ضمن عرض سلام و ادب ، اگرچه انتظار مشارکت خیلی بیشتر شما دوستان گرامی در این تاپیک را داشتم اما با توجه به اینکه به آخرین روز فروردین ماه رسیدیم ابتدا جا دارد از همه دوستانی که به این تاپیک توجه نمود ه و مخصوصا دوستان عزیز ساجده ، نیایش ، سیده ، الا جان ، موعود که در تاپیک مشارکت داشتند تشکر نمایم و آخرین تصاویر نوروزی خود را قرار دهم و تقاضا دارم اگر دوستانی هستند که مایل به شرکت در این نمایشگاه هستند که تاکنون موفق نشده اند سریعتر تصاویر خود را در تاپیک ارسال و سایر دوستان را قبل از بسته شدن تاپیک نمایشکاه تصاویر نوروزی سال 92 از دیدن تصاویر بهره مند سازند .
نمایشگاه کاکتوس - باغ گل ها - اصفهان

























