن جوراب شلواری ساپورت بدونه شلوار.اینا همه بدحجابی که کشور ما رو فرا گرفته.چرا کسی کار نمیکنه.گشت ارشاد هیچ تاثیری نداشت خانم ها رو میگرفت می بردن تعهد میگرفتن ول میکردن.به نظر من گشت ارشاد باید این خانم های بد حجاب بگیر تنبیه کنه.تا کسی دیگه بدحجابی نکنه بهترین تنبیه برای چنین خانم های اینه اینا رو بگیرن ببرن میادین اصلی شهر مردم همه جمع شن این خانم ها رو ببندن به فلک.کف پاشون چوب بزنن تا دیگه اینکارو انجام ندن.اگه ی ماه اینکار انجام بشه ریشه بد حجابی از بین میره.واقعا دیگه شاهد بد حجابی نخواهیم بود

  11. تشكرها 3


  12. Top | #366

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 2009
    شماره عضویت
    9367
    نوشته
    17,207
    صلوات
    542
    دلنوشته
    5
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    تشکر
    12,723
    مورد تشکر
    14,526 در 5,425
    وبلاگ
    4
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط suv2021 نمایش پست ها
    الان چند وقتی هست ادم به خیابون میره با دیدن بد حجابی خانم ها متعجب میشه خانم های سن بالا حتی بدتر از دختران جوان.با پوشیدن مانتو های کوتاه بدونه جوراب بودن خانم ها.پوشیدن جوراب شلواری ساپورت بدونه شلوار.اینا همه بدحجابی که کشور ما رو فرا گرفته.چرا کسی کار نمیکنه.گشت ارشاد هیچ تاثیری نداشت خانم ها رو میگرفت می بردن تعهد میگرفتن ول میکردن.به نظر من گشت ارشاد باید این خانم های بد حجاب بگیر تنبیه کنه.تا کسی دیگه بدحجابی نکنه بهترین تنبیه برای چنین خانم های اینه اینا رو بگیرن ببرن میادین اصلی شهر مردم همه جمع شن این خانم ها رو ببندن به فلک.کف پاشون چوب بزنن تا دیگه اینکارو انجام ندن.اگه ی ماه اینکار انجام بشه ریشه بد حجابی از بین میره.واقعا دیگه شاهد بد حجابی نخواهیم بود
    سلام و عرض ادب
    چقدر خشن!!!
    مگه با زور مردم را میشه با حجاب کرد؟ حجاب امری نیست که با فلک فلک کردن آن هم در میادین اصلی به کسی بشه بقبولاند
    امضاء
    سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
    پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
    در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
    که با این درد اگر دربند درمانند درمانند





  13. تشكرها 3


  14. Top | #367

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    جديد

    گاهـــي

    كسي همراهيـَت نمي كند


    كسي تو را نمي فهمد


    كسي هم قدمـت نمي شود


    خستـه مي شوي از همه چيـز


    مي خواهي از ايـن دنيــا پيــاده شوي


    سخـت است...


    و مـــن اين روز ها


    هم چنــان قدم مي زنم


    با همــآن همـراه هميشگي


    «حريم مشكي من»


    چــادرمـــ!


    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  15. تشكرها 3


  16. Top | #368

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    November 2012
    شماره عضویت
    11038
    نوشته
    11,850
    صلوات
    1396
    دلنوشته
    5
    ادرکنا یا سیدالشهدا
    تشکر
    2,537
    مورد تشکر
    2,495 در 1,384
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط suv2021 نمایش پست ها
    الان چند وقتی هست ادم به خیابون میره با دیدن بد حجابی خانم ها متعجب میشه خانم های سن بالا حتی بدتر از دختران جوان.با پوشیدن مانتو های کوتاه بدونه جوراب بودن خانم ها.پوشیدن جوراب شلواری ساپورت بدونه شلوار.اینا همه بدحجابی که کشور ما رو فرا گرفته.چرا کسی کار نمیکنه.گشت ارشاد هیچ تاثیری نداشت خانم ها رو میگرفت می بردن تعهد میگرفتن ول میکردن.به نظر من گشت ارشاد باید این خانم های بد حجاب بگیر تنبیه کنه.تا کسی دیگه بدحجابی نکنه بهترین تنبیه برای چنین خانم های اینه اینا رو بگیرن ببرن میادین اصلی شهر مردم همه جمع شن این خانم ها رو ببندن به فلک.کف پاشون چوب بزنن تا دیگه اینکارو انجام ندن.اگه ی ماه اینکار انجام بشه ریشه بد حجابی از بین میره.واقعا دیگه شاهد بد حجابی نخواهیم بود
    سلام

    البته این هم یه پیشنهاده . اما فکر نمیکنین بازخور منفی داشته باشه؟ شاید راه بهتری هم وجود داشته باشه .یعنی فقط شما یه راه پیشنهاد میدین؟

