نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: مطالب تاپیک را چگونه ارزیابی میکنید؟

رأی دهندگان
35. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • ضعیف

    0 0%
  • متوسط

    0 0%
  • خوب

    8 22.86%
  • عالی

    28 80.00%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 45 از 97 نخستنخست ... 354142434445464748495595 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 441 تا 450 , از مجموع 970

موضوع: هدیه خوشبختی(مختصری پیرامون حجاب و عفاف)

  1. Top | #441

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  2. تشكرها 4



  3. آیه های انتظار

    آیه های انتظار


    لیست موضوعات تصادفی این انجمن

     

  4. Top | #442

    عنوان کاربر
    عضو آشنا
    تاریخ عضویت
    August 2012
    شماره عضویت
    3658
    نوشته
    34
    تشکر
    178
    مورد تشکر
    223 در 34
    دریافت
    1
    آپلود
    0

    پیش فرض حجاب!!!!!

    بهش گفتم: امام زمان عج رو دوست داری؟


    گفت: آره ! خیلی دوسش دارم


    گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟


    گفت: آره!


    گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟


    گفت: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله


    گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد


    گفت: چرا؟


    براش یه مثال زدم:


    گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره. تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد! بهم خیانت کردی؟


    بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم. بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…


    دیدم حالتش عوض شده


    بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟


    گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه


    گفتم: پس حجابت….


    اشک تو چشاش جمع شده بود


    روسری اش رو کشید جلو


    با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره


    از فردا دیدم با چادر اومده


    گفتم: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!


    خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره


    می گفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه.




    آجرکم الله یا صاحب الزمان
    امضاء
    جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند
    نام مهدی(عج) صدهزاران درد درمان می کند
    مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار
    من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند

  5. تشكرها 3

    مدير اجرايي (27-04-2013), عهد آسمانى (27-04-2013)

  6. Top | #443

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن فرهنگی
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    399
    نوشته
    8,166
    تشکر
    20,575
    مورد تشکر
    12,603 در 3,859
    وبلاگ
    34
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض



    حجاب چشم و حجاب در گفتار


    قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ (نور؛30) ای رسول ما به مردان مؤمن بگو تا چشم‎ها را از نگاه ناروا بپوشند.
    قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ(نور؛31) ای رسول به زنان مؤمن بگو تا چشم‎ها را از نگاه ناروا بپوشند.

    حجاب در گفتار

    نوع دیگر حجاب و پوشش قرآنی، حجاب گفتاری زنان در مقابل نامحرم است:
    فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌ(احزاب؛32) پس زنهار نازک و نرم با مردان سخن نگویید؛ مبادا آن که دلش بیمار (هوا و هوس) است به طمع افتد.


    امضاء

  7. تشكرها 6


  8. Top | #444

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    جديد




    ریشه فساد زیاد دور نیست. شاید همین تلویزیونی است که الان در خانه شما است. تبلیغاتی که ما را به انحراف می کشند.
    باید به فکر این ها بود. چرا نباید فروشگاهی راه اندازی کرد که بنام پوشاک ایرانی و اسلامی باشد
    و برای فروش آن ها مانند این محصولات غربی بستر تمامی سایت ها را در بر بگیرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  9. تشكرها 3

    مدير اجرايي (03-05-2013)

  10. Top | #445

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    جديد




    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  11. تشكرها 3

    مدير اجرايي (03-05-2013)

  12. Top | #446

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    چرا؟...





    چرا حجاب کودکان کشورهای شیعه نشین که در اقلیت هم هستند کامل است اما در ایران.............



    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  13. تشكرها 3

    مدير اجرايي (03-05-2013)

  14. Top | #447

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  15. تشكرها 3


  16. Top | #448

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  17. تشكرها 2

    مدير اجرايي (03-05-2013)

  18. Top | #449

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    خواهرم!

    لباس تو ،پرچم ارزش های توست .علمداری کن...!



    در روزی که همه آمده بودند یک چیز بیش از همه به چشم می آمد


    حضور عاشقان عفت و حجاب

    حضور زینب های زمانه


    چه آنهایی که انقلاب را با چشم دیدند
    و چه آنهایی که در این انقلاب رشد کردند


    خواهران من

    آفرین به شما

    که با چادر مشکی خود


    ولایت مداری و انقلابی بودن خود را
    پرنگ تر کردید ...


    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  19. تشكرها 3


  20. Top | #450

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    71
    نوشته
    13,534
    صلوات
    3210
    دلنوشته
    11
    تقدیم به مادرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    تشکر
    9,158
    مورد تشکر
    7,964 در 2,266
    وبلاگ
    7
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض


    حجاب
    همان چادری بود که پشت درِ خانه سوخت؛
    ولی از سرِ فاطمه «س» نیفتاد
    پس

    ای زن به تو از فــــاطمه اینگونه خطاب است
    ارزنده ترین زینت زن حفظ حجــــــاب
    است


    امضاء


  21. تشكرها 3


صفحه 45 از 97 نخستنخست ... 354142434445464748495595 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi