الان چند وقتی هست ادم به خیابون میره با دیدن بد حجابی خانم ها متعجب میشه خانم های سن بالا حتی بدتر از دختران جوان.با پوشیدن مانتو های کوتاه بدونه جوراب بودن خانم ها.پوشیدن جوراب شلواری ساپورت بدونه شلوار.اینا همه بدحجابی که کشور ما رو فرا گرفته.چرا کسی کار نمیکنه.گشت ارشاد هیچ تاثیری نداشت خانم ها رو میگرفت می بردن تعهد میگرفتن ول میکردن.به نظر من گشت ارشاد باید این خانم های بد حجاب بگیر تنبیه کنه.تا کسی دیگه بدحجابی نکنه بهترین تنبیه برای چنین خانم های اینه اینا رو بگیرن ببرن میادین اصلی شهر مردم همه جمع شن این خانم ها رو ببندن به فلک.کف پاشون چوب بزنن تا دیگه اینکارو انجام ندن.اگه ی ماه اینکار انجام بشه ریشه بد حجابی از بین میره.واقعا دیگه شاهد بد حجابی نخواهیم بود