


شهاب منتظر (09-07-2013)



همان مادرانی که خودشان محجبه اند ولی برای دخترشان کم میگذارند...
به بهانه تجدد و مد و ... ساپورت پای بچه مبکنند موهایش را بیرون میریزند
و حتا آرایشش میکنند... به خیالشان چادر خود را سفت بچسبند کافی است!
پس این بچه ی بیگناهی که توی مادر پرورشش میدهی چه؟!
اگر همینطور ادامه بدهی امیدوار نباش که بهشتی زیر پایت باشد...
بلکه منتظر عذاب خدا باش...
چون خدا پرورش و هدایت اولیه ی بچه ات را به تو سپرده...
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:
«دو گروه اهل آتش هستند و نمی خواهم آن ها را ببینم:
گروهی که تازیانه در دست دارند ومردم را با آن ها می زنند (ظالمین)
و دیگر، زن هایی که پوشیدگان برهنه اند؛ به شهوات متمایل هستند
و مردان را به سوی خود جذب می کنند و موهای سرشان بر آمده است.
این ها وارد بهشت نمی شوند و با این که بوی بهشت از مسافت های دور
به مشام می رسد، بوی آن را استشمام نمی کنند».
(میزان الحکمه ج 2 ص 259)
باز هم برای دخترت ساپورت میخری؟!!!
ویرایش توسط خادمه زینب کبری(س) : 11-07-2013 در ساعت 11:47
شهاب منتظر (12-07-2013)



فاطیما (12-08-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)



فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)



خداوند رحمن و رحیم تنها بهانه خلقت را در ستاره ای از حریر بهشتی بر روی زمین آورد
و پس از ولادتش او را با حجاب بی مثال چادر محافظت فرمود
و او را الگوی تمام زنان عالم (أسوة النساء العالمین قرار داد .
کسی که پس از شهادتش چادرش میراث گرانبهای زنان مسلمان شد.
پس ای زنان مسلمان ای زنان شیعه و ای زنان ایرانی بیایید با هم هم قسم شویم
اینک در روز ملی حجاب و عفاف با حضرت فاطمه (س) پیمان ببندیم
و به تمام جهانیان در شرق و غرب عالم بگوییم :
فاطمه سوگند به پاکی تو
حجاب من چادر خاکی ت
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)



خدایا قلوبمان را بر دینت ثابت کن
سکینه ی امام حسین(ع) وقتی بالای پیکر بی سر پدر رسید نگفت بابا دلم برات تنگ شده،
نگفت بابا کتک خوردم درد دارم، نگفت بابا اسیر شدیم کاش بودی،
گفت پدر ببین حجابمونا از سرمون کشیدن
هر کس که این مطلب را میخونی و دلت گرفته از بعضی طعنه ها، به حجابت افتخار کن
که مهر تایید افلاکیان روش خورده...چی بالاتر از این؟!
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)



روز عـفـاف و حـجــاب گــــرامــــي باد.
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)



اگر براي ايمني از خطرها و آسودگي از مزاحمان، خود را بپوشانيم، نه كسي ايراد مي گيرد، و نه اگر هم ايراد بگيرد، اعتنا مي كني
چرا كه سخنش را بي منطق و ناآگاهانه مي داني و مي بيني.
اينكه: «دل بايد پاك باشد»، بهانه اي براي گريز جاهلانه از همين مصونيت است و آويختن به شاخه «لاقيدي»،
وگرنه از دل پاك هم نبايد جز نگاه و رفتار پاك برخيزد.
ظاهر، آيينه باطن است و ... «از كوزه همان برون تراود كه در اوست».
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)



ای دختــــــــرانِ صبـــر و نجابــت،،ای ریحانه های شوق و سعادت،،
ای وارثـــــان زینـــــب و زهـــــرا،،ای جـــــلوه های صبـــــرو صلابت:
در این گرمای تابستان زیر چادرهای زهراییتان دعايم کنید.
قدر خودرابدانيد که بی همتای عالَم هستید
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)