    میدونین چیه؛ شاید مشکل ما این باشه که نشستیم بغل بخاری یا تو فصل تابستون از سرمای زمستان حرف میزنیم برا همین راهکارهای ماها اکثرا به بن بست میرسه.تا سرمای زمستون رو نچشی نمیتونی مطلب درستی دربارۀ زمستان بنویسی.نیاز داریم با همین ها دوست و خواهر بشیم درواقع حقیقتا خواهرمون بدونیم چون خواهرمون هستند.اگه میخواهیم فرهنگی کار کنیم باید تعصب رو کنار بگذاریم و این عزیزان رو ازخودمون جدا ندونیم.برنامه های فرهنگی که ارائه میشه به هیچ دردی نمیخوره برا همین جوابگو نمیشه و وضع بدتر میشه ، اگه چیزی درمان نشه طرفو از پا درمیاره. اونایی که برنامۀ فرهنگی تجویز میکنن بدون تحقیق این کارو میکنن.تا با چنین اقشاری حرف زده نشه و تحقیق مفصلی صورت نگیره هیچ برنامه ای کارساز نخواهد بود و دلخوش به گشت ارشاد و برنامه های فرهنگی اینا نباشین یقین بدونین جوابگو و کارساز نخواهند بود، خودتان با راه حل های منطقی از بچه ها و... شروع کنید.

    ببینین اکثر این بدحجابها باطل نیستن در واقع بیشترشون یتیم آل محمد(ص) هستند.این عزیزان خواهران ما هستند از جای دیگه که نیومدند از خونه های ماها بیرون می یان.
    ادامه...

  17. تشكرها 4

    فاطیما (28-03-2014), خادمه زینب کبری(س) (26-03-2013)

  18. Top | #369

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    November 2012
    شماره عضویت
    11038
    نوشته
    11,850
    صلوات
    1396
    دلنوشته
    5
    ادرکنا یا سیدالشهدا
    تشکر
    2,537
    مورد تشکر
    2,495 در 1,384
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط suv2021 نمایش پست ها
    الان چند وقتی هست ادم به خیابون میره با دیدن بد حجابی خانم ها متعجب میشه خانم های سن بالا حتی بدتر از دختران جوان.با پوشیدن مانتو های کوتاه بدونه جوراب بودن خانم ها.پوشیدن جوراب شلواری ساپورت بدونه شلوار.اینا همه بدحجابی که کشور ما رو فرا گرفته.چرا کسی کار نمیکنه.گشت ارشاد هیچ تاثیری نداشت خانم ها رو میگرفت می بردن تعهد میگرفتن ول میکردن.به نظر من گشت ارشاد باید این خانم های بد حجاب بگیر تنبیه کنه.تا کسی دیگه بدحجابی نکنه بهترین تنبیه برای چنین خانم های اینه اینا رو بگیرن ببرن میادین اصلی شهر مردم همه جمع شن این خانم ها رو ببندن به فلک.کف پاشون چوب بزنن تا دیگه اینکارو انجام ندن.اگه ی ماه اینکار انجام بشه ریشه بد حجابی از بین میره.واقعا دیگه شاهد بد حجابی نخواهیم بود
    ....ادامۀ صفحۀ قبل

    به نظر بنده راه حل شما لج را در بین افراد بیشتر تبلیغ میکنه تا حجاب.

    راه حل های متنوعی رو شما میتونین بدین. ارائۀ همین یک راه حل نشان از نگرانی شما میده و مشخص میکنه که راه حل دیگه ای هم میتونین بدین که مفید باشه.
    تا ماها هم اجرا کنیم و بوسیلۀ آن بتوانیم با منطق دختران نوجوان و جوان را قانع کنیم. چون قرار نیس گشت ارشاد اجرا کنه، اصلا نیازی به گشت ارشاد نیست.فقط کافیه یه کم تعصب رو در بعضی مسائل بزارین کنار و همینها رو از جنس خودتون بدونین. خیلیهاشون خیلی مثبت اندیش هستند فقط یتیم آل محمد(ص) شده اند.

    یه نقطه ای هم که در راه حل لازمه بهش توجه بشه اینه که تأثیر گروههای غیر رسمی مثه دوستان و همکلاسی و.. خیلی بیشتر از گروههای رسمی مثه خانواده و... است.

    این کار شما تشویق داره که راه حل ارائه میدین،بنده به نوبۀ خود از شما ممنونم.اما راه حل بیشتری نیاز است تا قضاوت بشه


  19. تشكرها 3

    فاطیما (28-03-2014), خادمه زینب کبری(س) (24-03-2013)

  20. Top | #370

    عنوان کاربر
    کاربر عادی
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5436
    نوشته
    3
    تشکر
    0
    مورد تشکر
    11 در 3
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    تو این 30 چندین سال انقلاب اسلامی شده.خب همه راه حل ها برای حجاب انجام شده از تلوزیون اطلاع رسانی شده مراجع حوزه علمیه گفتن.ایا موفق بوده؟
    هر چیجلوتر میریم بدتر شده به نظرم با گفتن تذکر اینا خیلی بهتره.من خودم بارها به خانم ها و اشنامون تذکر دادم ولی درست نشده
    پس باید چیکار کرد


صفحه 37 از 97 نخستنخست ... 273334353637383940414787 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi